Consum LOGAN 2 1.5 DCI 90CP DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Brasoveanu View Post
    Si apropos de ce zice cartea despre visele de 3,8 si 3,9 am incercat si eu BV - B - BV la consum minim sau pe aproape adica legal in localitati si max 90 afara si a iesit ceva de genul dus intors cam 4,2 pe drum neaglomerat da' te plictiseeeesti prea tare pentru 2 bani diferenta.
    Doar o remarcă generală. A merge pe o rampă 30 km și apoi 30 km pantă pentru a ajunge la aceeași înălțime nu face deloc același consum cu a merge orizontal 60 km. Media dintre rampă cu X litri la sută și pantă cu 0 litri nu dă consumul de mers orizontal. Oricum, ai obținut 4.2% cu drum pe Valea Prahovei deci diferență de altitudine de 1000 m + 450 m diferența Predeal-Brașov, urcat și coborât.
    Last edited by gecmc94; 30 April 2020, 17:03.

    Comment


    • Si tot o remaraca generala, ar fi interesant daca dupa resetarea CB se urmareste evolutia\variatia consumului mediu din CB in primii 60-100 km (“stabilitatea” algoritmilor). Foarte probabil ca daca colegul gecmc94 ar mai fi parcurs inca 80-100km in acelasi regim “ideal” acesta ar fi crescut(nu cred ca mai “obtinea” acel 3.8l/100km). Cu cat distanta\cantitatea de combustibil monitorizata este mai mare cu atat valorile consumului mediu sunt mai apropiate de realitate (aici ar mai fi de notat si “acuratetea” consumului mediu pe CB cat si plin\plin).
      Apoi subscriu la cele scrise, in condusul “la consum” se “chinuie” atat masina cat si soferul (cel putin unii). Aici fac o mica paranteza, circuland in conditiile actuale masa de funingine a crescut semnificativ. Interesante ar fi si celelalte valori citite din ECU injectie. Consumul meu mediu tot undeva pe la 6 l/100km se mentine si am mai spus nu imi mai bat capul de mult timp cu asta. Evident ca toate acestea sunt subiective si fiecare utilizeaza propria masina asa cum doreste, dar uneori ce se poate castiga pe mere se poate pierde pe termen lung pe pere.

      PS: Legat de subiectivitatea modului de utilizare, ECU injectie interpoleaza si calculeaza pe baza parametrilor cititi destul de bine cum am condus. Atasat o captura mai veche cu procentajul urban\drum\autostrada de la ultima revizie (resetare a intervalului de revizie).
      Attached Files

      Comment


      • @gecmc94 corect rationamentul. Tocmai de aia am facut calcule BV B DUS INTORS si la mers plictisitor rau a iesit ceva pe la 4,2 %
        La mersul hotarat dar la limita legala (78 in localitati si 108 afara) pe DN1 BV-B-BV consum aprox 5 % + - in functie de nr persoane si bagaje dar oricum pe la 5 % (trafic normal).
        Vinerea B->BV si Duminica BV-B nu se pune

        Comment


        • După 58 k km, am zis sa reincerc modul eco.
          Am alimentat când s-a aprins becul, aproape 62 de litri. Consumul arătat ar fi cam același cu modul normal. Același drum dus-întors la lucru.
          Deci, km parcurși 430, km rămași 730, consum mediu 6,2l%, litri consumați 26,7, viteza medie 76,9 km/h.
          Nu a scăzut nici o pavela în bord!
          Păcat ca nu pot atașa poze.
          Ce părere aveți?

          Comment


          • Și am terminat săptămâna de lucru cu 542 km parcurși, 74, 3 km/h Media,. 33,7 l consumați și 630 km rămași până la alimentare. A scăzut 2 pavele la combustibil. În modul eco.
            Ce sa cred de aici? Litri consumați sau km rămași pana la alimentare?

