Vibratie La Viteza De Pest 140

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie La Viteza De Pest 140

    Dupa ce depasesc viteza de 140 Km la ora incepe sa vibreze volanul ceia ce pana acum nu mi sa mai intamplat.
    puteti sami dati si mie un raspuns sau un sfat ce poate fi..
    multumesc mult

  • #2
    echilibreaza si tu jantele cu tot cu cauciuc sau roluiestele

    Comment


    • #3
      in primul rand ar trebui sa te duci la spalatorie si sa cureti bine la jet rotile de pe fata (asta in cazul in care nu ai schimbat cauciucurile si nu ti le-au echilibrat bine, ai pierdut vre-un plumb sau ai luat o groapa mai sanatoasa)
      sigpic
      Ambition 1.5 dc

      Comment


      • #4
        am cauciucuri de iarna puse in octombrie ,masina fusese la spalatorie inainte cu o zi ramane sa verific plumbii
        mersi de sfat

        Comment


        • #5
          Am avut aceeasi problema si am incercat eliminarea posibilelor cauze, pe rind:
          1. Verificare si indreptare jante (daca este cazul)
          2. Verificarea starii cauciucurilor (posibile deformari) - alte cauciucuri.
          3. Echilibrarea rotilor.
          4. Control geometrie (in cazul in care masina trage usor stinga-dreapta).
          Daca dupa aceste etape, mai putin costisitoare - urmeaza controlul articulatiei.
          O mentiune: daca vibratiile volanului apar si in momentul frinarii la cca.100 - 120 km/h, atunci 90% cauza este deformarea discurilor de frina - se schimba discurile si placutele (placutele se schimba chiar daca nu sunt uzate).
          Am avut aceeasi problema, si am rezolvat-o dupa schimbarea discurilor si a placutelor.

          Comment


          • #6
            Eu zic ca acele gume de iarna s-au deformat de la caldura.Alea se pun pe masina cand afara sunt maxim 7 grade daca nu ma insel.
            Cum sa mergi cu o guma de iarna pe un asfalt incins ....poate si la 80 grade????

            Pune jantele pe masina de echilibrat si vezi ce zice aparatul, dar incearca la o firma care are aparatura, eventual ia legatura cu userul adibac si te rezolva.
            Ori sunt strambe jantele, ori ai pierdut un plumb, ori este anvelopa deformata.
            Fratemiu a intalnit in Germania anvelopa care nu era perfect rotunda (privita roata din lateral.... anvelopa era ca un ou), si bataia se remedia pe aparatul de centrat dar se simtea in mers, si a depistat buba si a schimbat anvelopa pe garantie.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #7
              Asta am patit si eu...dar pe la 150 asa.
              Incepea volanul sa vibreze. A 2 a zi m-am dus si am facut o echilibrare a rotilor.
              Merge stat .

              P.S : e posibil sa ai pietricele in zimtii la cauciuc,conteaza si alea. Bafta
              My Ride ! B - 29 - TmT

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google