Achizitie 1.5dci - 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tu ai raspuns la 4 minute de la postarea mea!!!!
    Eu am modificat-o in primele 30 de secunde, pt ca altfel scrie sub post: "Modificat".
    Insa am pastrat postul principal, ca sa vezi ca nu am fost rau intentionat si ca mi-am asumat greseala, nestiind ce-i acela un sistem ABC. Insa de indata ce am aflat, am stiut cat si cum costa.
    Tu ai raspuns la 4 minute totusi!!!!! Deci, cine n-a citit totul? Tot eu? Sau tu ai o atitudine agresiva acolo unde nu-si are rostul? Adica eu mi-am asumat greaseala, dar tu in continuare o pastrezi pe calea ta...

    Comment


    • #62
      Originally posted by ion_R5 View Post
      Daca gasesti unul pana in 50.000 - 60.000 km ar fi tentant.

      Apropos de motorizarile diesel - mai e un aspect cand te doare sufletul de motor - 1 data la 2 ani, cand faci ITP-ul ti-l tureaza de vreo 5 ori pana in limitare, pentru proba de noxe. E indicat sa schimbi uleiul chiar inainte sa mergi cu ea la ITP, respectiv sa ii cureti EGR-ul si sa isi dai forje cateva zile inainte, ca sa se curete evacuarea de funingine... si bineinteles sa ii consumi motorina din rezervor si sa pui motorina aditivata de la OMV... Riscul sa nu iasa noxele din cauza motorinei de proasta calitate exista. Asta o vezi cel mai simplu cand iesi afara din tara si alimentezi - parca zici ca ai mai mai niste cai in plus - abia atingi pedala si pleaca masina singura.

      Cum spuneam cu ITP-ul... te doare sufletul cand iti tureaza motorul in limitare de vreo 5 ori. Cand aveam Renault-ul legam ventilatorul de racire direct pe baterie si dadeam drumul si la ventilatorul de incalzire din habitaclu... Imi zicea si tipul de la ITP, "domne se aude foarte bine motorul asta, se vede ca are viata - imi pare rau ca trebuie sa-l chinui, dar asta e legislatia... Nici nu stiti cati cu dieseluri mai vechi vin la ITP si pleaca cu ele muci de aici - dar nu avem ce face"
      Care funingine pe evacuare? ca are filtru de particule si evacuarea e mai curata ca la benzinar(am DCI E5 si stiu ce zic).
      Si cu ITP-ul, pentru 5 forje sa-i schimbi uleiul? toata treaba este sa vorbesti cu omul de la ITP si sa mergi cu motorul cald sa o bagi direct pe rampa sa nu fie rece ca atunci apar probleme(in plus nu au voie sa faca testul daca temperatura uleiului nu este de 80 grade Celsius). Plus trebuia sa lase turbina sa se raceasca dupa fiecare ciclu minim 10 secunde.

      Comment


      • #63
        greseala
        Last edited by djxhouse; 2 April 2013, 11:33.

        Comment


        • #64
          ce ziceti de asta?

          cred ca nimeni nu se gandea la asa ceva... nici macar in gluma!
          si totusi...science-fiction-ul a inceput bine
          Pentru mulți, acest anunț poate părea o păcăleală de 1 aprilie, dar nu este. Mercedes Benz, un brand cunoscut pentru confortul de pe automobilele sale, dar mai ales pentru fiabilitatea motoarelor acestora, este pe cale să renunțe la orgoliu pentru a face rost de secretele constructorului francez Renault, "secrete" cu care sunt echipate și modelele Dacia.
          fost 1.4 MPI / GPL
          actual 1.0 SCE

          Comment


          • #65
            Toate firmele cu renume folosesc motoare de imprumut.Ford Mercedes,BMW,Hyundai,etc.etc.
            Nu are rost ca Mercedes sa dezvolte un motor 1,5 si sa echipeze un singur model (sau doua trei) cu acest motor.
            Mai ales ca modele Citan,Clasa A si B sunt modele low entry in gama,dedicate rulajului preponderent urban sau utilitar,modele ce nu au un succes deosebit comparativ cu clasa C, E,S etc.
            Este mai ieftin sa cumpere un motor ,decat sa produca,sa testeze un motor cu cilindree redusa.
            Probabil ca Mercedes s-a gandit ca mai are nevoie de venituri si din service si din acest motiv nu se mai "uita" la fiabilitate
            Toti se adapteaza cerinteleor actuale de a produce masini cat mai ieftine si fiabilitatea este pusa pe locul DOI !
            Sa nu uitam ca Mercedes a echipat primul autoturism de serie din lume cu un motor diesel.Dintotdeauna Mercedes nu a produs diesel-uri sub 2,2 litri.Stiu ei de ce !Am un prieten ce detine un E classe si a ajuns cu motorul de 2,2 CDI la 1.300.000 km ffara a umbla la interne ,la injectie sau la cutia automata.
            Sa vedem daca actualul 1,5 dci este capabil macar de jumatatea acestui rulaj.
            Inclusiv predecesorul 1,7 CDI a fost "imprumutat"
            Dar cu siguranta nu ai sa vezi 1,5 dci pus pe clasa E sau S,cum este montat pe Laguna !
            Vedem si cat va tine minunea !Momentan CDI-ul imprumutat,montat pe SMART este un esec rasunator !

            Comment


            • #66
              peste tot se vorbeste ca singura hiba a motorului dci de la renault a fost sistemul de injectie, de la cap la coada
              un dci cu siemens in loc de delphi nu are aceleasi probleme, fie el si pe renault

              asa ca daca mercedes schimba foarte multe piese ale motorului printre care si sistemul de injectie nu vad de ce 1.5 dci nu ar fi motor fiabil
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #67
                Deocamdata pe Logan II nu putem definii fiabilitatea noului motor 1,5 dci.Este la inceput,vom vedea daca are sau nu probleme la fiabilitate.
                La motorul 2,2 CDI 2005-2006 Mercedes a inlocuit pompa de inalta Delphi cu una Bosch.Nu au mai fost probleme cu injectia desi era Delphi.Concluzia......

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google