Probleme Ventilator Radiator Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ventilator Radiator Racire

    Buna ziua

    am cumparat in august a.c. un laureate de 1.6 iar la o sapt am suferit un accident ( am fost lovit din spate si am intrat intr-o masina aflata in fata); am avut cateva defectiuni...printre care mi s-au inlocuit radiatoarele de racire si AC.
    Atunci cand merg prin oras si ajung acasa inainte de a parca masina porneste motoventilatorul de la radiatorul de racire. In momentul in care opresc motorul se opreste si motoventilatorul. Este normal sa se intample asa ceva? sau el trebuie sa mai functioneze si dupa oprirea motorului deoarece inainte de accident cand am facut un drum mai lung, seara cand am ajuns la destinatie motoventilatorul a functionat si dupa oprirea motorului.
    Va multumesc

  • #2
    salut. nu e normal sa se lntample asta el trebuie sa functioneze pana se face racirea ar trebui sa mergi la un service salntrebi acolo. am observat si eu ca uneori atunci cand opresc motorul se opreste si radiatorul dar asta numai cand merg putin.

    Comment


    • #3
      stai linistit totul este ok.era o problema daca iti arata in bord vreo 6 liniute de temp.ridicata.
      Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

      Comment


      • #4
        Electroventilatorul va functiona dupa oprirea motorului numai in cazul in care este nevoie. Chiar daca pe bord arata 4 liniute nu inseamna obligatoriu ca la oprirea motorului electroventilatorul va functiona in continuare.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #5
          Decat sa mearga aiurea cu motorul oprit (poa' sa mearga si 5-8 minute, ma calca pe nervi), mai dai o cheie la motor si-l ti usor in 1500-2000 rpm 10-15 secunde si gata, cand opresti motorul, nu mai invarte ventilatorul.

          Comment


          • #6
            la mine nu a mers niciodata dupa ce am scos cheia din contact si nu am vazut niciodata mai mult de 4 linii .am vazut la un 1,4 la care mergea ventilatorul de nebun desi avea motorul orit.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              Nici la mine in primul an, din vara asta a inceput sa faca pe nebunul.
              Dar dau o cheie din nou si se opreste ventilatoru.
              Si mai o chestie, la 1.4 nu exista tr II la ventilator.

              Comment


              • #8
                La 1.4 exista treapta II ventilator. Vino vara in Bucuresti, stai in trafic si ai sa te convingi. N-ai cum sa n-o auzi
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Da..? Se aude tare, adica in mod clar sesizezi tr II?
                  La mine nici pe tester pusa, nu a pornit tr II.
                  In trafic aglomerat pe canicula (am prins de cateva ori) din cand in cand mai porneste cateva secunde (tr I ca II n-am).

                  PS: nici pe circuit (forje tata) n-a pornit tr II si desigur ca apa era la 4 liniute.

                  Comment


                  • #10
                    Cand porneste treapta II se aude ca si cum ai avea 2 motoare sub capota, turate la 2000 RPM ))...imediat sesizezi vibratiile care apar...In principiu porneste foarte rar si numai daca stai bara la bara mult timp...Cand porneste, nu sta mai mult de 20-30 de secunde.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      ai dreptate,porneste si se opreste la scurt timp,dar porneste numai cand motorul e incins destul de mult
                      Last edited by darksid3; 14 October 2009, 08:31.

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Sau daca stationezi in canicula cu AC pornit.
                        In mers / forja nu cred ca porneste tr2, ca nu are motiv. In principiu doar la viteza mica / stationare si temperaturi exterioare extreme.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #13
                          O singura data am simtit si eu cand a pornit treapta a 2 a de la electroventilator,sincer m-am speriat putin ca nu stiam ce se aude si simteam si o usoara trepidatie in volan

                          Comment


                          • #14
                            In mod normal motoventilatorul trebuie sa functioneze si dupa ce motorul a fost oprit , numai in cazul in care temperatura apei este ridicata.Dupa cum ai spus si tu pana in accident ai obs. chestia cu functionarea motoventilatorului dupa ce ai oprit motorul la parcurgerea unui drum mai lung.

                            Comment


                            • #15
                              cum pot face si eu sa pornesc electroventilatorul dintr-un buton ? ce reprezinta firele din mufa electroventilatorului, si cum se da semnalul.
                              ma refer aici la ceva de genu + permanent, - pe unul din fire tr1, - si pe celalt tr2..
                              am presupus si eu nu stiu ce si cum, de aceea va intreb pe voi poate stiti.
                              ms
                              turbo makes torque and torque makes fun

                              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google