Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drivetest Duster

    Nu stiam unde sa postez si l-am postat aici. Scuze, daca nu l-am pus bine!
    a facut careva drive test cu duster? Eu am facut azi, si vreau sa zic ca merge suuuuuper!!!!! Bine, e si noua, si era si varianta extrafull, oricum ar fi, e un pas in fata si un mare sut in fundul carcotasilor, care o sa manance si asa rahat, ca e romaneasca, etc. Dar, sunt sigur ca strainii o vor aprecia mai mult ca romanii, din pacate! Am iesit putin si pe un drum de tara, in spate la Dedeman (care stie Bacaul) si apoi si pe E85 spre Bucuresti. Se comporta mai mult decat ok in ambele situatii, fiind un veritabil 4*4, dar avand si o tinuta de drum dinamica la drum intins. I-am dat vreo 140 la ora, si vreau sa zic ca motorul era extrem de silentios pt un diesel! Chiar sunt incantat!

  • #2
    Daca iti place atat de mult , achizitioneaza unul ( full). Nu spun ca nu este o masina buna, dar raport calitate pret - cam scumpa .
    House is in the house

    Comment


    • #3
      Maine sunt programat la drive test la Autocobalcescu. Am cerut drivetest cu 1.5 dci 85 4x2 si 1.5dci 110 4x4, de benzinar nici n-am vrut sa aud, desi ei au insistat sa fac drive test cu mpi-ul. Revin si eu impresii si probabil poze maine.
      Last edited by ovidiu.st; 16 April 2010, 15:48.

      Comment


      • #4
        Dominum, nu te supara, dar e 4*4real. Uita-te la colegele ei, si zi-mi una mai ieftina, la acelasi nivel de dotari. Cea extrafull e 17200 euro, pretul de plecare pt altele din aceeasi gama! Iar cea cheala e 10500 euro, numai buna pt agricultorii din toata tara. Nici sh nu gasesti una similara. Bine, cea cheala e 4*2. Oricum, tot esti in avantaj.

        Comment


        • #5
          e super ;) da merita doar cu 1.5 dci de 110 .
          Dau 2000 de parai si cumpar tot...

          Comment


          • #6
            Scump?
            Un SUV 4*4?
            Cu tot respectul,dar v-ati tampit?
            Asta e mentalitatea,domne, ce e facut de roman,pare ieftin si prost.Uite cum stau nemtii la cozi ca cumpere Logan-uri iar voi le cumparati sh-urile.
            Good work!Proud to be romanian.

            Comment


            • #7
              pentru alexxxl cum este dci la 110 cai cred ca are un cuplu de rupe , ai facut tu ce ai vrut cu masina sau baietii au spus las mai incet.

              Comment


              • #8
                Noi romanii avem injoseala de ce e facut la noi, iar daca totusi luam, ori vrem pe gratis, ori maraim si gasim defecte. Eu zic ca va fi un succes. Am mers cu ea, se comporta super, si, pana la urma si pretul e unul accesibil, adica cumperi un suv cu 15000 euro aprox. destul de dotat. Stati sa vedeti cate vor fi vandute afara in urmatorul an!!! Mcv-urile ce succes au avut? E plin Germania de ele! Si, zic eu ca nu se compara cu chinezariile care ar putea face concurenta ca pret. Noi stam mai bine la calitate!

                Tataie, are cuplu specific motorinei. Iar caii chiar se simt. In optiunea 4*4 am urcat o rampa destul de serioasa in treapta 1 de viteza, fara sa tin piciorul pe acceleratiei, specific motorinei. Oricum, e puternica, sa stii!
                Last edited by alexxxl; 16 April 2010, 18:08. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Am facut si eu drive test azi cu cel de 85CP, care trebuie sa recunosc se misca chiar OK. Marele avantaj la dinamicitate este ca masina este usoara, pana in 1300KG.
                  Raportul calitate pret este ff OK, avand in vedere faptul ca celelalte firme competitoare, pe acelasi segment incep cam de la un minim de 18.000E.
                  Si oricum ca si evolutie pt Dacia, este un super pas!!Da, mai sunt multe lipsuri, dar pana la urma urmei la toate lipseste cate ceva, sau nu place ceva, etc.....carcotasi exista si vor exista!!

