Dacia Sandero A Fost Lansata

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Sandero A Fost Lansata

    Dupa Logan, Logan MCV, Logan Van si Logan Pick-Up, Dacia continua sa-si extinda gama de modele cu Sandero, un bicorp cu 5 portiere si dimensiuni generoase. Fabricat la uzina de la Mioveni, modelul Sandero are toate calitatile fundamentale ale vehiculelor din gama Dacia: Interior spatios, capacitate mare de încarcare si robustete.

    Dacia Sandero va fi comercializata progresiv în Europa, începând cu iunie 2008. Ca toate celelalte vehicule din gama Dacia, Sandero va oferi un raport pret/prestatii imbatabil.

    Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP), care si-au dovedit deja eficienta pe numeroase vehicule din familia Renault si care au contribuit, în egala masura, la succesul gamei Dacia.

    Cele doua motoare pe benzina de 1.4 l si 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robustete si întretinere usoara, caracteristice marcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante începând chiar de la turatii joase si care este disponibil pe o plaja larga de utilizare. Nu în ultimul rând, cele doua motoare se remarca prin consumul redus de combustibil.

    Motorul 1.5 dCi este o adevarata referinta pentru motorizarile diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de înalta tehnologie, dotat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii excelente în conditiile unui nivel de consum foarte redus.

    Motorul 1.5 dCi este disponibil atât în versiunea de 70 CP, cât si în versiunea mai dinamica, de 85 CP (versiune lansata la sfârsitul anului 2007 pe modelele Logan berlina si Logan MCV). Dispunând de un nivel de emisii de CO2 scazut, motoarele 1.5 dCi 70 CP si 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizeaza printr-un impact ecologic deosebit de redus.

    Sursa
    Attached Files
    Last edited by crististreulea; 4 March 2008, 21:02.

  • #2
    Eu zic ca design e reusita dar ma asteptam totusi ceva mai mult de la motorizare anyway e frumoasa si la interior au schimbat ceva ..un pret nu se stie inca ???
    Bart: I am through with working. Working is for chumps.
    Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

    Comment


    • #3
      Nu arata rau Sandero, ...vrem si noi motorizari mai mari...mai frumos este loganul meu rosu
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • #4
        Deocamdata e ceva nou
        sigpic Alexandria

        Comment


        • #5
          Pe mine nu ma prea incanta .. nu vreau sa fiu carcotas, dar priviti pe site-ul http://www.dacia-sandero.com/ro/ (sper ca nu e considerat reclama pentru ca nu e nici una, ci doar un site de informare) la prima poza cu sandero.
          voua nu vi se pare ca nu e ceva in regula cu masina asta ? Uitati-va la disproportia dintre botul masinii, corpul ei si "fundul" scurt. mie mi se pare ca i-au pus bot de mertan, interior de logan si fund de clio (sau nici macar). nu stiu, dar mi se pare complet disproportionat.

          ca sa nu mai vorbim despre poza cu cei trei stand pe bancheta din spatele masinii: Tipul din dreapta sta cu jumate de corp "peste" usa, tipa din mijloc e special gasita pentru ca e subtire de numa, iar cea din dreapta e mortala: Pai nici intr-un logan normal nu stai picior peste picior si sa ai atata spatiu. mai uitati-va la pozitia centurilor la cei trei si o sa vedeti ca nu stau prea firesc. totul e marketing si e destul de fortata toata treaba.
          singurele lucruri pe care le gasesc ok la masina asta sunt cele de design interior (bordul e intradevar un pas inainte, desi se poate si mai bine) si imi place ca au trecut si ei intr-un final la fata cu farurile mai alungite si cu o oarecare forma (plus stopurile pe spate care intradevar din poze par sa fie frumoase).

          parerea mea


          LE: pretul cred ca va fi undeva intre 6000 si 11000 euro. cam asa vad eu preturile, cu avantajul ca in mod normal consumul va fi mai mic cu putin decat la logan berlina datorita greutatii mai mici a masinii pt ca motorul e acelasi (din cate zic ei)