            Comment


            • Originally posted by Gil26 View Post
              Si tot o remaraca generala, ar fi interesant daca dupa resetarea CB se urmareste evolutia\variatia consumului mediu din CB in primii 60-100 km (“stabilitatea” algoritmilor). Foarte probabil ca daca colegul gecmc94 ar mai fi parcurs inca 80-100km in acelasi regim “ideal” acesta ar fi crescut(nu cred ca mai “obtinea” acel 3.8l/100km). Cu cat distanta\cantitatea de combustibil monitorizata este mai mare cu atat valorile consumului mediu sunt mai apropiate de realitate (aici ar mai fi de notat si “acuratetea” consumului mediu pe CB cat si plin\plin).
              Apoi subscriu la cele scrise, in condusul “la consum” se “chinuie” atat masina cat si soferul (cel putin unii). Aici fac o mica paranteza, circuland in conditiile actuale masa de funingine a crescut semnificativ. Interesante ar fi si celelalte valori citite din ECU injectie. Consumul meu mediu tot undeva pe la 6 l/100km se mentine si am mai spus nu imi mai bat capul de mult timp cu asta. Evident ca toate acestea sunt subiective si fiecare utilizeaza propria masina asa cum doreste, dar uneori ce se poate castiga pe mere se poate pierde pe termen lung pe pere.

              PS: Legat de subiectivitatea modului de utilizare, ECU injectie interpoleaza si calculeaza pe baza parametrilor cititi destul de bine cum am condus. Atasat o captura mai veche cu procentajul urban\drum\autostrada de la ultima revizie (resetare a intervalului de revizie).
              Am condus si io logan diesel de firma, de 70cp 2007. Avea consumul 8%in oras. Schimbat treptele la 2500-3500rpm.
              Motorina de la Petrom și Mol am alimentat.

              Nu am obținut consum mai mic de 8%in oras. Avea 114.000km in bord masina respectiva, distribuția schimbata la reprezentanta, înainte sa o preiau.
              Last edited by pistritu; 23 January 2021, 17:03.

              Comment


              • Ieri dimineața am alimentat. Am vrut sa știu cât a consumat. 22 de litri, nicidecum cum arăta mașina 34!
                Aștept sa vad săptămâna asta.

                Comment


                • Iasi - Fidenza si retur
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 26 July 2021, 18:25.

                  Comment


                  • Consum Dacia Logan 2 ph2, 1,5 dCi 90 Cp, an fabricație 2017, Euro 6 fără AdBlue: 5,7 litri/ 100 km.

                    Kilometri parcurși - 780 kilometri, din care 480 kilometri în regim urban (vreo 200 de kilometri s-au parcurs bară la bară, iar diferența de 280 de kilometri într-un trafic relativ normal). Restul de 300 de kilometri au fost parcurși în regim extraurban (preponderent autostradă, regim de viteză 120 - 130 km/h pe pilot automat).

                    Metoda determinării consumului: plin pe plin, kilometri bord mașină - 61.300 kilometri.
                    Anvelope de vară Continental EcoContact 5, 195 55 R16 XL, acestea având vârsta mașinii, mai exact au inscripționate ca DOT, luna Septembrie, anul 2017.

                    Comment


                    • Pe autostrada difera consumul la 120 fata de 130 km/h.
                      La mine e in jur de 6-6.1 l/100km.
                      99k km din 2018 mașina mcv stepway.

                      Comment


                      • Originally posted by Ampt View Post
                        Consum Dacia Logan 2 ph2, 1,5 dCi 90 Cp, an fabricație 2017, Euro 6 fără AdBlue: 5,7 litri/ 100 km.
                        In regim mixt cu 1,5dci pe logan ph2 consum 5,2 litri /100 km.
                        Anvelope Continental EcoContact de fabrica

                        Comment


                        • Gil26 ne puteti spune consumul dvs la Sandero 1,5dci cu cutie robotizata EasyR TL4 in oras,afara si mixt? Multumim
                          Scuze de offtopic pentru ceilalti
                          Last edited by Leo0608; 2 December 2022, 17:10.
                          ​​​​​​

                          Comment


                          • Acum am citit postul si incerc sa raspund: consumul mediu anual la masina mea este cam 5.9 - 6.1 L\100km, cu diferente mici vara-iarna, nu am facut o statistica "in oras, afara si mixt", dar aprox 60-70% circul extraurban mai ales pe autostrada (acum ceva timp am atasat o captura cum interpoleaza softul masinii cele trei moduri de circulat), viteza medie este pe undeva la 70 km\h, dar de mult timp nu imi mai bat capul si nici nu merg la consum (am facut candva niste teste si mai "jos" parca de 5.2 L\100km nu am reusit), asta este "talpa" mea si sunt OK cu\de masina in privinta asta.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google