ala e consumul mediu. daca vrei s avezi cat consuma in afara, eseteaza cand pleci la drum si apoi verifica. daca in afara iti ia 10%, tre' sa mergi cam cu 160km/h constant. deci ori mergi ca glontul, ori ala arata gresit, ori masina bea ca un camion. totusi, vorbind de consum mediu, fara aceasta resetare, daca ai folosit masina preponderent in oras, e relativ ok.
Probleme Computer Bord
Collapse
X
-
Originally posted by balbo View PostBuna--am si eu un mcv 1,6 16 v l-am luat de cateva luni de zile avea 28.000 km si am facut de atunci in jur de 5.000 km si cb imi arata tot timpul indiferent daca merg in oras sau afara aceasi valoare 10.6-10.7 consum. ce sa fac este normal ???????!!!
Am avut si eu o problema cu cb-ul acum cateva luni. Motorul nu era foarte rece (2 linii avea). Am stat la un colt si apoi am accelerat mai rapid ca sa reusesc sa trec si mi s-a resetat cb-ul (adica consumul).
Comment
-
Astazi un Logan 1.4, fara consum instantaneu, mi-a aratat valori demne de Cartea Recordurilor. Pe display consumul crestea vazand cu ochii, 16, 17, ... 35. Nu conta ca stateam pe loc sau eram in miscare. Am tras pe dreapta, am resetat, am mers constant, iar crestea ca la balamuc. Deloc sa descreasca.
Am oprit masina, am accesat meniul "secret", aveam 11 Litri benzina. Mi-a spus un camarad ca pot reseta consumul si din meniul secret apasand prelung butonul cand sunt litri afisati. OK, s-a resetat, apoi am plecat iar. Mi-a afisat dupa 400 metri cum era normal 17 litri. Apoi iar a crescut de data asta pana la 25 litri. Am verificat bateria, incarca in parametrii, am stins toti consumatorii, la fel s-a intamplat.
De unde ar putea proveni problema? Refuz sa cred ca s-a bulibasit CB la o masina de 22.000 km. Ar mai fi o solutie sa-i scot borna pentru o perioada. Mersi.
Comment
-
ciudat...consumul poa' s-o ia razna daca se inregistreaza turatia motorului dar nu se inregistreaza distanta. cum n-ai mentionat ca ai avea probleme cu afisarea vitezei, banuiesc ca varianta asta iese din discutie. totusi, mai e o chestie: cb si ecu injectie isi transmit date, mai exact ecu trimite la cb debitul de carburant, dar daca ecu injectie nu receptioneaza info viteza vehicul, trimite date aiurea. acum nu stiu sigur pe care din aceste doua metode se bazeaza cb, care e prioritara cand una "pica", dar ar putea fi o explicatie. iar ultima, la care te gandeai si tu, e ca a luat-o razna procesorul sau softul. astea da, se pot reseta cu luarea bornei de pe baterie. 5 minute ar fi de-ajuns, nu trebuie sa tii masina nealimentata mai mult.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@Multumesc de sfat Seba. Afisarea vitezei este ok, te referi la ac. Treaba asta cred ca este si pe fondul caldurii. Ieri am deschis capota sa-i masor tensiunea la baterie si m-a izbit un val de caldura. Mersesem si cu AC la cat de cald era.
Am mai citit pe aici prin forum ca poate arata consum exagerat doar cand resetezi si apoi stai pe loc turand masina, iar mai faci 5 metri, iar turezi. Cum sunt cozile in trafic. Exclus cazul meu. In astfel de situatii posibil datorita unei erori de soft sa preia alte date, mie mi se parea ca este un consum instantaneu. O sa scot borna daca astazi nu inceteaza sa arate valori eronate. O sa-i faci si treaba aia cu invatare ECU dupa ce pun borna la loc.Last edited by Winnie; 22 June 2012, 11:35.
Comment
-
Poate sa fie si de la sonda de temperatura apa care nu da informatia corecta la calculatorul de injectie (sunt doua sonde de temperatura apa pe blocul motor, una da la calculator injectie si alta la pavelele din bord si bec supratemperatura).
Acesta vede motorul rece si da mai mult combustibil ... Nu porneste nici ventilatorul (exceptie ca ai pornit tu clima si ai avut noroc). De asemenea pavelele de la temperatura apa se ridica repede.Last edited by lau; 23 June 2012, 18:07.
Comment
-
Salut,
Sper sa nu incurc oalele .
Am un logan din 2005, si de cateva zile am probleme cu bordul, si anume: cand apas pedala de frana scade intensitatea luminoasa a bordului (la apasarea franei bordul arata ca si cum as avea pozitiile aprinse, dar nu le am), Daca am semnalizarea stanga pusa (doar pe stanga se manifesta) si apas frana, palpaitul indicatorului luminos de semnalizare si tacanitul specific releului de semnalizare se intensifica (de la functionare normala, se manifesta ca si cum ar fi un bec ars, tacane si lumineaza foarte repede), daca iau piciorul de pe frana revine la normal.
Este un contact de masa imperfect?
Multumesc,
Cristi
Comment
-
Problema LCD Din Bord...
Salut am si eu o problema cu LCD-ul acela din bord...Am bagat ieri benzina cat sa se faca FULL si imi arata tot rezervorul full dar ultima liniuta e goala...Masina e Logan 1.4 benzina 2006...Nu are multi kilometri(50000)...Imi puteti recomanda ceva ?Logan 1.4 MPI 2005 BR 48 MIH
1300 1.3 Turbo 1976 BR 76 BCD
Comment
Comment