If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bre Rac, iar aduci argumente?
Tu ai gpl, habar n-ai cum se merge cu un diesel. Daca apesi intr-un anume fel acceleratia, scoti mai multi cai. Dar n-ai tu cum sa intelegi. Plus ca esti invidios!
Din ce calcule? Ce calcule ai facut? Suntem 3 insi aici care avem lighean de-asta nou si toti mintim?
Mihai nu-i vorba de a minti. Daca tie atat iti arata vitezometrul nu inseamna ca tu minti. Si eu am vazut solenza 1.4mpi cu 190km/h. Dar oare asta o fi realitatea? Cred ca un alt test la fel de bun ca GPS-ul ar fi mersul in paralel cu o masina cat mai noua si daca se poate mai premium asa gen BMW, Audi etc. Poate ca si la alea minte vitezometrul dar daca la 160-170km/h intr-un Audi ar arata si la dacie bordul tot atat sau pe aproape +-5km atunci as tinde sa cred.
Bre Rac, iar aduci argumente?
Tu ai gpl, habar n-ai cum se merge cu un diesel. Daca apesi intr-un anume fel acceleratia, scoti mai multi cai. Dar n-ai tu cum sa intelegi. Plus ca esti invidios!
Da asa este.De cand am vandut troaca diesel stiinta cailor putere si a Nm-etrilor a mai evoluat.
Scuze,trebuie sa ma retrag din discutie,ma mut la topicul de GPL!
Trebuie sa mai invat sa reglez LR ca sunt novice in treaba asta !
Multa bafta si viteza mare diesel-istilor !
Bre Rac, iar aduci argumente?
Tu ai gpl, habar n-ai cum se merge cu un diesel. Daca apesi intr-un anume fel acceleratia, scoti mai multi cai. Dar n-ai tu cum sa intelegi. Plus ca esti invidios!
Vorbele tale imi aduc aminte de mitul care zice ca "daca nu schimbi fiecare treapta inclusiv aIa in limitare nu mai prinzi topspeedul "
Da asa este.De cand am vandut troaca diesel stiinta cailor putere si a Nm-etrilor a mai evoluat.
Scuze,trebuie sa ma retrag din discutie,ma mut la topicul de GPL!
Trebuie sa mai invat sa reglez LR ca sunt novice in treaba asta !
Multa bafta si viteza mare diesel-istilor !
Ma mut si eu, ca m-am convertit la porcaria asta de gpl. Strica motorul, consuma mult si nu se mai amortizeaza. Plus ca a scazut puterea cu 50%. Groaznica alegere...
Daca as fi avut un diesel, macar de 55, sa pot merge si eu cu 2% si cu un top speed de 150, ce fericit as mai fi fost. Asa, sunt trist si invidios.
Mihai nu-i vorba de a minti. Daca tie atat iti arata vitezometrul nu inseamna ca tu minti. Si eu am vazut solenza 1.4mpi cu 190km/h. Dar oare asta o fi realitatea? Cred ca un alt test la fel de bun ca GPS-ul ar fi mersul in paralel cu o masina cat mai noua si daca se poate mai premium asa gen BMW, Audi etc. Poate ca si la alea minte vitezometrul dar daca la 160-170km/h intr-un Audi ar arata si la dacie bordul tot atat sau pe aproape +-5km atunci as tinde sa cred.
Daca 3 insi punem poze cu 190 inseamna ca toti avem ceasurile stricate sau cu eroare de 30 km?
Pui poza cu ceasurile la 190-210 km/h ... problema e ca sunt numai ceasurile, nu si poza cu panta pe care se coboara eu chiar va cred ca ati prins vitezele alea.
Pe ce te bazezi când faci o astfel de afirmatie? Eu nu vad o legatura direct proportionala intre puterea unu motor si viteza maxima (pe o sosea plana, fara urcari).
Poate nu ma pricep eu. Explica-mi, te rog, pe ce se bazeaza afirmatia ta. Sa inteleg ca Escortul de 700cai (dau un exemplu) merge cu 700km/h? Sau sa inteleg ca a fost putina rautate din partea ta!
Ai dreptate, nu e direct proportionala, la dublul vitezei ai nevoie de 4 ori mai multa putere. Deci e ceva cu patratul puterii...
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Daca 3 insi punem poze cu 190 inseamna ca toti avem ceasurile stricate sau cu eroare de 30 km?
Eu as zice ca la anumite loturi e problema asta. Altfel cum iti explici ca multi cu logan dci de 65 sau 70 din primele modele nu reuseau sa faca acul sa treaca de 160 in timp ce unii s-au dus in 175 sau chiar 180? Sau la logan 1.4 la unii abia ajungea acul la 170 in timp ce la altii se ducea in 180 sau mai sus. Cum vine asta?
Si mai e o intrebare: daca cu un logan din vechea generatie cu 75CP abia se atinge 170 maxim 180 cum se face ca noul logan dci prinde 200? Nu ti se pare cam mare diferenta?
@mihai: in primul rand ca ai pus doar o poza. La ce tip de comportament mitoman si psihotic ai, nu m-as mira sa pui masina pe cric doar ca sa demonstrezi cuiva ceva, sau poate chiar tie.
In al doilea rand, ce spui tu nu se pupa cu nicio legr a fizicii.
In al treilea rand, vorbim despre un cazan de tuica ieftin, ce n-a revolutionat nimic mai mult decat un consum mic, rugina multa si plastice proastre. Nu e vreuo masina high end, ce e formata in tunelul de vant, si ce foloseste materiale new edge.
Pur si simplu o caramida, cu fata de vw si motoare foarte economice.
Loganul e bun la consumat putin si intretinere nesimtit de ieftina. La fel cum exceleaza la rulat pana la luna si inapoi, fara costuri de reparatie uriase.
Deci, fi multumit cu ce ai, ca nu trebuie sa faca ceea ce fac masinile foarte scumpe!
Devianta asta comportamentala, nu face decat sa-ti aduca nefericire si frustrare si sa ajungi sa crezi diverse utopii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment