Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    O spui ca si cum cel mai arzator vis al meu ar fi sa am un 0.9tce.
    Deci de problema cu patina se stie, dar e un singur caz, al colegului. Curios, un singur caz e suficient sa alerteze Dacia. Profesionisti, ce mai.
    Cred ca-s destule cazuri si multe vor mai veni, de se stie, dar nu e public.
    Last edited by mr.K; 5 December 2015, 23:33.

    Comment


    • #32
      E clar, hate mode:ON, n-ai cu cine...
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #33
        Pompa de ulei e specifica generatiei noi de motoare. Eu ziceam de alea de conceptie veche. Stii tu. Alea care borsesc uleiul din motor.
        @prometeu a fost un lot maricel de motoare la care s-au montat supape aiurea. De fapt erau ce trebuia doar ca prost facute.
        Si toate astea de mai sus aflate de pe net. Doar ca firma platita sa faca curatentie sterge si sterge si sterge. Informatiile dispar de pe net si uite asa se spala o imagine de marca.
        Asa cum s-a sters si declaratia directorului cand a spus ca dacia nu vizeaza clientii interesati de siguranta ncap.

        Comment


        • #34
          Originally posted by t0rquemada View Post
          E clar, hate mode:ON, n-ai cu cine...
          Bine ca iubeste Dacia clientii. Mai ales cand apar cu vreo problema de garantie. Pretentii.

          Comment


          • #35
            dupa cele citite pe aici inseamna ca prima generatie e un monument de fiabilitate pe langa asta noua. stiam ca are probleme dar nu chiar asa, mai ales la un motor de genul 1.2 aspirat, adica cea mai simpla tehnologie posibila

            Comment


            • #36
              Tocmai asta e ideea, dupa ce se scrie pe forum nu poti intotdeauna sa-ti faci o parere pertinenta.

              Cei mai vocali dintre oamenii de aici sunt, in general, de doua categorii: fani sau hateri absoluti, iar opiniile pe care le propaga acestia fac sa paleasca, de cele mai mult, orice relatare intermediara.

              Cat priveste fabilitatea L2, cred ca nu difera semnificativ de ceea ce a fost L1. Are evident si unele minusuri, cum are si plusuri.

              Comment


              • #37
                Cel mai mare - ii dau la L2 pentru blocul de lumini , foarte multi cu probleme la piesa asta , nu stiu daca la L1 a fost ceva asemanator!
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #38
                  Blocul de lumini* nu e problemă, ci niște loturi de blocuri montate pe x52 și x79 - rezolvată via ots.

                  Mai gravă e problema cu bateriile ce afecta inclusiv x90ph2 - rezolvată prin ots; mulți schimbându-și bateriile pe banii lor (pentru că "ghinion").

                  Aici am alte teorie> dacă mașina are DRL de ce aprinzi luminile(inclusiv ceața) permanent (chiar și ziua) ?!
                  Last edited by t0rquemada; 6 December 2015, 18:45.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #39
                    Din reflex. .
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #40
                      Dupa ce am citit, am ramas nehotarat. Eu vreau sa renunt la garantia mot 1.2 si restul masinii. Poate sa ma inf cineva dpdv statistic? Sunt probleme grave la mot 1.2? Apar probleme la 3-4 ani utilizare sau 50 Mm?

                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #41
                        Nu cred ca vei avea probleme de nici un fel cu acest 1.2 timp de nu 3-4 ani ci timp de vreo 10-11 ani daca-i schimbi consumabilele la timp.Dar nu inteleg de ce vrei sa renunti la garantie ?
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #42
                          Stati linistiti, in regim de utilizare notmala nu are nici pe dracu masina e ideala.

                          Comment


                          • #43
                            Acum nu vreau sa apar Dacia, insa sa schimbi distributia pe lant la cateva masini si asta pe la 100k km nu mi se pare o buba mare. Tineti minte 1,2 TSI ce probleme mari a facut la inceput de viata.
                            Dacia are bube mari. A facut cost reduction la greu pt a mentine un pret decent. Am impresia ca la calitate au redus mult desi la prima vedere ti se pare ca ar fi mai mumoasa. Se va vedea in viitor directia. Daca nu se vor adapta vor dispare de pe piata.
                            Acum ca vrem sau nu vrem suntem si rupti in cur ca tara. Asta e nivelul. Si al educatiei, sanatatii etc. In functie de cat si ce producem.

                            Originally posted by t0rquemada View Post

                            P.S. Deși pare, nu lucrez la Dacia.
                            LOL. Mai mai sa te credem.
                            Last edited by Archangel80; 7 December 2015, 10:21.

                            Comment


                            • #44
                              Bani dati aiurea.....prefer sa cumpar ceva folositor cu ei. Reprezentanta lu'peste prajit.....nu mai calc pe acolo din motive personale, sunt pe superstitia - "ca in casa unde ai dat cu rahat nu mai intri".

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • #45
                                @Oti: nici eu nu cred ca fac mai mult de doua revizii la reprezentanta, chiar daca teoretic as avea garantie de 4 ani.

                                Teoretic, nu ar trebui sa se intample mare lucru cu masinile, cel putin cativa ani, cat sunt inca noi! Fiecare isi face propriile calcule...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google