          LE la LE: si acum am observat si sigla Dacia ... nu am mai vazut-o pana acum (sau cel putin nu am fost eu atent) ... asta e ceva interesant totusi
          Last edited by bubu_vasile; 4 March 2008, 18:35.
          Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
          Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

          Comment


          • #6
            Imi place volanul la sandero.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Tinand cont ca eu unu am vrut si muuult spatiu in masina si portbagaj, raman la sedanul meu fara probleme. Imi place cum au facut usile din fatza la sandero, arata a masina. Plasticul de pe bord si tot plasticul e altfel, parca. Farurile imi plac si masca dar e totusi mica masina . Oricum, eu zic ca e buna si e mai ok decat un clio.

              Comment


              • #8
                Un comunicat de presa:

                Dacia Sandero va fi comercializată progresiv în Europa, începând cu iunie 2008. Ca toate celelalte vehicule din gama Dacia, Sandero va oferi un raport preţ/prestaţii imbatabil.

                TOATE AVANTAJELE UNUI VEHICUL MODERN ŞI ACCESIBIL
                Linii dinamice
                Dacia Sandero se afirmă ca un model bicorp modern al cărui design seducător evocă dinamism şi robusteţe. Partea frontală se remarcă prin blocurile optice expresive şi moderne ; bara de protecţie şi grila radiatorului sunt perfect adaptate ansamblului caroseriei. Conturul în formă de „val întors” care domină flancurile caroseriei contribuie la imaginea robustă a vehiculului, la fel ca şi baghetele laterale de protecţie (disponibile în funcţie de versiune). Stilul adoptat de partea din spate consolidează impresia de vehicul spaţios şi robust.

                Interiorul întruneşte toate atributele de seducţie şi calitate. Planşa de bord este modernă şi funcţională. Desenul său poate varia, în funcţie de versiune, datorită jocului de nuanţe şi al tratamentului diferit al unor suprafeţe. Panourile portierelor au un design modern, cu mânere şi baghete decorative elegante. Urcarea în gamă este evidenţiată la Dacia Sandero prin trei variante de tratament al planşei de bord, cărora le corespund patru variante de tapiţerie. O atenţie specială a fost acordată ergonomiei: Toate comenzile se află „la îndemână” iar informaţiile tabloului de bord sunt uşor lizibile.

                Eficienţă şi confort
                Dacia Sandero utilizează platforma B0 (platforma Logan, provenită din platforma B a Alianţei), cu puntea faţă de tip pseudo Mac Pherson cu braţ triunghiular. La rândul său, puntea spate provine şi ea din platforma B0, având formă de H cu profil deformabil şi epură programată ; la aceasta se adaugă arcurile elicoidale şi amortizoarele verticale cu cursă de suspensie mărită. O atenţie deosebită a fost acordată dimensionării suspensiilor: Articulaţiile braţului inferior şi ale punţii spate favorizează precizia conducerii şi ţinuta de drum în cazul schimbărilor bruşte de direcţie. Ca şi celelalte modele din gama Dacia, Sandero are o gardă la sol înaltă (155 mm), ceea ce îi permite să înfrunte toate tipurile de şosele şi îi conferă o reală polivalenţă. Sandero beneficiază de un scut de protecţie care asigura rularea fără riscuri pe drumurile neamenajate.

                Majoritatea versiunilor beneficiază de un sistem de direcţie asistată, sigur şi precis. Versiunile de intrare în gamă sunt echipate cu un sistem de direcţie manuală, acest element contribuind la menţinerea unui preţ accesibil. Efortul la volan este diminuat, datorită creşterii uşoare a raportului de demultiplicare faţă de modelul Clio II.

                În funcţie de versiune, scaunul şoferului poate fi reglat atât pe înălţime, cât şi în zona lombară. Ca un element suplimentar de confort, Dacia Sandero dispune, în funcţie de nivelul de echipare, de volan reglabil pe înălţime. Comenzile, amplasate ergonomic sub volan, au în vedere confortul şoferului.

