If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
stie cineva precis cati litri de ulei sunt necesari la schimb?
mie mi-a spus mecanicul ca intra 4.5 litri, ceea ce nu cred.am avut ford inainte de logan, tot diesel, insa 1.6 si intra sub 4 litri.
multumesc pentru raspunsuri
Sall
Eu am diesel din 2007 ,68 cai ,la mine intra fix 4 litri si 200 grame ,fara sa ma uit pe joja la schimb dar la motorul tau de 90 de cai cred mai mult ca sigur, ca tot aceias cantitate de ulei iti intra in motor si implicit in baia de ulei cum spui tu .
Chiar dacă în Carnetul de Întreţinere al maşinii este trecută o capacitate de 4,5 litri, eu am pus în jur de 4,2 litri la fiecare schimb de ulei, maşina fiind cea din semnătură.
Atenţie însă să nu pui ulei peste nivel, întrucât există riscul să distrugi catalizatorul.
@vasile 66: Simplu, uleiul de motor pus în exces se consumă. Plus suprapresiune, plus ceva citit mai demult într-un manual de genul "do not exceed maxim oil level it may damage the cathalitic convertor".
@vasile 66: Simplu, uleiul de motor pus în exces se consumă. Plus suprapresiune, plus ceva citit mai demult într-un manual de genul "do not exceed maxim oil level it may damage the cathalitic convertor".
Mi se pare cea mai mare prostie ,sa se consume uleiul in plus ,de cine si cand stie acel cineva cand motorul ajunge la nivel ,deci vorbim sa ne aflam in treaba ,un motor care nu consuma ulei, NU ARE CUM SA CONSUME ULEI dar acel motor poate sa aiba alte defectiuni adica sa arunce semeringul de la palier si doar atat ,dupa aceea sigur acel motor o sa ramana fara ulei !
Am mai spus că am citit într-un manual mai demult această atenţionare:
"Atentie: In special la motoarele cu catalizator trebuie sa tineti cont sa nu depasiti marcajul maxim de pe joja. Acest ulei turnat in exces poate ajunge din cauza arderii incomplete in catalizator si poate provoca deteriorarea peretilor din metale nobile sau poate distruge in totalitate catalizatorul."
Cind nu stii nimic,crezi ca le stii pe toate.Si eu am cazut in aceasta patima,si mi-a parut rau,ulterior...Excesul de nivel de ulei in motor,favorizeaza patrunderea unei cantitati marite in camera de ardere(fara a distruge simeringurile,neaparat),efectele resimtindu-se in afectarea catalizatorului...
Mie cam 4,3-4,4L mi-au fost puși la ultima revizie și marcajul era în dreptul limitei de sus (cum este și acum, după ~9k km). Din bidonul de 5L au mai rămas cca. 6-700mL.
Poate sa explice cineva, in cuvintele lui, cum se arde uleiul in exces, din carter? Exces insemnand o cantiate mica, nu sa umpli baia de ulei.
Tare sunt curios.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Cind nu stii nimic,crezi ca le stii pe toate.Si eu am cazut in aceasta patima,si mi-a parut rau,ulterior...Excesul de nivel de ulei in motor,favorizeaza patrunderea unei cantitati marite in camera de ardere(fara a distruge simeringurile,neaparat),efectele resimtindu-se in afectarea catalizatorului...
@Lenus64 ,dupa 9 luni cu ajutorul colegilor am recitit postarea ta ,atunci cand ai postat chiar avusesem cu tine unele divergente si chiar nu te-am luat in seama dar acum dupa ce am recitit postarea ta imi dau seama ca nu prea inteleg logica ta ,tu cred ca nu sti pe unde circula apa(antigel ),uleiul si unde se afla camera de ardere si cam ce presupune ardere ,in nici un caz uleiul nu se arde in locul motorinei asta daca nu ai sarme in loc de segmenti ,cum favorizeaza ,e de la horoscop , dupa vreme ,la faza cu catalizatorul m-ai prins chiar nu stiu cum poate ajunge ulei pe evacuare
50-100 ml,consider cantitate neglijabila,dar un litru in plus poate fi considerat exces.Cine crede ca nu-i periculos a folosi un motor cu exces de ulei,asumindu-si efectele,poate incerca pe propria masina.De regula excesele de nivel ulei,sunt accidentale sau din nestiinta,efectele rasfringindu-se asupra simeringurilor,prin presiune creata in baie,presiune ce exista si sub piston,la coborire.Aceasta mica presiune anormala,duce la patrunderea in camera de ardere a unei cantitati marite,fata de normal,deoarece si motoarele noi au un consum de ulei acceptat(cu segmenti OK si nu sirme...)...Nu trebuie sa intelegi logica mea(e a unei femei si deranjeaza...),intelege cum functioneaza un motor si gata... Eu accept ca nu stiu o sumedenie de informatii despre motoare si nu numai,dar ma straduiesc sa nu jicnesc pe nimeni si accept orice sprijin atunci cind il cer...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment