Achizitie 1.5dci - 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie 1.5dci - 90cp

    Momentan am un Logan 1.4mpi cumparat nou nout in 2008, acuma am 106.000km si merge tun, doar consumul ma omoara.
    Si cand vad consumuri de 5L vreau sa schimb si eu buburuza pe un diesel
    Acuma vine intrebarea.
    Masina il iau second si cum il recunosc daca e euro3, 4 sau 5
    si cum il recunosc cati CP are? in afara de talon?

    si vreau un 1.5dci - 90cp

    multumesc

  • #2
    1.5 dCI de 90cp a aparut pe Logan pe la inceputul lui 2011 si este doar Euro 5.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      In CI la pct.5.nr de omologare scrie norma de poluare; ex.AADA......G..E4
      La pct. 10 Motorul ai puterea exprimata in kw; 90cp=~65kw.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Daca te omoara consumul, e mai rentabil GPL-ul (cost per kilometru) decat diesel.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          de ex am gasit pe autovit 2 loganuri 1.5dci 75cp
          unul are o teava pe langa acumulator este euro5 (motor tip duster??
          iar care nu are teava este euro4?

          adica sa inteleg cel care aceea teava este obligatoriu euro5
          iar care nu are aceea teava este euro3 sau 4

          si daca este de cumparat, atunci sa merg obligatoriu pe euro5 cu 90cp?

          L.E. la masina nu am AC... altfel sunt super multumit de masina, merge bine..
          doar e pe benzina, consumul e mare, si nu are AC.. in rest nu are nimic nimic, doar consumabile i-am schimbat

          L.E.2
          Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

          ce ziceti de aceasta masina? merita?
          Attached Files
          Last edited by djxhouse; 22 November 2012, 19:24.

          Comment


          • #6
            Din ce vad scris in anunt, masina nici macar nu are rodajul facut pana la capat. Ar merita - dar in conditiile in care masina nu are vreun viciu ascuns. Intreaba-l pe om de ce o vinde.

            Daca o iei sa nu te apuci sa faci raliu cu ea. E bine ca e inca in garantie. (Schimbat vitezele la 3000 - 3500 rpm --- dar nici subturat sa nu mergi cu ea )

            Daca nu ai mai avut diesel, e bine sa mergi cu cineva care a mai avut masina diesel. Fa un test-drive cu o masina similara la un dealer de la tine din oras.

            PS: daca o iei, ai grija de unde pui motorina. Ar trebui verificat de asemenea daca masina a avut ceva probleme.
            Last edited by ion_R5; 22 November 2012, 20:29. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              multumesc pentru raspuns.
              ce ai scris astea le stiu...
              daca ai putea raspunde la ce am intrebat

              Comment


              • #8
                Cat iti consuma buburuza?

                Cat esti dispus sa platesti? Din pacate pe a ta benzinara (si fara AC) vei lua un pret mic (2500 Euro...?).

                Loganu ala dizal o fi nou, dar din cate vad nu are AC, macar sa-ti iei cu AC sa faci un pas inainte si la confort.
                Euro5 posibil sa fi scapat de problema injectoarelor (sa fi pus alta pompa care nu face pilitura). Ala cu tzava aia este E5.

                Comment


                • #9
                  ups... chiar acu am vazut ca nu are AC..
                  atunci pass..
                  caut, astept alta masina


                  a mea consuma ~7.5L
                  si ca pret estimez sa iau un 2.500-3.000 euro

                  sa inteleg care nu are teava, nu este euro5...
                  si cele euro5 sunt rentabile...

                  cat despre logan nou.. nu dau 11.000 euro pe un logan nou nici batut

                  Comment


                  • #10
                    Daca tot vrei sa te bagi la 1.5 DCI, iti recomand numai cel de 90 (sau 85 PS) - are alte rapoarte in transmisie. Oricum, daca faci peste 20 - 30 mii km/an nu prea are rost diesel.

                    Eventual un 1.6 16V pe GPL. (eventual iei masina si ii pui tu GPL-ul)
                    Last edited by ion_R5; 22 November 2012, 22:35. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      pai cam in jur de 25.000 - 30.000km fac anual
                      pana acuma am avut pe benzina.. vreau sa vad cu diesel cum ii treaba

                      cu gpl-ul... nu stiu parca nu m-as baga...tot la diesel trage inima

                      si am mai citit ca cel de 90cp treaba a 5-a este mai lunga... pentru un consum mai bun

                      Comment


                      • #12
                        Nu diferenta intre 90 si 85 PS este esentiala, ci ambele 90 si 85 fata de DCI-urile 65 / 70 PS

                        Comment


                        • #13
                          Si la ala de 85 pompa produce pilitura, m-am convins singur, la 170.000 am schimbat pastilele de la un injector si cele de la pompa de motorina caci la rece nu mai pornea decat cu spray-ul (toata saptamana trecuta am injurat natiile Reno'-dci la 6 dimineata). Intr-adevar, dci-urile de 85 cp sunt mult mai reusite decat cele de 65 si 70 cp... pana cad.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            eu am dci de 90 CP din 2011 si ma omoara consumul... aprox 7 % niciodata sub 6,5 total extraurban.......

                            Comment


                            • #15
                              cum de ai consum asa mare?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google