Viteza Maxima 1.5dci 90 CP E5

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai Mihai, tu esti singurul care a pus o poza cu 200 in bord si a spus ca a prins 210 la ora cu un LOGAN DCI DE 75 DE CAI.

    Pe cei cu 90 de cai,,mai inclin sa ii cred ca au prins 170 sau 190,,dar pe tine cu 75, mai pai spre deloc.

    Comment


    • Daca mai citesc mult pe aici dau Mercedes-ul sa iau un Logan Dci....Vrea cineva schimb?

      Hai sa va spun o treaba interesanta.
      Mergeam aproape saptamanal cu loganul pe traseul Crasna-Sacelu.Drum drept ca in palma ,distanta 7-8 km,asfalt perfect,camp liber in stanga si in dreapta !Masina incarcata cu vreo 200 kg,o scara deasupra si doi prosti in masina.
      Dinspre Crasna spre Sacelu dau talpa la basina de logan 1,4 mpi si prinde peste 170 km/h,sa zicem 173km/h.Va fac "muci" pe toti cu "zana" mea!
      La intoarcere dinspre Sacelu spre Crasna cadavrul nu mai vroia sa urce mai mult de 130km/h.Fire-a dracu' de rabla,ai toane ?
      Am repetat figura de 4-5 ori.Aceeasi situatie.
      Deci avem panta la primul traseu ce nu se observa "ochiometric".La intoarcere rampa !
      Asta este "explicatiunea" pentru viteza colosala.Nu ca ar putea cadavrul meu cu peste 300k sa alerge cu 170 km/h.
      Last edited by Rac; 6 January 2014, 20:03. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Loganul nu e o masina de viteza indiferent de motorizare.
        Cei care spun ca au luat tot bordul spun povesti.
        Exceptie cei care coboara la vale si cu vant din pupa`
        Eu "iau tot bordul" inainte sa merg la ITP la gaze
        Oricum daca pui GPS-ul mai mult de 180km reali nu sunt asa ca ... mai bine trecem la alte masini
        Last edited by lau; 6 January 2014, 23:26.

        Comment


        • Originally posted by gutu1 View Post
          Am citit ultimele postari si sunt surprins cum loganistii de 5 STELE iau la bascalie acest thread. ......................
          Vai de stelele lor

          Originally posted by Ivan Marian View Post
          .............................

          Pe cei cu 90 de cai,,mai inclin sa ii cred ca au prins 170 sau 190,,dar pe tine cu 75, mai pai spre deloc.
          203 pe gps la dci 90 cp.
          Pacat ca nu avem mai multe autostrazi sa mai confirme cativa viteza asta.
          Prin zona mea abia am vazut la Haudi (140cp stock tunat la vreo 160+cp) 200 pe gps.
          Cand am avut 230/h nu am avut gps-ul, deci nu pot sa confirm viteza.

          Deci rapoartele astea pe 1.6 16V cred ca ar face ravagii, senzatii de senzatii, mai ales daca acel 1.6 16V ar fi REMAPAT!
          Last edited by Octavian; 7 January 2014, 01:01. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Si eu am mers cu 175km/h maxim pe GPS 180+ pe bord cu ligheanul din dotare cu anvelope 196/65/15, eroarea de indicare fata de bord era de vre-o 7-8 km/h la viteza aia.
            DAR, dar!... eram pe autostrada in Germania pe coborare! Pe plat(unde cred eu ca era plat) n-a luat mai mult de 163 tot pe gps, si n-am mai incordat-o ca nu avea rost. Si eu m-as putea lauda ca am depasit viteza data de constructor cu 14km/h sau chiar cu 20+ daca m-as lua dupa bord dar m-as minti pe mine.

            Nu contest ca nu se poate depasi Vmax dat de producator, dar asta niciodata pe plat, iti trebuie un elan serios si o sosea in coborare pt treaba asta.
            Nu stiu cat sunt rapoartele la noul dci dar ar fi interesant de stiut, pt a calcula Vmax posibil in ultima treapta la turatia de putere maxima. Rapoartele astea sunt facute asa lungi pt ca motorul are un cuplu mare si poate sa accelereze decent cu aceste rapoarte. Ultima treapta la orice cutie are raport de multiplicare pentru o viteza de croaziera la o turatie redusa pt economie de combustibil.
            PS: Nu urcati masinile pe cric sa le ambalati sa vedeti daca ia tot bordul pt ca masina poate sa cada de pe cric si sa va accidentati si puteti sa distrugeti planetarele, pt ca rotile stau suspendate si capetele planetarelor nu sunt aliniate si se poate rupe capul planetarei la turatii mari si e destul de nashpa sa se intample asa ceva.

