Dupa Logan, Logan MCV, Logan Van si Logan Pick-Up, Dacia continua sa-si extinda gama de modele cu Sandero, un bicorp cu 5 portiere si dimensiuni generoase. Fabricat la uzina de la Mioveni, modelul Sandero are toate calitatile fundamentale ale vehiculelor din gama Dacia: Interior spatios, capacitate mare de încarcare si robustete.
Dacia Sandero va fi comercializata progresiv în Europa, începând cu iunie 2008. Ca toate celelalte vehicule din gama Dacia, Sandero va oferi un raport pret/prestatii imbatabil.
Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP), care si-au dovedit deja eficienta pe numeroase vehicule din familia Renault si care au contribuit, în egala masura, la succesul gamei Dacia.
Cele doua motoare pe benzina de 1.4 l si 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robustete si întretinere usoara, caracteristice marcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante începând chiar de la turatii joase si care este disponibil pe o plaja larga de utilizare. Nu în ultimul rând, cele doua motoare se remarca prin consumul redus de combustibil.
Motorul 1.5 dCi este o adevarata referinta pentru motorizarile diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de înalta tehnologie, dotat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii excelente în conditiile unui nivel de consum foarte redus.
Motorul 1.5 dCi este disponibil atât în versiunea de 70 CP, cât si în versiunea mai dinamica, de 85 CP (versiune lansata la sfârsitul anului 2007 pe modelele Logan berlina si Logan MCV). Dispunând de un nivel de emisii de CO2 scazut, motoarele 1.5 dCi 70 CP si 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizeaza printr-un impact ecologic deosebit de redus.
Sursa
Dacia Sandero va fi comercializata progresiv în Europa, începând cu iunie 2008. Ca toate celelalte vehicule din gama Dacia, Sandero va oferi un raport pret/prestatii imbatabil.
Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP), care si-au dovedit deja eficienta pe numeroase vehicule din familia Renault si care au contribuit, în egala masura, la succesul gamei Dacia.
Cele doua motoare pe benzina de 1.4 l si 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robustete si întretinere usoara, caracteristice marcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante începând chiar de la turatii joase si care este disponibil pe o plaja larga de utilizare. Nu în ultimul rând, cele doua motoare se remarca prin consumul redus de combustibil.
Motorul 1.5 dCi este o adevarata referinta pentru motorizarile diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de înalta tehnologie, dotat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii excelente în conditiile unui nivel de consum foarte redus.
Motorul 1.5 dCi este disponibil atât în versiunea de 70 CP, cât si în versiunea mai dinamica, de 85 CP (versiune lansata la sfârsitul anului 2007 pe modelele Logan berlina si Logan MCV). Dispunând de un nivel de emisii de CO2 scazut, motoarele 1.5 dCi 70 CP si 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizeaza printr-un impact ecologic deosebit de redus.
Sursa
Comment