Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Maine ma duc sa ma dau si eu cu Duster-ul, o sa fac si ceva poze. Revin cu impresii.

    Comment


    • #17
      Joi am facut si eu test drive cu Duster 1.5 110 cp 4x4,se misca foarte bine si urca la fel de bine am urcat niste pante cu el,eu ma cam taiasem credeam ca nu va reusi sa urce dar s-a descurcat bine.

      Comment


      • #18
        maine cred ca vor fi o multime care vor face drive test la duster
        sigpic

        Comment


        • #19
          Gata, m-am plimbat cu Duster-ul. Din pacate nu m-am plimbat decat cu 1.5 dci 85 4x2.
          -Motorul trage foarte bine pana in 3000rpm, chiar surprinzator de bine. Ma asteptam sa fie un pic mai lesinat avand in vedere dimensiunile rotilor. Nota 7/10.
          -Interior mai dragut ca la Logan, mai bine finisat, dar mi-a lasat un gust amar gaura neacoperita din portbagaj (in coltul din stanga spate e o gaura in mocheta, destul de mare, prin care se vede tabla), o alta surpriza neplacuta a fost faptul ca haionul nu este acoperit pe interior decat partial. Nota 7/10
          -Compartiment motor bine dimensionat, dar se vede de le o posta unde s-a lucrat cu maxim de economie. Fante neacoperite (la imbinarea dintre far, aripa si contraaripa), lipsa materialului de isonorizare pe capota (la versiunea pe benzina), in rest e identic cu Loganul. Nota 6/10
          -Destul de silentioasa la interior, dar era loc de mai bine. Daca urci in turatie, nivelul de zgomot e un pic suparator. Nota 8/10.
          -Pozitia la volan e mai buna ca la Logan, scaunul soferului mi s-a parut un pic mai confortabil, dar nu are reglaj lombar. Nota 6/10.
          -Vizibilitate foarte buna, gratie oglinzilor laterale generoase (unghiul mort este destul de mic), dar stalpul din stanga de la parbriz poate crea orece disconfort daca scaunul soferului nu e reglat foarte bine. Nota 8/10.
          -Stabilitate foarte buna, nu se apleaca aiurea la curbe, aderenta foarte buna. Nota 9/10.
          -Aspectul este unul placut.
          -Pretul este excelent pentru ce ofera masina. Nota 10/10
          -Nota generala 8. E o masina ce merita luata in calcul pentru viitor.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            facut drive test cu duster 4x2 dci 85 ..
            mi`a placut...e ceva mai antifonat mai bine inchegat gropile nu se mai simt asa tare ( ca la logan) in rest e ok..marti sunt programat la 4x4 sa calaresc si dealurile oleaca sa vad ce si cum se descurca in off road

            Comment


            • #21
              pentru cei care au facut drivetest cu 4x4, am inteles ca reprezentantii Dacia te lasa sa tragi de masina, chiar si recomanda. asta e bine, iti da posibilitatea sa vezi la lucru sistemul integral de tractiune.

              sunt curios in Timisoara unde se organizeaza test offroad, eu am maine [duminica] programare cu 1.5 4x4.

              Comment


              • #22
                Nu am facut drive test dar din specificatiile tehnice vad asa:
                + garda la sol pentru off-road;
                + prezenta ESP-ului ca optional chiar daca este doar pentru un anumit model;
                + sistemul 4x4 este peste haldexul celor de la VW(haldexul nu se poate decupla);
                + unghiurile de atac foarte bune pentru off-road.


                - tamburi spate, este inadmisibil pentru orice masina cu motor peste 100cp;
                - interiorul lasa impresia de "ieftineala";
                - oferta foarte limitata la motorizari;
                1,5 dCI-ul inca nu a demonstrat fiabilitatea asteptata, cel putin pe mine inca nu m-a convins. Apropo, ce istoric are acest 1,5 dCI 110 cp?

                Comment


                • #23
                  Cu a scris cineva o mașină de cumpărat peste câtiva ani și adaug eu când se va maturiza.
                  Acum 3-4 ani nu ași fi cumpărat Logan nici mort, acum sunt mândrul posesor al unui MCV pentru că între timp Loganul s-a maturizat așa și cu Dusterul așteptați 3-4 ani mașina se va maturiza se vor elimina defectele și atunci...
                  Tamburul pe spate este inadmislibil și la MCV 85 cp în mod normal Dacia ar trebui să ne cheme pe rând pentru a ne pune discuri pe spate și filtru de interior și asta pe banii lor.

                  Comment


                  • #24
                    @tedugoromania unde ai gasit MCV cu motorizare de Duster ? Cat ai dat pe el?
                    Last edited by vasile78; 17 April 2010, 19:27.

                    Comment


                    • #25
                      Dusterul are 85 și 105 cp diesel eu am motorul de 85 remapat deci tot pe la 105, este același motor. Vezi pe situl Dacia la secțiunea caracteristici tehnice.
                      O mașină are nevoie de câțiva ani pentru maturizare. Vedeți ce probleme au cei care au cumpărat un Logan cu 5-6 ani în urmă și cei care au cumpărat mai recent și nu e vorba doar de timp.

