If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
de o vreme tot am problema cu pompa de benzina (LOGAN laureate 1.4 MPI + GPL - an 2005). Am schimbat o gramade de motorase , cel mai mult m-a tinut 3 luni...cel mai putin 2 ore. Intr-un an cred ca am schimbat 10 motorase.
Nu stiu ce sa mai fac, am luat aproape toate marcile posibile (mai putin original ), am spalat si rezervorul masinii; in continuare mi se arde motorasul de la pompa de benzina.
E posibil sa fie si altceva electric de se tot arde pompa ?
Electricianul a spus ca masina nu are nicio problema atata vreme pompa se alimenteaza .
Daca circuli cu 2l de benzina in rezervor o sa schimbi pompe pana vinzi masina[minim 8l permanet],racirea se face in carburant.
Am cumparat pompa de benzina noua pentru loganul meu 1.4,si dupa ce am montat-o, la 2 km mi-a ars siguranta din compartimentul motor.Am schimbat-o si dupa 1km mi-a ars-o iar.Am deconectat pompa si am mers pe gaz pina acasa.Am desfacut pompa si am pus partea de jos(cea cu supapa) de la pompa veche si a mers o perioada.Acum iar a inceput sa arda sigurantele.Credeti ca poate sa aiba motorasul scurt in el?Pompa are sub 200 de km de functionare.
mady
sunt pompe si,,,pompe,,,unele facute in fabrica altele facute pe vapor in drum spre romania,daca ai cumparat una pe care ai dat 100-150,o vei trece la capitolu pierderi,o pompa buna costa
„Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca
Am luat-o de la "Planetara" cu 300 lei(de origine).Nu-l acuz pe om,ca nu a facut-o el dar nu stiu ce sa fac.Sa-mi mai pierd timpul cu ea sau sa-mi cumpar alta?Cu pompa veche cu motoras deSN nu se arde siguranta dar nu porneste bine.Cu asta aveam o pornire "la sfert",numai ca se intampla "ceva" dupa o perioada de functionare.La relanti merge perfect.Am lasat-o 20 de minute si siguranta nu s-a ars.In mers dupa 2-3km-gata.
Da, pompa face scurt.Alta pompa.
Last edited by mady; 16 October 2014, 16:39.
Reason: Automerged Doublepost
După aproape 6 luni fără probleme a început sa mi se ardă iarăși siguranta de la sistemul de injectie.În doua zile s-a ars de doua ori.Am impresia ca se arde la decelerare. Merg fără probleme 20-30 de Km , drum întins, apoi se arde.Schimb siguranta , merg 50 de kilometri și se arde iar.Sa se fi dus pompa? Este a doua pompa noua.Prima am luat-o de pe net, a doua de la service și a costa 550 lei.Încep sa mă cam satur de "caruta" ăsta! !!
poate ai consum prea mare de curent pe undeva, un contact imperfect, ceva. un scurt care apare intermitent - cablu cu izolatia deteriorata care atinge caroseria din cand in cand. incearca altceva de proba. trage-i fire separate pe alimentarea pompei. vezi daca tot mai arde siguranta.
Salut.Problema mea: nu a vrut sa mai porneasca,la punerea contactului pompa nu mai "bazaia" pt 2-3 secunde.Am verificat sigurantele,am schimbat releele intre ele,nimic..Am ajuns la concluzia ca de vina este pompa de benzina.Am demontat rezervorul,am scos pompa si am legat-o direct la baterie,imersand sorbul pompei in benzina.Conform producatorului trebuie sa functioneze la presiunea de 3 bar,mie mi-a aruncat benzina cam 1-1,5 m.Un prieten mi-a zis ca atunci cand functioneaza pompa nu o prea poti bloca cu degetul,de aceea mi se pare presiunea cam mica.Alta pompa sau posibil altceva?
Stie cineva din ce material sunt facute cele doua furtunase din ninteriorul pompei de benzina ??? Eu am schimbat aproape toate tipurile de furtune de combustibil si cu insertie si fara..dupa aprox 200 Km au crapat....
