Probleme Computer Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu, nu functiona CB daca nu era firul corect ; la relanti sau viteza mica nu arata consumul instantaneu. Nici cu cutia pe liber si fara sa fie apasata pedala de acceleratie...
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • #62
      Originally posted by Al3x4nd7u View Post
      Am tras eu firul de debit. Eu zic a ca e cel corect,altfel de ce mai mergea cb-ul?
      mai mult ca sigur nu ai tras firul bine,cand nu e tras bine raman liniute,am montat destule si stiu ce zic.intra pe facebook-iftime gabriel si imi pui poze acolo sa vad de unde te-ai legat

      Comment


      • #63
        Dommu Gabriel ,pe.time te-am intrebat cand am tras firul ! Si NU APAR LINIUTE, apareau defapt dar i-am dat reset si acum merge totul bine !

        Comment


        • #64
          Si, daca-i tras corect, apare consumul instantaneu la relanti ? Ca m-ati facut curios ...
          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

          Comment


          • #65
            Salut, la mine distanta parcursa se reseteaza la 1000 km, am vazut la colegi ca nu se intampla asta.
            sigpic
            !

            Comment


            • #66
              Pentru consumul instant avem doua situatii:
              1. Motorul pornit, viteza sub 30km/h indica -- .
              2. Motorul pornit, viteza peste 30km/h indica valoarea, doua cifre.
              In cazul 2 indica valoarea chiar daca este scoasa din viteza sau pedala de acc neapasata.

              Comment


              • #67
                Nelamurirea mea este strict legata de afisarea CI la relanti ... dat fiind ca s-a spus ca poate fi afisat acesta, DACA este corect cablat.
                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                Comment


                • #68
                  Cred că mai degrabă s-a referit în modul diagnoză la debitul de combustibil exprimat in litri/oră,pe loc, când o accelerezi apare 1.1, 1.5 ,2 etc. Nu i-a funcționat până când a resetat cb-ul.

                  Comment


                  • #69
                    Normal că la meniul de service al TdB s-a referit

                    Se afișeazã debit carburant în litri/oră dacă e motorul pornit (dacă e vreun defect apare "--"). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe oră, necesitând fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC).
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #70
                      deci,eu ma refeream la afisare in modul test,daca apar liniute in loc de zero nu este bine cablat,daca apare zero si creste cand accelerezi atunci este ok.in modul normal nu apare consumul instant,adica sta pe zero daca esti la relanti,aici vorbim de ceasurile cu soft 6002

                      Comment


                      • #71
                        Eu am ceasuri cu soft 6002 ! DECI PT TOATA LUMEA ....CB-UL MERGE PERFECT ! Dar cand intru in diagnoza in meniul consum litri/ora si pornesc motorul , tot sta 0.0 , am observat ca daca misc putin masina din loc apar valori....daca sta pe loc si turez motorul este 0.o
                        0 ! Sa fie oare de la softul 6002 ?

                        Comment


                        • #72
                          Al3x4nd7u tureaza motorul. Sub 1L/h iti arata 0.0. Este normal. Asa facea si masina mea veche.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google