            Comment


            • Poti sa pui cea mai tare cutie de viteze pe motorul lesinat.Sa vad cum o CV iti da putere suplimentara fata de ce dezvolta motorul !Poate iti repartizeaza altfel acea putere la roti,dar nu o sa faci minuni din cv!
              75 cp de abia reusesc sa impinga o motocicleta de 2-300 kg. pana la 200 km/h si vorbim de masini !
              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

              Comment


              • Mai rac, nici pana acum n-ai inteles ca n-ai nevoie de putere?
                Cuplul face totul. De aceea ajungi la viteze asa de mari.

                Acum ceva timp vorbeam cu un prieten despre raportul cai putere, cuplu s.a.m.d. si am ajuns sa radem de porsche ca are cuplu de doar 370 Nm, acelasi cuplu ce il poti scoate dintr-un motor de 2.5 tdi. Cu toate astea, acceleratiile sunt la un alt nivel. Unul face 0-60mph in 4.9, altul in 8 si ceva, chiar daca diferenta de greutate nu este atat de mare.
                Sau orice masina diesel, cu cuplu sub 700 nm, sau poate chiar 700, se tine dupa un benzinar cu cuplu la jumatate.
                Plus ca, multi uitam ca de fapt, ne intereseaza cuplul la roata, nu la motor. Iar un motor dci 90 cu demultiplicarea aia (175 la 3000 rpm) are un cuplu la roata de tot rasul.
                Sigur, in panta poti merge cu cat iti pofteste inima. Sau urcat pe cric.

                Comment


                • Eh, cuplu il poti multiplica oricand in transmisie, putearea nu prea.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Mai rac, nici pana acum n-ai inteles ca n-ai nevoie de putere?
                    Cuplul face totul. De aceea ajungi la viteze asa de mari.

                    Acum ceva timp vorbeam cu un prieten despre raportul cai putere, cuplu s.a.m.d. si am ajuns sa radem de porsche ca are cuplu de doar 370 Nm, acelasi cuplu ce il poti scoate dintr-un motor de 2.5 tdi. Cu toate astea, acceleratiile sunt la un alt nivel. Unul face 0-60mph in 4.9, altul in 8 si ceva, chiar daca diferenta de greutate nu este atat de mare.
                    Sau orice masina diesel, cu cuplu sub 700 nm, sau poate chiar 700, se tine dupa un benzinar cu cuplu la jumatate.
                    Plus ca, multi uitam ca de fapt, ne intereseaza cuplul la roata, nu la motor. Iar un motor dci 90 cu demultiplicarea aia (175 la 3000 rpm) are un cuplu la roata de tot rasul.
                    Sigur, in panta poti merge cu cat iti pofteste inima. Sau urcat pe cric.

                    Ce vrei sa demonstrezi? Ai poluat si topicul asta la greu. Lasa-ne frate pe noi cu loganurile noastre si tu mergi si scrie pe forumurile de Porsche.
                    Repet, 3 insi am pus masinile pe cric sau ne-am dat la vale cu ele ca sa facem niste poze si sa le postam aici. E ok.

                    GATA FRATE CA NE-AM SATURAT. Lasa-ne pe noi, astia care avem logan 2, sa vorbim si noi linistiti, sa ne spunem parerile,... .
                    sigpic

