In curând voi fi posesor de sandero stepway 1.5dci easy r, euro 6 cu dpf. Din experiența voastră, cei cu motorul asta, cat de repede se încălzește motorul iarna la temperaturi cu minus? Mă bate gândul să iau un încălzitor de antigel, am vorbit cu cineva de la Dacia și mi-a zis sa nu-mi fac probleme de astea că mașina se încălzește repejor.
Cat De Repede Se incalzeste 1.5dCi E6 Iarna?
Collapse
X
-
Tie iti este teama ca nu vei avea caldura in masina rapid ? sau ca motorul nu ajunge la temp. optima de functionare ? daca este vorba de prima varianta , relax, ai calorifer electric.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
-
-
La 1.2 16v cand e parbrizul inghetat se dezgheata cam dupa 7 min. Acum as vrea sa iau un 1.5 dci 90 cp sh. Ar fi super daca s-a dezgheta atat de repede parbrizul , totusi motorul ce consum are pe distante scurte? PResupun ca se incalzeste greu iarna mai ales. Eu as avea 8 km de mers pana la serviciu. Unele1.5 dci uri pe olx au la optiuni si parbriz incalzit. Au toate parbriz incalzit sau sunt doar cele pt export.
Comment
-
Originally posted by laur @ View PostLa 1.2 16v cand e parbrizul inghetat se dezgheata cam dupa 7 min. Acum as vrea sa iau un 1.5 dci 90 cp sh. Ar fi super daca s-a dezgheta atat de repede parbrizul , totusi motorul ce consum are pe distante scurte? Presupun ca se incalzeste greu iarna mai ales. Eu as avea 8 km de mers pana la serviciu....
2) Incalzirea iarna, dci. Drumul meu pana la work este de cca 4.3 km cca 7 minute (drum fara zapada). Au fost cateve dati, in care am ajuns si nu mi s-a aprins nici o pavela, sau mi s-au aprins cand mai aveam cca 0.5-0.8km si s-au stins la destinatie, fiind ger crunt
3) Consumul: ca idee am inregistrari ale tuturor alimentarilor, cu toate datele din bord. Cel mai mare consum, evident distante f scurte, iarna, zapada, ger etc etc a fost de cca 8L/100 km, Consider ca este absolut rezonabil.
4) Rezistenta in parbriz nu are logica a se monta, atat timp cat sunt acele rezistente in aeroterma, care isi fac job-ul cu brio.
Concluzie: imi place foarte mult dieselul, dar este pretabil extern, nu sa il chinui prin oras, fataiala de cativa km. El arata ce poate la drum lung, incarcat precum magarul nu sughita.
Eu acum ma orientez clar spre benzinar (anumite motoare...)
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 1
Comment
Comment