Probleme Ventilator Radiator Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va multumesc pentru ajutor!

    Tot in urma accidentului suferit in august, a fost schimbata linia de esapament ( catalizatorul si toba intermediara ), toba finala nu. Cum este legatura intre motor si linia de esapament? este rigida? deoarece dupa pornirea motorului toba finala are un anumit joc ( trepidatie ).Este normal? sau nu. Ce efecte negative poate sa aiba faptul ca linia de esapament nu mai este continua. Acum am doua coliere de prindere deoarece a fost inlocuita toba intermediara si catalizatorul?
    Va multumesc anticipat

    Comment


    • #17
      Am o problema . Am un 1.6 mpi laureate . In iarna am avut un accident in care am sifonat putin fata . La reparatie a trebuit sa fie schimbat tot grupul moto-ventilator plus ambele radiatoare (racire si condensor aer conditionat). Din pacate la pornirea aerului conditionat dupa foarte scurt timp porneste treapta a 2-a de ventilatie si vibreaza toata masina. Deoarece inainte de accident am folosit aerul conditionat pot sa spun ca acum nu se comporta normal. In plus daca merg bara la bara mi se decupleaza compresorul de aer si apoi se cupleaza la loc. Evident masina merge in hop-uri. Vreau sa stiu daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si care e solutia . Multumesc anticipat pt ajutor.

      Comment


      • #18
        @serbflorin : Citeste aici. Problema asta am avut-o si eu. Verifica daca ai freon in instalatie. Pune mana pe conducta groasa a climatizarii si vezi daca e rece. Bineinteles ca trebuie schimbat si uleiul din compresor.
        Last edited by aggressive; 12 May 2010, 13:49.

        Comment


        • #19
          Azi am mers la dacia service Deva le-am expus problema de mai sus . au conectat doua furtunase la instalatia de ac si au schimbat agentul de racire si uleiul din compresor , totul in 20 min. acum AC functioneaza normal fara zgomote ciudate . partea buna acum urmeaza: totul a fost FOR FREE!! deoarece ei au facut reparatia dupa accident. asta fara sa verifice vreun act doar pe cuvantul meu (oricum era adevarat).

          Comment


          • #20
            Legat de functionarea electroventilatorului dupa oprirea motorului, pot spune ca am constatat urmatoarele: la munca am mai multe logan 1.4 MPI, la care electroventilatorul mai fuctioneaza si dupa oprirea motorului daca acesta este incins; detin un logan 1.5 DCI la care desi functioneaza elecroventilatorul, dupa oprirea motorului se opreste si electoventilatorul odata cu acesta. E adevarat ca motoarele diesel functioneaza la temperatura mai mare
            Logan 1,5 dCi Laureate

            Comment


            • #21
              Problema racire

              La mine in ultima perioada tot imi urca temperatura in bord la 6 liniute, uneori chiar stand pe loc cu motorul pornit, iar ventilatorul radiatorului nici macar nu invarte. I-am schimbat sonda de temperatura si termostatul, dar se pare ca fara nici un efect! Nici nu stiu ce sa mai fac! Eu am un 1.4 mpi fara aer conditionat! Daca aveti idei va rog nu ezitati sa le expuneti.

              Comment


              • #22
                1.Siguranță arsă
                sau
                2.releu defect (336)
                sau
                3.gmv defect (262)

                http://www.loganclub.ro/forum/attach...6&d=1494358083

                vezi schema de aici:
                Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Mersi frumos. Am sa caut sa vad care anume este releul cu pricina. Sigurantele sunt ok. Iar rezistenta gmv nu am si nu am avut niciodata! Deci ultima sansa ar fi acel releu. Multumesc pt raspuns. Am sa revin cu un raspuns dupa ce voi identifica si schimba releul.

                  Comment


                  • #24
                    Revin cu problema ventilatorului de la radiator. Am verificat absolut tot si este totul ok, mai putin faptul ca in continuare temperatura apei creste la 6 linii. E drept ca pentru o perioada scurta de timp, dar totusi nu mi se pare normal. Toate astea in urma unui accident, in urma caruia a trebuit sa schimb radiatorul si atat. Motoventilatorul nu a fost schimbat pt ca era intact. Ce as mai putea face? De ce urca temperatura asa de mult si atat de des? O fi de vine antigelul, care nu isi face treaba corect. Eu am unul ros G12 in instalatie, dar parca sa zic ca inainte de accident era albastru!? Aveti vreo parere? Va multumesc.

                    Sent from my MHA-L29 using Tapatalk


                    Comment


                    • #25
                      Se folosește doar antigel Dacia Glaceol RX tip D nu ciorbă de n tipuri de antigel. GMV se verifica din diagnoză și pe treapta I și pe II (așa îmi zice globul de cristal)*

                      *detaliile despre mașină sunt zero
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #26
                        Cauta în tutoriale la Crististreulea
                        Dupa 5 ani am schimbat prima data antigelul, lucrarea fiind facuta in service. Am vazut ca mi-au pus cel de culoare rosu, dar nestiind deta...

                        cum curatase el cu radiator flush, dupa ce ii pusese cei de la service antigel G12 și nu mai avea omul caldura în bord.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google