                    Comment


                    • Einstein tu cred ca faci misto.... Cum dracu sa multiplice transmisia cuplul? asta-i buna!
                      @Rac - in cazul in care te referi la mine, eu unul nu am spus ca o cutie cu rapoarte lungi pusa pe un motor lesinat face minuni. Octavian zicea, dar evident la misto. In postarea mea ma refeream la faptul ca si-au permis sa lungeasca rapoartele la noua cutie de dizal pt ca motorul are cuplu de jos si nu are nevoie de turatii mari sa mentina un 130-140 constant sa zicem, si poate accelera decent eventual intr-o inferioara pana pe la 120 si apoi se cupleaza ultima treapta pt ecomomie si confort(turatii si zgomot mai reduse). N-a fost lungita in halul ala pt performante nemavazute, asta e clar.
                      La motociclete e alta treaba, acolo turatiile sunt de 2-3 ori mai mari ca la o masina, odata cu turele alea vine si puterea, rapoartele sunt lungi pt ca avand o plaja de ture asa mare si o putere litrica mare poti sa faci si cutia cu rapoarte lungi: 90-120km/h in tr 1 la unele modele e ceva normal.
                      Am mers cu Yamaha FZR 200+ in tr4 si am prins viteza asta pe o distanta de sub 1 km... Kawasaki Ninja 180-190 pe tr 3 ambele motorete cu 4 cilindri in linie de 600 cc top speed n-am incercat la niciuna ca n-am avut unde dar ambele depaseau 230km/h kawa fiind mai nou si cu modificari atingea 250+

                      La un diesel iti permiti rapoarte lungi ca ai cuplu mare la ture joase, la un benzinar pt aceeasi viteza ai nevoie poate de dublul turatiilor si evident alta cutie, alte rapoarte.
                      Daca printr-un artificiu s-ar monta cutia asta minune care"multiplica cuplul si ce mama dracu o mai sti ea sa faca" pe un benzinar. Si acel motor pe benzina printr-un artificiu si mai mare ar reusi sa atinga in ultima treapta 6000 de ture sa zicem pai ar trebui ca masina sa prinda 175 cat prinde dCi-ul la 3000rpm x 2.... Frate ar fi racheta sau ce... 350 ar prinde loganu si daca se scotea limtarea de la 6000 la 6500 mai lua ture...

                      Lasand glumele deoparte, cutia se calculeaza in functie de o gramada de factori. Esential fiind: cuplul si puterea, turatiile la care se ating valorile maxime ale acestora, dimens rotilor, greutatea masinii...

                      De crezut nu cred nici eu ca vitezele alea de 190-200 au fost atinse pe drum orizontal, pe un drum in panta n-as contesta si cu vant prielnic. Dar nu cred ca s-a depasit viteza maxima constructiva cu aproape 40km/h cu masina stock si pe drum orizontal...

                      Comment


                      • @prioman: pune mana bre pe google inainte de a scoate o duma Cutia demultiplica, si evident ca va demultiplica si cuplu. Ia vezi cati NM ai la roata in treapta 1.

                        @mihai: eu n-am ce demonstra. Momentan, altii au de demonstrat. Eu doar fac o polemica, de pe urma careia cine vrea sa se destepte sa o faca. Cine nu, sa fie carne de ras :P
                        Plus ca mie imi pare halucinant cum altii isi bat joc de legile fizicii doar ca sa-si acopere neajunsurile.
                        Sa le luam treptat: ai afirmat pana acum ca:
                        1. masina ta s-a amortizat in 45.000 km in conditiile in care cari hartie cu ea (niciodata nu se va intampla asta, nici daca vei cara aur cu ea).
                        2. masina ta consuma 3.9 l/100 si cu remorca si cu mers agitat
                        3. masina ta merge 210 km/h. Ai facut dovada doar pt 190, pt cealalta valoare ne-ai lasat nesatisfacuti.
                        Acum, intelegi problema?
                        Last edited by Cezar; 7 January 2014, 15:41.

                        Comment


                        • intre comarnic si ploiesti am prins cu supernova mult peste 180, a cazut acul pana la becul rosu, 4 oameni in masina, benzina de la mol, roti 175 70 R13, ~60.000 km, ulei 10w40 elf, drumul e in coborare, conditiile atmosferice extrem de bune pentru un top speed, greutate medie, masina statea pe sosea foarte bine
                          din ziua aia nu a mai trecut de 160 pe ceas niciodata, explicatia ?
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • @Cezar mare dreptate a avut colegul Ion_R5.

                            Originally posted by ion_R5 View Post
                            E foarte bine ca parintii tai au facut facultate. Insa din ce ai scris cu sinceritate - au avansat in viata dand din coate. Si se pare ca ti-au transmis datul din coate si tie - fiindca vad ca de tupeu si masivitate nu duci deloc lipsa - chiar si prin comportamentul pe care ii ai aici pe forum (fiindca nu te cunosc personal). Nu e treaba mea sa te intreb care dintre cele 3 profesii o practici concret - fiindca indiferet de cate licente ai - in general practici 1 profesie.

