Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Shakar,mai bine era pentru Rick sa dai exemplul vw(si acolo apar interioare identice la greu)..
    @Rick,masina noua este o investitie corecta din punctul de vedere al unei familii.....decat sa cumpar doar o emblema cu renume cu 400.000km la bord,mai bine cumpar Logan si Duster noi restul vietii si scap si de niste cheltuieli suplimentare care apar din star(distributie,filtre ,baterie,cauciucuri,etc)....

    Comment


    • #47
      Ok,dar de una d-asta la pretu' ala ce ziceti?Tot cazatura?
      http://autovit.ro/dacia-sandero-C12604490.html

      Comment


      • #48
        da.

        nu mai comparati nou cu second hand, indiferent de vechime. de asemenea nu mai comparati sedanuri cu hatchback-uri si cu SUV-uri.

        Rick, tu daca ai avea nevoie de o motocicleta te-ai interesa de o bicicleta? de ce compari mcv cu duster? ce au una si cealalta in comun? voi va dati seama ce comparatii penibile faceti?
        masinile se cumpara dupa nevoi si domeniul de aplicabilitate, nu exclusiv dupa emblema de pe capota si buget. prostia asta numai la noi in romanica poate fi.

        Comment


        • #49
          Inseamna ca e o cazatura garantata de...Dacia ))

          Comment


          • #50
            poze de azi cu Duster.

            am fost la drivetest, m-am dat cu 1.5dci 110cp 4x4. impresii bune despre masina. am testat-o doar prin oras, nu au avut test offroad, deci inca nu ma pot pronunta de "capabilitatiile offroad". in rest, stabilitatea e buna, frane f bune, chiar destul de violente, directia si servo sunt decente fara a excela, vizibilitatea in fata e foarte buna, in spate e sub asteptari. zgomotul interior e in limite decente, e mai silentios decat logan-ul.

            am fost in schimb dezamagit de cutia de viteze mult prea scurta. motorul asta merita cutie in 5 rapoarte, atat pe Duster cat si pe Fluence. Dusterul oricum, ca mai toate masinile din clasa sa, va fi folosit in mediu urban, deci nu era nevoie de 6 rapoarte. n-au avut si dci-ul de 85cp sa-l testez, eram chiar curios.
            Attached Files

            Comment


            • #51
              Pentru a folosi mai eficient puterea motorului o cutie in 6 trepte este ok. De asemenea, in offroad niste trepte scurte te avantajeaza.

              Cat despre utilizarea Dusterului / SUV-urilor cu preponderenta in mediul urban...este prostia utilizatorilor. SUV-ul are alta destinatie. Pentru oras exista Peugeot 107.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • #52
                de acord cu tine. spune-le asta posesorilor de Touareg, X si multi altii. dar cand nu esti cumparator ci esti producator, te intereseaza asta. pentru ca desi clientii tai iti cumpara masina in scopuri gresite, tot ti-o cumpara, iti fac vanzare. iar pe tine te intereseaza vanzarea, trebuie sa intuiesti lucrurile astea.

                o cutie in 6 trepte e buna atat pt offroad cat si pentru benzina. in rest pentru diesel in oras, chinuie motorul.

                Comment


                • #53
                  ieri pe la ora 18 nam facut si eu drive testul cu duster 15 dci4 x 4 full option super masina merita banii deci dk castig la lotto o sa mi iau varianta full option 4x4 deci masina merge bine si este bine insonorizata la interior si se comporta destul de bine in curbe in urcare si motorul trge brici
                  SRF TARGOVISTE

                  Comment


                  • #54
                    am vazut un drivetest mai "adevarat" cu Dacia Duster in mediu real - noroaie si drumuri nepavate, asa cum gasim multe in Romania , apare pe patru tuning nu pot pune linkul din pacate...
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #55
                      cati km sunt rulate
                      SRF TARGOVISTE

                      Comment


                      • #56
                        Nu stiu, scrie pe patru tuning la "cautati" : VIDEO - Adio asfalt! Primele filmari cu Duster in noroaie!
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • #57
                          vorbesti de filmuletul astea cumva?


                          asta e reclama oficiala la Duster.

                          Comment


                          • #58
                            nu bro..e altul..din cate vad

                            .*******.ro/auto-6/masini-noi-48/video-adio-asfalt-primele-filmari-cu-duster-in-noroaie-5805.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_****** *.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_8161
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • #59
                              in afara de filmarea din Maroc, restul sunt pe youtube de ceva vreme.

                              uite inca cateva:


                              Comment


                              • #60
                                @Rick-Sandero vazut de tine pe autovit,intamplator costa 7698e.Pretul pe care l-ai vazut era faraTVA.Sau tu nu platesti TVA?
                                Si eu cand mi-am luat MCV-ul,l-am luat ca am vrut.Cand imi voi lua Duster,il voi lua pentru ca vreau si nu sunt dispus sa au 20000e in plus doar pentru numele unei masini.Iar Dacia spre surprinderea ta,deja este un brand international,iar cu Duster va confirma asta.
                                Iar daca te gandesti ca nu este o masina pentru salariile noastre, este o vorba:"Vrabia malai viseaza."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google