Problema e in felul urmator:daca se vinde separat motorase pentru pompa de benzina,atunci trebuie sa existe si furtunasele aferente ca cele din fabrica..altfel e pacaleala curata...schimbi motorasul si ramai cu furtunul crapat dupa un mers mai lung...cred ca e o smecherie a vanzatorilor de motorase si una a mecanicilor care stiu ce fel de furtunase se pun in interiorul pompei de benzina...banuiesc ca e un furtun riflat care rezistea la 6atm...dar nu-i stiu denumirea....poate cineva face lumina...
P.S.-nu-i asa ca e mai convenabil pentru comercianti sa schimbi pompa de benzina cu totul (aprox.5mil)..decat sa pui un furtun ca cel din fabrica dupa ce ai schimbat motorasul (aprox.70 lei)...de aia furtunasul e secretul...
Gasesti furtun de combustibil la Autokarma, iti alegi diametrul si apoi comanzi (nu fac reclama dar la cautare google sunt primii).
Ca varianta poti lua din dezmembrari furtunul dorit si nu cred ca este o avere.
Am mai povestit de problema mea cu privire la pornirea motorului "la rece", mai exact se balbaie, da sa moara, apoi isi revine, am schimbat mpp, senzor volanta, revenire la setarile din fabrica ECU, benzina Efix 98 sau Carrera 100, reglat culbutori......tot ce se putea face...si ea tot nu vroia la prima cheia sa porneasca frumos....
Dupa prima cheie, indiferent de anotimp sau etc nu mai aveam probleme cu pornirea.
Ieri am pornit-o direct pe GPL (pornire de urgenta) si a pornit perfect.....
Aseara, pentru ca m-am gandit ca este o problema la pompa de benzina, m-am dus si i-am facut plinul cu benzina de la Petrom 99 si culmea, de dimineata a pornit perfect...
Mentionez ca mereu am avut 15-20L in rezervor si observ ca dupa ce i-am facut plinul, a pornit normal....
Are vreo logica? daca intra toata pompa in benzina vs doar 15-20l in rezervor?
Ma gandesc ca pe termen lung, pompa se dezamorseaza....si cu plinul facut nu se mai intampla asta (nu mai trage aer pe undeva...) zic si eu...
Daca poate sa ma ajute cineva cu sfaturi, multumesc anticipat.
La functionarea pe gpl pompa "mesteca" benzina si in timp, face din ea o ciorba. Eu daca nu consum cel putin 5 l benzina pe luna, luna urmatoare, porniri la cald nu mai am. Fal-fal-fal si nu vrea. Asta cand am doua linii la antigel. La rece porneste bine. Daca mai merg si pe benzina, sa pun lunar cel putin 5 litri benzina proaspata, nu mai am probleme cu pornirile, fie reci, fie la cald.
A mea la rece nu porneste.....eu orikm dupa fiecare plin de gpl merg vreo 2 zile doar pe benzina......deci teoretic mai fac loc unei cantitati proaspete de benzina....acesta este motivul pentru care pun benzina cu cifra octanica 98,99,100....ca sa mai ramana ceva din ea.....dupa ce o tot amesteca pompa....
imi mentin afirmatiile.
De cand am plinul facut, masina porneste la prima cheie, normal, nu se mai balbaie....
O sa desfac pompa de benzina si o sa verific furtunasele si ce mai gasesc pe acolo...
Last edited by enc_edy; 16 September 2016, 09:03.
Reason: Automerged Doublepost
pompa de benzina nu trage aer decat cand e rezervorul gol. sorbul pompei e jos de tot, aproape ca pompa atinge fundul rezervorului cu sorbul. altfel, n-ai putea sa mergi pana ramai complet fara benzina. eu am mers de mai multe ori cu masini dieferite 2 zile "pe rosu" pt ca uitam sa alimentez dupa-masa cand ieseam de la servici si dimineata nu aveam timp nici o data n-a ramas motorul fara benzol. alta e hiba la tine
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment