Ca sa inviem threadu: sunt la al 3 lea schimb din 2007 incoace si merg doar pe Total 5w30 si merge super.La anu la revizia de 4 ani sau 60 mii voi shimba si uleiul din cutie.Nu conteaza nivelul de echipare sau motorizarea atata timp cat se foloseste un ulei bun nu o sa aveti probleme.
Laureate plus
Collapse
X
-
Eu am Laureat Plus cu urmatoarele dotari:
* motor: 1.4 MPI
* ABS Bosch 8.0 de ultimă generaţie
* geamuri electrice fata
* MP3 player
* airbag pasager
* airbag şofer
* 3 tetiere spate reglabile pe inaltime
* direcţie asistată
* geamuri electrice spate
* închidere centralizată cu telecomandă.
* protecţii laterale
* bare în culoarea caroseriei
* jante de aliaj pe 15"
* geamuri colorate
* oglinzi electrice si degivrante
* iluminare portbagaj, indicatoare digitale, reglarea pe înălţime a centurilor de siguranţă faţă.
* plafoniera dubla (ptr sofer si pasager) cu lumina cu temporizare si aprindere lumina interioara la deblocarea deschiderilor mobile prin telecomanda, si aprindere a plafonierii daca o deschidere mobila nu e inchisa bine.
* martor usi deschise
* computer de bord
* proiectoare de ceaţă calandrul în culoarea caroseriei
* contur cromat al calandrului
* aer condiţionat
* scaun cu reglare lombară şi pe înălţime
*3 centuri de siguranţă în spate
- geamuri colorate
Comment
-
adicata2003 sa avem pardon se punea pe folxvagin pe la inceputurile lui 2002 pt ca pe la mijlocul lui 2001 sa trecut la producerea ABS 8.0 care este un sisitem modular ce permite ABS , ESP , TCS sa fie puse in aplicare intre-un sistem integrat, deci era fitzza pe logan in 2004
Pe folxvagin...bemweee si alte acareturi pana in 2001 cel mai "smecher abeseu " a fost ABS 5.0 aparut prin 1993 dupa care a evolut o data cu aparitia ESP la versiunea 5.3 mai departe prin 1998 ABS 5.7 .....ca in final la inceputul anului 2006 sa se treaca la versiunea 8.1 care este mai eficienta , versiunde ce echipeaza in prezent toata gama Dacia .
Blocul hidraulic a fost redus cu aproximativ 20%, usurand greutatea ansamblului. ABS 8.1 este mai silentios, iar pedala de frana emite mai putine vibratii. Mai important, aceasta noua versiune reduce distanta de franare, mai ales pe suprafete alunecoase. Cea mai importanta evolutie se regaseste la bucla de regularizare, mai peformanta, pentru motorul pompei, a carui viteza este astfel adaptabila la situatia de condus. Acest lucru a permis echipelor de dezvoltare Bosch sa foloseasca un motor electric de mici dimensiuni, factor determinant pentru reducerea per ansamblu a dimensiunilor blocului. In plus, declansarea pompei si a supapelor a fost optimizata, pe parcusul punerii la punct a produsului. Reglarea la viteza variabila a motorului electric permite o reducere suplimentara a vibratiilor si a zgomotului produs in timpul utilizarii. Specialistii Bosch au reusit, de asemenea, sa reduca considerabil intensitatea semnalelor de inalta frecventa ale zgomotului produs de functionare.Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
Comment