                            Poti sa ai 10 facultati - nu doar 3. Daca in viata avansezi dand din coate, inseamna ca nu te bazezi pe criteriile profesionale, ci pe avantul datului din coate - care este "apanajul" parvenitilor.

                            Cat despre mine, de unde stii ca munca mea nu este apreciata, sau am avut probleme de familie? Nici vorba. Lucrez la o multinationala foarte mare. Ceea ce am scris pe site - se refera la situatia tarii si a majoritatii populatiei din Romania ultimilor 23 de ani - si nu este o "plangere" din viata mea personala sau profesionala.



                            Nu am spus nicidata ca "managerii de multinationale sunt niste cretini". Am spus ca multi dintre ei nu sunt suficient pregatiti profesional-tehnic - si iarasi cea mai mare buba ca multora dintre ei este lipsa caraterului (adica pe romaneste sunt niste jigodii). Exista insa - ce-i drept destul de rar - oameni si bine pregatiti si de mare caracter, care nu-si trateaza oamenii din echipa ca pe piese de schimb.

                            Cezar, oricum iti scrisesem aici pe forum ca nu voi mai dialoga cu tine - fiindca este clar ceea ce faci... faci ce faci, vii si postezi pe unde scriu eu, te "agati" de mine, doar, doar sa iasa scantei... Cand aveai calitatea de moderator aici pe forum, de care ai abuzat intr-un mare fel si tolerat totodata de catre administratorii acestui forum - tot cautai motive sa imi aplici sanctiuni. Ba de mai multe ori mi-ai cerut sa plec de pe forum.

                            Macar aici pe forum incearca sa renunti la datul din coate si nu te mai lega de alti useri. Sunt printre putinii care ti-au spus lucrurile astea in fata si am continuat sa le spun/scriu aici pana s-au limpezit lucrurile.

                            Hai sa pastram decenta si lasa practica asta de a te agata de om. Sper macar in ceasul al 12-lea sa intelegi.

                            Multa sanatate si numai bine!
                            Originally posted by ion_R5 View Post
                            @ Cezar - scuze ca nu pot intra in dialog cu tine. E o promisiune facuta si mie si tie si asa ramane.

                            O seara buna!
                            Oare nu te pune pe gânduri?
                            Last edited by MihaiiahiM; 7 January 2014, 16:12. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • @Cezar - mea culpa, n-am nevoie de google pt chestiile astea , ma gandeam la turatia din secundarul cv care cu un raport subunitar al treptei de viteza creste. Dar turatia la roata tot demultiplicata va fi. M-am incurcat in stiinta, am gandit una si am scris alta. Stiu unde am gresit: am scris ca ultima treapta are raport de multiplicare, e partial adevarat pt ca multiplica turatia motorului adica turatia din primar transmitand-o prin secundar la diferential care are un raport de demultiplicare si de la diferential turatia se transmite la roti.
                              exemplu: 3000rpm la motor, 0.85 raport transmisie si 3.75 raport diferential. 3000rpm/0.85=3529.41rpm/3.75 =~ 941.2 ture la roata. x desfasurata rotii exprimata in metri = viteza in metri pe ora x 60 = viteza km/h.

                              Comment


                              • Originally posted by 827sam View Post
                                din ziua aia nu a mai trecut de 160 pe ceas niciodata, explicatia ?
                                Nu ai mai fost la Comarnic !

                                Lăsând gluma la o parte, ar fi bine nici să nu mai încerci vreodată cu SupeRNova vreun Top Speed !
                                Doar atât îţi spun, oalele de la amortizoare spate !

                                Misterul la noul dCi 90 Cp şi cât prinde acesta în linie dreaptă, în pantă sau rampă, cu vânt prielnic sau nu sunt convins că va aprinde în continuare imaginaţia multora !

                                P.S Ca fapt divers, mie Loganul după 130km/ mi se pare uşor instabil (să nu mai spun dacă bate vântul din lateral sau depăşeşti vreun TIR pe Autostradă), dar poate am îmbătrânit eu !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google