Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sanderizer View Post
    ...Ce nu mi-a placut:
    - franele,sunt prea slabe.Mi-a si zis tipul de la reprezentanta ca cele mai multe reactii negative au venit din cauza franelor.Cica ar avea acelasi disc ca si Loganul...? Nu stiu,dar se vede ca era loc pt. discuri mai mari.Iar pe spate,tamburi...
    In sfarsit se confirma ce am zis eu aici.

    Comment


    • Acu pe cine sa mai credem ca in revista Auto motor si sport cand au comparat duster u cu skoda yeti zic ca duster se opreste de la 100-0 in 39 m si de la 120-0 in 57 m.

      Comment


      • Nu tamburii sunt de vina, dupa cum am mai spus sunt masini mai grele si mult mai scumpe cu tamburi pe spate.

        42m de 100 la 0 si 70 de la 130 la 0 sunt foarte ok pentru un SUV atat de ieftin. Cam asa franeaza si Loganul si multe alte masini chiar mai scumpe.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Eu am si duster(laureat 4X2) si franeaza mai prost decat loganul.

          Comment


          • Originally posted by Renault View Post
            Acu pe cine sa mai credem ca in revista Auto motor si sport cand au comparat duster u cu skoda yeti zic ca duster se opreste de la 100-0 in 39 m si de la 120-0 in 57 m.
            Pe Alin0007. El a condus mai mult decat noi Duster-ul.

            Originally posted by Shakar View Post
            Nu tamburii sunt de vina, dupa cum am mai spus sunt masini mai grele si mult mai scumpe cu tamburi pe spate.

            42m de 100 la 0 si 70 de la 130 la 0 sunt foarte ok pentru un SUV atat de ieftin. Cam asa franeaza si Loganul si multe alte masini chiar mai scumpe.
            Tie Duster-ul ti se pare ieftin intr-o tara unde cu aceeasi bani, intr-un oras mai mic, iti cumperi o garsoniera?
            Last edited by mr.K; 18 August 2010, 13:10. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • @Shakar aici sunt de acord cu tine nici eu nu cred ca tamburii sunt cauza avand in vedere greutatea dusterului.
              @Cris_iasi atunci sa speram ca Dacia va face ceva in legatura cu acest lucru.

              Comment


              • Originally posted by cris_iasi View Post
                Pe Alin0007. El a condus mai mult decat noi Duster-ul.



                Tie Duster-ul ti se pare ieftin intr-o tara unde cu aceeasi bani, intr-un oras mai mic, iti cumperi o garsoniera?
                Nu are relevanta unde suntem, e vorba ca e ieftin pentru un SUV. Daca am fi in kongo s-ar transforma subit intr-un SUV premiumr doar ca aia au mai putini bani ? Nu are treaba una cu alta.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Ziceam ca e si scump si prost, masina nu are cost de productie (nu ma refer unde se vinde ci unde se produce, asa ca lasa Kongo) nici jumatate intr-o tara bananiera ca Romania (exportam banane, aia e ideea).
                  Desi, daca ma uit la performantele lui Koleos....... asta e si foarte scump si mai prost ca Duster. Eu zic sa bem de fericire, rabla noastra e mai tare ca a firmei mama.
                  Si celor ce au 16.000 de euro, sa-i investeasca intr-o garsoniera ca s-au mai ieftinit.
                  Last edited by mr.K; 18 August 2010, 13:29.

                  Comment


                  • Asta trebuia sa faca Dacia de la inceput cu Duster.

                    Tuning german pentru Duster

                    In vreme ce unele publicatii occidentale se straduiesc sa rastoarne Dacia Duster ori sa demonstreze ca n-are frine bune, o firma germana de tuning a pregatit doua pachete special dedicate acestui model. Nu e vorba doar de imbunatatiri de ordin estetic, ci chiar si de modificari la motor.


                    Casa
                    germana de tuning Elia AG a dezvaluit primul sau pachet de modificari pentru Dacia Duster. SUV-ul romanesc primeste modi-ficari estetice reusite, dar si citiva cai in plus sub capota.

                    Fara sa le pese prea mult despre cronicile cam dure din partea unor publicatii occidentale (olandeze si franceze) casa germana de tuning Elia, care pina acum se ocupa in principal de modele Renault, Nissan dar si Volkswagen, si-a indreptat atentia acum catre Duster.

                    Kitul de tuning pregatit de Elia include doua pachete de accesorii, unul mai discret, botezat "Adventure" si unul ceva mai complex, care modifica complet SUV-ul. Primul pachet vine cu o bara de protectie
                    frontala cromata, cu sigla Duster, si praguri laterale, de asemenea cromate.


                    Kitul complet include insa noi spoilere fata si spate, praguri la-terale, bosaje ceva mai largi, o terminatie a evacuarii cromata, proiectoare de ceata inlocuite cu lumini LED si trei seturi diferite de jante. Primul se numeste Alia Ventis, are 16 inch si costa
                    110 euro bucata. Al doilea se numeste Elia Opal, masoara 18 inch si vine cu doua fi-nisaje diferite, unul negru si unul argintiu, pretul acestora fiind de 185, respectiv 169 de euro/bucata.

                    Elia AG nu s-a multumit insa doar cu modificari de ordin estetic. Nemtii au umblat si sub capota SUV-ului, unde au modificat sistemul
                    ECU al unitatii diesel de 1.5 litri dCi pentru a reusi sa obtina un total de 122 de cai putere si 265 de Nm, cu 12 cai si 25 de Nm in plus. Aportul de putere costa 589 de euro.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by Shakar View Post
                      Nu tamburii sunt de vina, dupa cum am mai spus sunt masini mai grele si mult mai scumpe cu tamburi pe spate.

                      42m de 100 la 0 si 70 de la 130 la 0 sunt foarte ok pentru un SUV atat de ieftin. Cam asa franeaza si Loganul si multe alte masini chiar mai scumpe.
                      Sunt de vina si tamburii dar nu in sensul ca e frana pe tamburi. Sunt prea mici.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Ce mai tura vura, ideea e ca ai tot timpul impresia ca te duci sanie in fundul celui din fata. Tamburi sau nu, nu ai senzatia de siguranta la franare prezentata de alte marci.
                        Ce ma incanta pe mine ca franeaza si altele prost? E ca si cum unui barbat inselat de nevasta i-ai zice ca si pe vecinul sau colegul lui il inseala nevasta.
                        Si cum masina e mai presus de nevasta................ca ea iti poate salva viata spre deosebire de nevasta care are ca principala grija sa iti manance zilele.
                        Sa puna discuri pe spate pentru cine vrea sa dea un banut in plus.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google