                      Comment


                      • #26
                        Da, ai dreptate, mai au defecte, eu am renercat 2: prea putine optiuni la computerul de bord (puneti fratilor macar si un termometru!), iar la versiunile de varf, bagati si un climatronic! E cam inadmisibil la un 4*4, varf de gama doar cu ac. Dar, asa cum a scris si teduguromania, e timp, iar daca investesc intens in marketing, si elimina aceste cateva neajunsuri, ca si la logan(cel putin cel nou nu mai e deloc romaneasca spre varful de gama) vor avea si mai mult succes. Oricum, parerea mea e ca va fi un succes, iar raportul pret calitate e nota 10. Sper sa iesim mai repede din rahatul asta de criza, si sa cumpere si romanii cat mai multe, sa fim un pic mai patrioti, sa nu mai fim lada de gunoi a Europei!!!!!!!!!

                        Comment


                        • #27
                          Citesc unele posturi si ma minunez.

                          1) SUV complet echipat (electric/abs/esp/jante aliaj/computer bord/ac/etc) de dimensiuni decente la 15-16000 euro si are raport pret calitate slab. NU exista pe piata nicio masina sa se apropie la capitolul asta de Duster si voi ziceti ca e prea scump.
                          2) NU este un SUV "veritabil". Serios ? Mai arunca o privire asupra dimensiunilor, aspectului, sistemului 4x4, unghiurilor (atac/degajare/etc) si revio.

                          3) Multi trag tare cu "are tambur pe spate domne". Asa, si ? Putea sa aiba tambur si pe fata iar pe spate saboti ca la biciclete. Atata timp cat franele sunt eficiente ce mai conteaza ? La fel si Loganul care are tambur de la 1.2 la 1.6 16V, atata timp cat franele sunt decente ce mai conteaza ? Sunt si masini mult mai puternice, mai grele si mai scumpe care au tambur pe spate. Vezi Nissan Navara. Dar nu dom'le, nu e ok ca are Duster tambur pe spate. Bine ca nu vreti frane carbon-ceramice sau macar discuri perforate si cu striatii.

                          4) E doar un Logan cu garda mai mare. Asta este maxima zilei. Aproximativ 25% din piese sunt comune cu Loganul (si astea in mare parte la interior, etc), restul de 75% sunt NOI. Cum poate sa fie cam aceeasi masina...imi scapa. Daca asta este la fel cu Loganul, Audi Q5 / Mercedes GLK ce sunt ? Doar impart platforma cu fratii "mai mici" in varianta sedan, Audi A4 respectiv C Klasse. Dar nu dom'le, e Audi/Mercedes, e "teava".

                          Masina se "simte altfe" (suspensii/antifonare/etc), este un + (avand in vedere pretul ~ dublu este evident). Daca Sandero este ~ la fel ca Loganul (fiind practic varianta hatchback a acestuia) nu inseamna ca si Duster este acelasi lucru.

                          Per total, daca luam in calcul toate variabilele (putere/dotari/confort/sunet/stabilitate/pret/etc) masina este EXTREM de reusita. Ar trebui sa aiba un succes total, ramane de vazut.

                          Sincer, decat sa postati doar de dragul de a "marca" +1 la postcount mai bine lasa...dati macar "preview post" sa vedeti daca are vreo logica ce scrieti.
                          Last edited by Shakar; 17 April 2010, 21:44.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • #28
                            am facut azi un drive test cu un 4x2 85 cp si tragea destul de bine cu 5 insi in ea.mi-a placut te simti mai sigur parca.totusi cred ca se merita sa iti iei doar 4x4

                            Comment


                            • #29
                              Pot sa va asigur de faptul ca am testat toate variantele de motorizari si de tractiune ale lui Duster. Doar va rog sa nu ma intrebati cum. Prin natura serviciului meu nu pot divulga aceste lucruri. Am testat prima data 1,6 16v 4x2. A fost OK (motor potent, frine foarte bune, stabilitate foarte buna si suspensii bune. Apoi dCi 85. Mi s-a parut mai potent decit 1,6 16v din cauza cuplului. Am condus 1,6 16v E5 4x4. Am fost placut impresionat de acest model. Motorul trage foarte bine, sistemul all-mode merita fiecare banut, timonerie exacta, acceleratie electronica precisa. Dar cel mai mult m-a impresionat dCi 4x4 105 cp ; cutie cu rapoarte scurte, demaraj foarte bun, sunetul motorului total diferit fata de dCi 85. Duster va fi un succes si va avea multi clienti, mai ales in rindul strainilor.

                              Comment


                              • #30
                                am testat astazi la tulcea dusterul 4x4 cu motorul de 110 cai si am ramas impresionat, motorul trage destul de bine, performanta buna pe off-road. m-a surprins ca poate urca si cobori pante destul de abrupte cu usurinta, si asta cu 5 persoane in masina.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google