                Nivelul de confort termic din maşină răspunde exigenţelor climatice din numeroase ţări. Traseul conductelor care asigură circulaţia aerului a fost astfel conceput încât nivelul de temperatură dorit să fie atins cât mai rapid în fazele de demaraj, mai ales în condiţii extreme de căldură sau frig.

                O gamă completă de motorizări
                Dacia Sandero preia motorizările pe benzină (1.4l 75 CP şi 1.6l 90 CP) şi pe motorină 1.5 dCi 70 CP şi 1.5 dCi 85 CP), care şi-au dovedit deja eficienţa pe numeroase vehicule din familia Renault şi care au contribuit, în egală măsură, la succesul gamei Dacia.

                Cele două motoare pe benzină de 1.4 l şi 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robusteţe şi întreţinere uşoară, caracteristice mărcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante începând chiar de la turaţii joase şi care este disponibil pe o plajă largă de utilizare. Nu în ultimul rând, cele două motoare se remarcă prin consumul redus de combustibil.

                Motorul 1.5 dCi este o adevărată referinţă pentru motorizările diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de înaltă tehnologie, dotat cu un sistem de injecţie directă common rail de a doua generaţie, care oferă prestaţii excelente în condiţiile unui nivel de consum foarte redus.

                Motorul 1.5 dCi este disponibil atât în versiunea de 70 CP, cât şi în versiunea mai dinamică, de 85 CP (versiune lansată la sfârşitul anului 2007 pe modelele Logan berlină şi Logan MCV). Dispunând de un nivel de emisii de CO2 scăzut, motoarele 1.5 dCi 70 CP şi 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizează printr-un impact ecologic deosebit de redus.

                GENEROZITATEA, ATRIBUT AL MODELULUI DACIA SANDERO
                Un spaţiu interior şi o capacitate de încărcare specifice segmentului superior, al maşinilor compacte
                Dacă preţul de vânzare al modelului Dacia Sandero corespunde celui al unui vehicul de clasă mică, dimensiunile sale interioare si exterioare foarte generoase ţin mai degrabă de categoria superioară, a vehiculelor compacte. Cu o lungime de 4,02 mm, o lăţime de 1,75 m şi un ampatament de 2,59 m, Dacia Sandero oferă un raport preţ/ spaţiu interior de neegalat.

                Înălţimea până la plafon în zona banchetei spate este de 878 mm. Distanţa între nivelul genunchilor pasagerilor din spate şi spătarul scaunelor din faţă atinge 145 mm, iar lăţimea la nivelul coatelor este de 1425 mm. Dacia Sandero oferă astfel suficient spaţiu pentru ca trei adulţi să stea confortabil pe bancheta spate sau pentru instalarea, pe aceeaşi banchetă, a unor scaune pentru copii. Accesul la interior este foarte uşor datorită unghiului larg de deschidere a uşilor din spate, care poate ajunge până la 67°.

                Portbagajul are o capacitate de 320 de litri, ceea ce reprezintă o valoare imbatabilă pentru un vehicul de asemenea dimensiuni şi disponibil la un asemenea nivel de preţ. Ca element practic suplimentar, bancheta spate este rabatabilă şi fracţionabilă în proporţie de 1/3 – 2/3 (în funcţie de versiune). În cazul în care bancheta este complet rabatată capacitatea de încărcare maximă ajunge la 1 200 litri. Astfel, Dacia Sandero se afirmă drept un model bicorp foarte spaţios, care oferă confort suficient pentru 5 persoane.

                Siguranţa, un element indispensabil
                Dacia Sandero beneficiază de experienţa recunoscută a grupului Renault în domeniul siguranţei.

                În materie de siguranţă activă, sistemul de frânare al Dacia Sandero a făcut obiectul unei atenţii deosebite. Astfel, caracteristica frânării (bruscă, progresivă), corespunde criteriilor în vigoare pentru vehiculele din segmentul B în Europa. Dacia Sandero poate fi echipată cu sistemul ABS Bosch 8.1 de ultimă generaţie. Acesta dispune de un repartitor electronic al forţei de frânare (EBV) şi – în premieră pentru gama Dacia – de asistenţă la frânarea de urgenţă (AFU).

