Salutare! Scapa de "rabla" , asa cum au spus si colegii si orienteaza-te spre o motorizare de 1.6, in nici un caz 1.2. Motorul de 1.2 este bun in oras, la drum lung se misca mai greu. Parerea mea. Eu am 1.4 si cand pornesc AC-ul se simte bine la motor. Acum depinde si de bugetul de care dispui, gandeste-te la Casco, RCA, cheltuieli de revizie, combustibil, drumurile pe care le vei face cu masina, etc. In trei ani de zile , de cand am masina am schimbat in afara de consumabile la revizii ( ulei, filtre, placute de frana) urmatoarele:
pe garantie: la 4500- 5000 km- distributie(semering distributie defect)
la aproximativ 37500km- pompa de apa si kit distributie ( mi s-a dus pompa de apa)
in afara garantiei: la aproximativ 45000km- conducta compresor- vaporizator( era fisurata de la vibratii( ?!)( 350ron conducta-nu am luat-o din reprezentanta, 90 de lei umplerea cu freon si 100 de ron manopera)
la 59350km. - schimbat capetele de bara( LEMFORDER 240 ron amandoua + 60 de lei manopera) si bieleta antirasturnare( RUVILLE 160 de ron piesa+ 25 de lei manopera) + geometria la directie ( 90 de ron)
In plus, diverse bricolaje facute la masina dupa tutoriale si sfaturi de la colegii de pe forum( astea nu mai intra la cheltuielile expuse mai sus).
Pana in prezent masina nu m-a lasat la greu nicaieri, am mers cu ea peste tot, munte , mare, pe diverse tipuri de drumuri. Poate te ajuta cu ceva informatiile de mai sus in luarea deciziei.
Per ansamblu, consider ca masina nu a "inghitit" o avere pana in prezent si te sfatuiesc sa mergi cu incredere pe un LOGAN. Doar sa fie o motorizare mai mare de 1.2 sa nu ai emotii in depasiri sau pe serpentine( daca-ti place muntele).
Succes!
pe garantie: la 4500- 5000 km- distributie(semering distributie defect)
la aproximativ 37500km- pompa de apa si kit distributie ( mi s-a dus pompa de apa)
in afara garantiei: la aproximativ 45000km- conducta compresor- vaporizator( era fisurata de la vibratii( ?!)( 350ron conducta-nu am luat-o din reprezentanta, 90 de lei umplerea cu freon si 100 de ron manopera)
la 59350km. - schimbat capetele de bara( LEMFORDER 240 ron amandoua + 60 de lei manopera) si bieleta antirasturnare( RUVILLE 160 de ron piesa+ 25 de lei manopera) + geometria la directie ( 90 de ron)
In plus, diverse bricolaje facute la masina dupa tutoriale si sfaturi de la colegii de pe forum( astea nu mai intra la cheltuielile expuse mai sus).
Pana in prezent masina nu m-a lasat la greu nicaieri, am mers cu ea peste tot, munte , mare, pe diverse tipuri de drumuri. Poate te ajuta cu ceva informatiile de mai sus in luarea deciziei.
Per ansamblu, consider ca masina nu a "inghitit" o avere pana in prezent si te sfatuiesc sa mergi cu incredere pe un LOGAN. Doar sa fie o motorizare mai mare de 1.2 sa nu ai emotii in depasiri sau pe serpentine( daca-ti place muntele).
Succes!
Comment