Rulmenti Fata

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rulmenti Fata

    Ma poate ajuta cineva cu informatii de unde se poate cumpara rulmenti fata pentru ca la service pentru doi rulmenti fata mi au cerut 1000 lei. Am crezut ca am Mercedes si nu Logan cand am auzit pretul.

  • #2
    Depinde cum sunt cu ABS sau fara, cik ai mei au Abs dar masina mea nu are abs si parca am dat 150 lei unu.

    Comment


    • #3
      Vezi ce ti se potriveste dupa buget


      sper sa nu fie considerata reclama
      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

      Comment


      • #4
        Atit si costa.Eu am schimbat unul in 2008 si am dat atunci 500 ron.Diferenta Vezi ca rulmentii ptr ABS au 48 de poli fata de cei ptr roti fara ABScare au 44 de poli.Daca iti pune unul cu 44 de poli la aproximativ 100 km\ora se aprinde in bord marorul de abs si avarie.

        Comment


        • #5
          10 mil pentru doi rulmenti plus manopera mi se pare exagerat de mult, sa schimbi o distributie cu tot cu manopera duce in jur de 7 milioane si e mai complicat decat sa schimbi 2 rulmenti, eu zic sa cauti pe la baietii de prin pitesti/ mioveni si daca sti ceva mecanica si faci rost de scule sau un amic mai experimentat si schimbati singuri rulmentii, in cazul in care nu mai ai garantie la masina, bafta in continuare

          Comment


          • #6
            vedeti ca aceiasi rulmenti, acelasi cod, acelasi producator, il gasiti la magazinele de piese, mult mai ieftin decat la reprezentanta. anul trecut eu am cumparat preventiv un rulment pt logan cu abs si intr-adevar a fost 150ron. grija amre, ca-i diferenta la rulmentii de pana in 2008 (parca s-a schimbat tipul de cand au lansat ph2) sunt cu 44 si cu 48 de poli.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              e adevarat cu "polii" se simte si la ABS (trepideaza mai des, si la viteze mai mici)
              Un rulment cu ABS marca SNR Franta costa 99.2 lei de exemplu in magazin. stiu asta pentru ca vand asa ceva. Bineinteles ca cel de la Dacia care poate fi la 150 lei e mai scump datorita ca el vine in kit complet, adica cu acea siguranta si tablie din spatele lui.

              Comment


              • #8
                uite aici un pret , nu stiu daca e chiar ceea ce cauti

                Comment


                • #9
                  Un sfat nu achizitona rulmentii din linkul lu' hmv86 defapt orice piesa facuta de NGH Autotechnik.......Asam...conex.... Falke Automotive.....Master sport...Falke e petarda
                  Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                  Comment


                  • #10
                    Cum frate sa-ti ceara 1000 ron pe doi rulmenti,astias tampiti rau.

                    Comment


                    • #11
                      @adyta, rulmentii ngh merg de vreo 60000km fara probleme la nasu-meu.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        dupa parerea mea poti folosi si ciocanul la inlocuirea rulmentilor DAR sa se foloseasca acele discuri care apasa pe marginea EXTERIOARA a rulmentului , daca dai ca ghiolbanul cu ciocanul in rulment 100% il strici , deci, sa se foloseasca disculetele alea atat la montaj cat si la demontaj , (min 5:10) de aici poti sa ti le faci si acasa ;) spor la treaba :d

                        Comment


                        • #13
                          In conditiile cand se doreste diminuarea cheltuielilor de intretinere a masinilor sigur ca inlocuirea rulmentilor se face si in regie proprie,eventual un prieten pentru ajutor.
                          In mod normal ar trebui o presa cu surub(mecanica),varianta hidraulica e mult mai scumpa si nu e la indemana unui amator.
                          Se poate incerca si fara, dar va spun ca extragerea rulmentului chiar e o problema.
                          La montare pe butuc in nici un caz nu recomand bataia in camasa exterioara a rulmentului,in acest caz din start l-ati rulat vr-o cateva mii de km.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Deoarece , roata este un element de securitate si firmele de asigurari de azi cauta ""orice nod in papura ""pentru a nu plati despagubiri, va sfatuiesc sa inlocuiti rulmentii la un service autorizat indiferent ca este Dacia sau alt tip.
                            omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google