                Dacia Sandero beneficiază totodată de numeroase dispozitive în ceea ce priveşte siguranţa pasivă. Un prim exemplu în acest sens este utilizarea unor materiale precum tabla de oţel cu limite extinse de elasticitate, care asigură o mai bună rezistenţă a habitaclului, limitând deformările acestuia în caz de impact frontal.

                Armătura volanului, din magneziu, precum şi coloana de direcţie retractabilă contribuie la repartizarea energiei cinetice degajate în caz de impact. Acelaşi lucru este valabil şi pentru planşa de bord din polipropilenă cu structură de tip fagure, care diminuează consecinţele unui potenţial impact asupra genunchilor. În plus, forma planşei de bord urmează linia picioarelor în partea inferioară, ceea ce reduce impactul în această zonă. Protecţiile pentru pasager şi şofer, care protejează zona picioarelor şi a gleznelor, completează acest dispozitiv de siguranţă.

                Dacia Sandero este echipată cu centuri de siguranţă cu prindere în 3 puncte, care dispun, în cazul centurilor din faţă, de limitatoare de efort pentru o mai bună protecţie în zona toracelui. În funcţie de versiune, centurile de siguranţă sunt completate cu un sistem de reglare pe înălţime, care optimizează susţinerea corpului în caz de impact. Sistemul de reţinere poate fi completat, în cazul locurilor din faţă, de dispozitive pirotehnice de pretensionare. În funcţie de nivelul de echipare, Dacia Sandero poate fi prevăzută cu până la 4 airbag-uri. Airbag-ul şofer a fost special conceput pentru Dacia Sandero, fiind prevăzut cu un orificiu prin care se reglează presiunea exercitată asupra corpului în cazul activării. Cele două airbag-uri laterale din zona capului şi a toracelui – disponibile în opţiune în funcţie de versiune – oferă o protecţie suplimentară în caz de şoc lateral, completată de structurile de protecţie încorporate în portiere. Scaunele ranforsate dispun de tetiere special concepute pentru a evita un traumatism al vertebrelor cervicale în caz de impact brutal din spate. Această configuraţie nouă ameliorează poziţia spatelui şi asigură o poziţie mai confortabilă a capului. Dacia Sandero beneficiază de sistemul de fixare ISOFIX pentru copii pentru locurile laterale din spate.

                FIABILITATE ŞI ROBUSTEŢE: ELEMENTE FUNDAMENTALE PENTRU MARCA DACIA
                Dacia Sandero este concepută în spiritul robusteţii şi fiabilităţii care au făcut succesul mărcii. Protecţia anti-coroziune a făcut obiectul unei atenţii deosebite; în acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive:

                ceară injectată în cavităţile din partea inferioară a caroseriei şi în portiere
                etanşeizare cu mastic la exterior
                utilizarea de ceară suplimentară pentru protecţia pieselor mecanice expuse
                protecţie împotriva criblurii la nivelul părţii inferioare a vehiculului şi al pasajelor roţilor.
                Configuraţia sistemelor electrice şi electronice prezente pe Dacia Sandero a fost deja testată pe mai multe modele din gama Renault. Sistemul de cablaj între postul de conducere şi habitaclu este monobloc: Nu există nici o întrerupere sau conexiune între cele două zone, ceea ce oferă garanţia fiabilităţii, limitând riscul joncţiunilor defectuoase. Un alt exemplu în acest sens este bateria, ale cărei dimensiuni şi specificaţii ţin cont de contexte de utilizare extreme.

                Dacia Sandero se va distinge şi prin costurile de întreţinere şi reparaţie foarte reduse. Dacia va propune clienţilor modelului Sandero o ofertă adaptată atât în termeni de finanţare, cât şi de servicii post-vânzare.

                SANDERO, AL CINCILEA VEHICUL AL GAMEI DACIA
                Lansarea modelului Sandero marchează o etapă majoră în dezvoltarea mărcii Dacia. Gama sa de modele, compusă deja dintr-o berlină tricorp, dintr-un break, la care se adaugă o furgonetă şi un pick-up, este completată acum cu un vehicul aparţinând segmentului modelelor bicorp, care îi deschide accesul către un public nou.