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Mi- spus sa o forjez pe offroad, dar, mi-era cam oarecum. Dar pe sosea, i-am dat 140 pe cuplu 4*2 si e chiar dinamica.

                    Comment


                    • #11
                      Am condus si eu azi Dusterul si se comporta destul de frumos,am depasit un Audi sa il vezi pe ala de la volan ce s-a enervat ca l-am depasit si ma depasit el dupa aceea!

                      Comment


                      • #12
                        maine fac si eu drive test cu dusterul si va spun impresiile
                        SRF TARGOVISTE

                        Comment


                        • #13
                          L-am văzut și nu m-a impresionat deloc. O gardă de sol ceva mai mare și cam atât. Interiorul mi se pare mai mic decât la MCV, bordul ușor stilizat dar eu prefer cromul, în spate mi se pare că are mai puțin loc pentru pasageri, portbagajul la fel dar nu la fel de modulabil, nu poate lua mai mult de 5 persoane și pe deasupra are tamburi pe spate. In orice caz nu este un SUV ci doar o mașină care seamănă. Mai bine dezvoltau MCV-ul în direcția asta.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dominum View Post
                            Daca iti place atat de mult , achizitioneaza unul ( full). Nu spun ca nu este o masina buna, dar raport calitate pret - cam scumpa .
                            Tu glumesti,desigur.Cea mai dotata versiune costa 15600 E,sub nivelul de entry al oricarei alte marci!

                            Am luat ieri Dusterul la un testdrive.Modelul a fost Laureate 1.5dci 85Cp 4x2,de 13050 E.Are o greutate de 1100 si ceva de kg si un cuplu de 200 Nm. Se infige bine,e silentios.Display pe negativ,maciulia schimbator si volan piele,avertizare centura si multe altele.
                            Ce nu mi-a placut:
                            - franele,sunt prea slabe.Mi-a si zis tipul de la reprezentanta ca cele mai multe reactii negative au venit din cauza franelor.Cica ar avea acelasi disc ca si Loganul...? Nu stiu,dar se vede ca era loc pt. discuri mai mari.Iar pe spate,tamburi...
                            - pielea de pe volan,pare cusut la nimereala
                            - plasticele de pe la praguri nu sunt prinse ca lumea.
                            - senzatia de barca inca este...in schimb scaunele au o sustinere laterala mult mai buna si reglaj pe inaltime.
                            - grila fata e urata...stopurile spate la fel...
                            - daca esti obisnuit cu hayonul de Sandero,ai toate sansele sa-ti prinzi degetele cand il inchizi...nu-i ergonomic.

                            Per total,eu cred ca Dacia/Renault a dat iar lovitura,va fi un succes.Dealerul mi-a zis ca in doua zile au deja patru comenzi.Ceea ce e bine pentru un oras micut cum e Ciucul.

                            Comment


                            • #15
                              discurile sunt cu 10 mm mai mari in diametru la benzina decat la logan diesel/mcv/van si cu 21 de mm la diesel (Logan 259 mm/18; 20; 22 mm grosime in functie de motorizare) iar tamburii sunt de 9" fata de 8" la Logan.
                              Franele nu sunt mai slabe ci in general nu sunt inca pasuite, masinile de test drive sunt deocamdata noi...
                              4x4 motorul de 1.6 16V pe pozitia de "auto" mi s-a parut "lesinat" cu toata cutia in 6 trepte
                              pe 4x2 se misca binisor numai ca este foarte scurta cutia, la 90 km/h deja ii dadusem a VI-a
                              pe aratura in treptele 1-3 se misca chiar natural pe pozitia "auto" pe 4x4 nu intra in mers decat sub 25km/h si se transfera in "auto" la 55-60 km/h ceea ce e bine pentru consum
                              per total isi merita banii
                              Attached Files
                              sigpic
                              Ambition 1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google