Viteza Maxima 1.5dci 90 CP E5

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viteza Maxima 1.5dci 90 CP E5

    viteza atinsa in grecia pe autostrada. 4 persoane in masina si portbagaj plin de bagaje plus AC pornit. in plus se poate vedea consumul instantaneu la acea viteza
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    mi se par cam putine turatiile alea

    Comment


    • #3
      ti se par... asa e cutia
      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

      Comment


      • #4
        Cat curaj cu anvelope care au indice de viteza T. Jesus. Si 4 persoane in masina. Pffff.

        Comment


        • #5
          Cum se prezinta masina la viteza asta ? (stabilitate, insonorizare)..?

          Comment


          • #6
            Indicele de viteza T = 190 km/h. Nu ma prind. Doar n-a mers cu 275 km/h.

            Comment


            • #7
              Originally posted by bogdan_1984 View Post
              viteza atinsa in grecia pe autostrada. 4 persoane in masina si portbagaj plin de bagaje plus AC pornit. in plus se poate vedea consumul instantaneu la acea viteza
              Cred ca e o reala problema sa mergi cu un ~90-95/h in tr V

              Comment


              • #8
                deci se duce la 200 lejer ...
                sigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709

                Comment


                • #9
                  Se duce la vale

                  Comment


                  • #10
                    Viteza maxima reala pe drum plat este undeva in zona +170 kmh.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Octavian View Post
                      Cred ca e o reala problema sa mergi cu un ~90-95/h in tr V
                      Foarte bine punctat !

                      Comment


                      • #12
                        Pai si ce treapta sa ai la 90-100km/h, Octavian?
                        Bogdan_1984, vad ca ai turometru de benzinar?

                        Comment


                        • #13
                          @VlaD2803 : Liniştit treapta a IV-a !

                          Comment


                          • #14
                            Parerea mea:
                            Am avut Mondeo 2,2 tdci 155 cp .Un mic monstrulet de motor in comparatie cu 1,5 dci la putere cat si la cuplu (400 Nm).La 3000 rpm in tr VI masina avea putin peste 160 km/h,sa zicem 165 km/h.Cantarea 1300 kg.
                            Acum la Mercedes-ul actual(benzinar) 163cp, am la 3000 rpm in tr VI 150 km/h.
                            Ambele masini cu 6 trepte,nu cu 5 trepte ca Loganul II.
                            Cu cat puterea unui motor este mai mare cu atat raportul ultimei trepte de viteze(implicit intreg ansamblu CV) ii permite autoturismului sa ruleze cu viteza mare la turatii scazute,pentru economie si fiabilitate.Insa nu am vazut pana acum in 2013 nici un diesel cu cilindree sub 2000 cmc,care sa aibe in tr V la 100 km/h sub 1800-2000 rpm.
                            Nissan Quashqai 1,5 dci,110 cp(acelasi motor ca pe logan II,dar mai dopat),4x2,in tr VI la 165 km/h aprox 3800-4000rpm.
                            In foto la 3300 rpm se vede 190 km/h.Sigur o roata nu era suspendata ?
                            In conditiile din fotografie,ar trebui cam pe la 1600 rpm sa fie o viteza pe ceas de aproximativ 95-100 km/h in treapta V .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by VlaD2803 View Post
                              Pai si ce treapta sa ai la 90-100km/h, Octavian?
                              ...........................
                              Uite ca a raspuns colegu Ampt.
                              N-am mers cu dci-ul nou, dar am condus mult un microbuz care trebuia sa-l duc la ~100/h ca sa pice in ~2000 rpm in tr V, la gol mai mergea cum mergea cu 90/h in tr V, dar incarcat era o problema, fie ~90/h tr IV, fie ~110/h tr V, cu toate ca motoru avea cuplu mare (2700 cmc).
                              Eu i-am prins smecheria, dar soferul se tot vaita ca nu are putere, ca moare la deal la 90/h...si sofer cu experienta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google