                Dacia Sandero va fi introdusă treptat, începând din iunie 2008, pe pieţele din Europa, în Turcia şi în Maghreb. Asemenea celorlalte modele din gama Dacia, Sandero se adresează clienţilor raţionali, pragmatici şi tineri, pentru care preţul reprezintă principalul criteriu de cumpărare al unei maşini. Dacia Sandero va seduce clienţii care îşi doresc un bicorp spaţios şi accesibil, atât la cumpărare cât şi în utilizare.

                Oferta pe care Dacia o propune în România va fi compusă din cinci modele: Logan berlină, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-Up şi Sandero. În Europa de Vest, la numai trei ani de la lansarea mărcii, Dacia va propune o gamă inedită, formată din trei vehicule: Logan, Logan MCV şi Sandero.

                Dezvoltare şi industrializare: Elemente comune pentru întreaga gamă Dacia
                Etapa de industrializare a modelului Dacia Sandero în uzina de la Mioveni a început la sfârşitul lui octombrie 2007. Modelul este construit pe platforma B0 (platforma Logan), prin urmare fabricarea sa se realizează pe aceeaşi linie de montaj cu celelalte modele ale gamei Dacia. Platforma industrială de la Mioveni este cea de-a doua din cadrul grupului în care este produs modelul Sandero, după uzina din Curitiba (Brazilia), care fabrică Renault Sandero pentru Brazilia şi Argentina.

                Echipa Dacia a avut o contribuţie foarte importantă la dezvoltarea modelului Sandero, având în vedere că 45% din inginerii care au lucrat la proiect sunt români. De altfel, uzina a asigurat o mare parte din producţia de prototipuri. Numai primul val de prototipuri a fost realizat la Technocentre, în Franţa, restul fiind produse la Mioveni, lucru care a redus durata fazei de concepţie şi costurile, favorizând trecerea de la inginerie la fabricaţie.

                Platforma industrială de la Mioveni rămâne uzina pilot a proiectului X90, aici fiind produse toate cele cinci modele ale gamei şi tot aici fiind amplasat centrul Internaţional de logistică (ILN) care furnizează componente pentru celelalte uzine din lume care asamblează modele ale platformei Logan. Uzina de la Mioveni deţine astfel un rol preponderent atât în definirea procesului de fabricaţie, cât şi la nivel de formare a personalului. Spre exemplu, la începutul anului 2006, 20 de responsabili pentru proiectul X90 de la uzina din Curitiba (din departamentele de caroserie, vopsitorie şi montaj) au petrecut patru săptămâni la Mioveni pentru a urma o formare în domeniul proceselor de fabricaţie a vehiculelor pe platforma B0. La întoarcerea în Brazilia, aceştia i-au format, la rândul lor, pe muncitorii de pe linia de producţie.

                De la lansarea modelului Dacia Logan, uzina de la Piteşti şi-a dublat capacitatea de producţie, ajungând, în 2008, la o producţie anuală maximă de 350 000 vehicule/an. De la 32 vehicule/oră în 2004, uzina a trecut la 42 vehicule/oră în 2006 pentru a asigura producţia modelelor Logan MCV şi Logan Van, şi a ajuns la o cadenţă de peste 60 vehicule/oră în 2008, cu Sandero. Producţia modelului Dacia Sandero va ajunge să reprezinte, în timp, aproape jumătate din activitatea uzinei de montaj. O mare parte din piese sunt produse la nivel local. Datorită dezvoltării reţelei de furnizori în regiune, încă de la începutul producţiei Logan în 2004, nivelul de integrare locală va fi de aproximativ 60% în cazul modelului Sandero. Dacă se iau în calcul şi furnizorii din ţările vecine – Ungaria, Polonia, etc. atunci nivelul de integrare atinge 90%.

