viteza atinsa in grecia pe autostrada. 4 persoane in masina si portbagaj plin de bagaje plus AC pornit. in plus se poate vedea consumul instantaneu la acea viteza
Viteza Maxima 1.5dci 90 CP E5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
deci se duce la 200 lejer ...sigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709
Comment
-
Parerea mea:
Am avut Mondeo 2,2 tdci 155 cp .Un mic monstrulet de motor in comparatie cu 1,5 dci la putere cat si la cuplu (400 Nm).La 3000 rpm in tr VI masina avea putin peste 160 km/h,sa zicem 165 km/h.Cantarea 1300 kg.
Acum la Mercedes-ul actual(benzinar) 163cp, am la 3000 rpm in tr VI 150 km/h.
Ambele masini cu 6 trepte,nu cu 5 trepte ca Loganul II.
Cu cat puterea unui motor este mai mare cu atat raportul ultimei trepte de viteze(implicit intreg ansamblu CV) ii permite autoturismului sa ruleze cu viteza mare la turatii scazute,pentru economie si fiabilitate.Insa nu am vazut pana acum in 2013 nici un diesel cu cilindree sub 2000 cmc,care sa aibe in tr V la 100 km/h sub 1800-2000 rpm.
Nissan Quashqai 1,5 dci,110 cp(acelasi motor ca pe logan II,dar mai dopat),4x2,in tr VI la 165 km/h aprox 3800-4000rpm.
In foto la 3300 rpm se vede 190 km/h.Sigur o roata nu era suspendata ?
In conditiile din fotografie,ar trebui cam pe la 1600 rpm sa fie o viteza pe ceas de aproximativ 95-100 km/h in treapta V .
Comment
-
Originally posted by VlaD2803 View PostPai si ce treapta sa ai la 90-100km/h, Octavian?
...........................
N-am mers cu dci-ul nou, dar am condus mult un microbuz care trebuia sa-l duc la ~100/h ca sa pice in ~2000 rpm in tr V, la gol mai mergea cum mergea cu 90/h in tr V, dar incarcat era o problema, fie ~90/h tr IV, fie ~110/h tr V, cu toate ca motoru avea cuplu mare (2700 cmc).
Eu i-am prins smecheria, dar soferul se tot vaita ca nu are putere, ca moare la deal la 90/h...si sofer cu experienta
Comment
Comment