Probleme De Suspensie?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cos_min_i View Post
    @antonica_78 - schimbal cu alt amortizor sau reparal ... ce intampla sa se indoaie la maxim de cursa

    Iar pentru cei care nu stiam ca unele versiuni au amortizoare pe gaz le spun eu ca au ..care am desfacut si am vazut pana acum pe un 1.6 16v PH1
    pai si este posibil sa nu-mi poata sa-mi regleze geometria rotilor din cauza asta si sa-mi toceasca decat un cauciug fara ca sa se strambe geanta ?

    Comment


    • #17
      daaa, pentru ca socul a fost amortizat de cauciuc si nu s-a strambat janta , s-a strambat doar amortizorul . Cauciucul il toceste din cauza ca masina trage intr-o parte,adica nu ai unghiurile bune . Trebuie sa schimbi de preferat ambele amortizoare .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        @antonica_78 singurul lucru care se poate regla este paralelismul rotilor si asta se face din bielete, restul paremetrilor geometriei rotilor nu sunt reglabili.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by yrman View Post
          @antonica_78 singurul lucru care se poate regla este paralelismul rotilor si asta se face din bielete, restul paremetrilor geometriei rotilor nu sunt reglabili.
          si ce ar trebui sa inteleg din asta ..? ca daca imi mai toceste cauciugul dupa ce se face reglajul geometric al rotilor nu se mai poate face nimic ..???

          Comment


          • #20
            in mod normal cand unghiul de cadere nu e in parametri inseamna ca ceva e stramb , de regula tija amortizorului , brat , fuzeta , oala amortizor deplasata in cazul unui accident mai serios. Eu personal am oala amortizorului deplasata si decat sa decupez jumate de masina am ovalizat gaurile la amortizor ca sa compensez deplasarea . Dupa 50.000 km uzura cauciucului e cat se poate de uniforma.
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #21
              Originally posted by EUGEN2008 View Post
              in mod normal cand unghiul de cadere nu e in parametri inseamna ca ceva e stramb , de regula tija amortizorului , brat , fuzeta , oala amortizor deplasata in cazul unui accident mai serios. Eu personal am oala amortizorului deplasata si decat sa decupez jumate de masina am ovalizat gaurile la amortizor ca sa compensez deplasarea . Dupa 50.000 km uzura cauciucului e cat se poate de uniforma.
              dar cum sa intamplat sa se ovalizeze oala amortizorului..?
              eu nu am avut nici un accident si nici nu am dat vreo data un vreo gaura puternic ;masina nu are decat 35 miikm facut personal

              bun dar ce-mi recomandati.
              masina nu are decat 35mii km nu are nici un accident si nu imi amintesc sa fi dat in nici o groapa foarte tare
              Last edited by antonica_78; 4 November 2010, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                o verificare mai amanuntita a puntii fata la un service care are scule si meseriasi nu mosi care nu stie sa citeasca datele de pe un monitor

                Comment


                • #23
                  hm...
                  m-am dus la reprezentanta si raspunsul lor a fost mai sus mentionat

                  Comment


                  • #24
                    @antonica_78 atat timp cat ai un element care face parte din ansablul de directie, cu defect ,nu o sa poti regla geometria niciodata. In cazul de fata trebuie schimbat amortizorul, se recomanda schimbarea in pereche.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      da asa i..

                      Comment


                      • #26
                        Salutare
                        Cum pot face si eu un test sa aflu daca am amortizoarele bune?Cava acasa ca nu am timp si bani de service acum. Ideea e ca nu imi place sau mai bine zis nu se comporta ca alt logan care l-am avut.
                        sigpicPasionat de MCV si natura

                        Comment


                        • #27
                          daca zici ca nu ai luat nici o groapa si ca amortizorul este ok verifica pozitionarea arcurilor mai ales pe fata fug pe taler (se rotesc) pozitioneaza-le amortizoare numai cu ulei H 36


                          nu mai scrie mirc sau prescurtat
                          cu sh , tz, k si alte aberatii
                          Last edited by Cristi_Xp; 24 December 2010, 10:59.

                          Comment


                          • #28
                            @padurarud
                            -o metoda, mai rudimentara ce e drept e sa te apesi pe aripa in dreptul arcului dupa care ii dai drumul sa isi revina, daca culiseaza e dus amortizorul (nu recomand decat daca ai simt la ochi/mana).
                            -a doua metoda e sa le demontezi si sa le verifici la mana, aici iar se pune problema experientei si a simtului la mana
                            -a 3 a . te duci la specialist.

                            mai poti verifica vizual daca are uleiul scurs.

                            dar ce comportament are masina ta?
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              te duci la specialist, care tot dupa mana sau ureche o sa faca ...
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #30
                                Salut si CRACIUN FERICIT!
                                Masina balanseaza dupa ce iau vreo groapa plus ca nu sta bine pe curbe cind le iau mai in viteza.Eu fac comparatie cu vechiul logan care nu balansa si pe curbe era perfect. Merci mult si dupa sarbatori o sa fac o vizita la medic.
                                sigpicPasionat de MCV si natura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google