                Investiţia totală pentru dezvoltarea şi fabricarea modelului Dacia Sandero în Europa se ridică la 147 milioane de euro: 65 milioane de euro pentru dezvoltare şi 82 milioane de euro pentru investiţiile specifice la uzina de la Mioveni. Cea mai mare parte a investiţiilor au fost realizate în comun pentru Dacia Sandero şi pentru trecerea uzinei la o cadenţă de producţie de peste 60 vehicule/oră, pentru care a fost nevoie de alte 100 de milioane de euro. Merită menţionată instalarea în departamentul de caroserie a unei noi tehnologii, robotizate şi flexibile, pentru sertizarea portierelor, care permite o mai bună gestionare a diversităţii gamei.

                Ca şi pentru Renault Laguna, încă de la începutul proiectului Dacia Sandero a fost pus la punct un plan de Excelenţă a Calităţii atât la nivel de concepţie, cât şi faza de fabricaţie şi de comercializare. Direcţia locală de Cumpărări, alături de specialiştii de la inginerie şi de cei de la uzină, a lucrat împreună cu furnizorii pentru a asigura nivelul optim de calitate. După identificarea riscurilor posibile pe parcursul lanţului de aprovizionare, toţi cei implicaţi în proces au realizat, împreună cu furnizorii, planuri de acţiune adecvate, cum ar fi, spre exemplu, instalarea de instrumente Poka Yoke pe platformele de producţie. Acest instrument de calitate, de origine japoneză (Poka înseamnă „neatenţie”, „inadvertenţă”; Yoke înseamnă „a evita”) este un dispozitiv simplu şi eficient, care garantează realizarea conformă a operaţiunilor de producţie complexe.

                Un vehicul cu vocaţie mondială
                Comercializat în Brazilia şi în Argentina din ianuarie 2008, în Europa, în Turcia şi în Maghreb începând cu iunie 2008, Sandero, la fel ca Logan, va fi disponibil, treptat, la scară internaţională. În 2009, această berlină bicorp cu 5 uşi va sosi în Africa de Sud. Se studiază, în egală măsură, posibilitatea comercializării şi în alte ţări.

                Pe toate pieţele pe care va fi disponibil, modelul Sandero va fi poziţionat, în termeni de preţ, în segmentul clasei mici, în condiţiile în care spaţiul oferit la interior se situează în categoria superioară, a berlinelor compacte.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Se dea domnu sa aibe succes...dar ma cam indoiesc....E dragut dar parca are ceva ce nu-mi place...dar nu stiu ce.....mie nu mi-au placut niciodata masinile cu spatele scurt si cu portbagaj mic.

                  Comment


                  • #10
                    O sa aiba succes foarte mare, mai ales ca e mai iefitn decat Clio III si destul de dotat.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      O masina foarte OK! Cred ca arata mortal cu niste jante mai mari si o codit(z)a in spate.
                      numar secundele

                      Comment


                      • #12
                        Noua Dacia Sandero

                        Fratilor va spun direct , nu imi place nici numele si nici cum arata noua Dacia Sandero http://www.automarket.ro/stiri/premi...logo-9942.html ... noul logo parca mai merge ... e nice . Cel putin cand ma uit la ultima poza de jos (de la linkul de mai sus) parca ar avea bot de rata , ia , voi ce pareri aveti?
                        For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                        Comment


                        • #13
                          Asa criticam noi SANDERO cum criticau cei cu SOLENZA aparitia LOGANULUI

                          PS: Tipic romanesc: Toti o lauda (strainii) in timp ce noi ii "bagam bete in roate"...mai asteptati si voi sa o vedeti LIVE, nici loganu nu arata prea bine in primele poze si cu toate acestea e plina lumea() de LOGANE (MANDRU CA IS ROMAN)
                          ...de doi lei :p

                          Comment


                          • #14
                            Arata chiar bine Sandero, dar mi se pare ca plansa de bord, inelele pt. aeratoare si tot bordul sunt la fel ca la Logan. Asta este parerea mea.
                            Nu Conduce Niciodata Mai Repede Decat Ingerul Tau Pazitor Poate Zbura!!!

                            Comment


                            • #15
                              Fatada consolei centrale nu e la fel, e redesenata.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google