Originally posted by Shakar
View Post
Drivetest Duster
Collapse
X
-
Logan GPL 1.4
-
Originally posted by tedugoromania View PostDusterul are 85 și 105 cp diesel eu am motorul de 85 remapat deci tot pe la 105, este același motor. Vezi pe situl Dacia la secțiunea caracteristici tehnice.
O mașină are nevoie de câțiva ani pentru maturizare. Vedeți ce probleme au cei care au cumpărat un Logan cu 5-6 ani în urmă și cei care au cumpărat mai recent și nu e vorba doar de timp.
Ma asteptam sa fie mai mare , in showroom era langa un mcv si ciudat ca MCV-ul mi s-a parut mai inalt si mai lung decat Duster-ul
Comment
-
@Rick: ok, ce intelegi tu atunci prin ieftin? da-ne un exemplu de suv de pe piata actuala care la aceleasi dotari e mai ieftina, sau care la aceiasi bani [nu cu mii de euro mai scumpa] ofera mai mult.
sau explica-ne cum e scump Dusterul in viziunea ta? scump comparat cu ce? cu o bere?
Comment
-
E scump comparat la salariile din romanica,in aia 17 mii puteau sa schimbe si ei interioru' ala mai mult;Sa o cumperi in rate/leasing platesti cat pt doua,devalorizandu-se mult...Deci,la 10 500 e cea mai ieftina din clasa ei, dar nici nu prea are dotari, la 17 mii,cat e cea mai scumpa,cred ca poti sa iei un tucson, sedici,dar pe benzina
Comment
-
La 19000 iti iei un Tucson 4x2 Benzina (EURO4 deci platesti si taxa), varianta troaca. Asta da SUV fata de un Duster 4x4 complet echipat !
PS - citeste mai sus partea cu "un Logan mai inalt". Un argument solid care sa sustina asta ai ? Are ~75% din piese NOI, diferite fata de Logan. Astept sa imi argumentezi de ce este doar un Logan mai inalt, nu presupuneri si pareri ascultate in spatele blocului.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Bineinteles ca toti am vrea interior de Lexus,aspect de Alfa Romeo,suspensie de C5(pe aer),etc,si toate adunate intr-o masina Dacia cu un pret de maxim 10.000e....Sa ne spuna Rick cat costa 1.9 tdi al lui la 0 km si ce are in plus fata de Duster,inafara de frumusetea bordului......
Comment
-
Ok,are 75 % piese noi,eu ma asteptam si la 75% interior schimbat daca tot cer 17 mii p cea mai scumpa echipare;Apropo,motoarele astea d p duster sunt euro 5?In 17 mii o avea celebrul filtru de polen?Tabla si vopseaua or avea aceleasi"calitati"?In Vest cred c-o sa prinda mai bine,la noi mai putin;cred c-o sa aiba o "sfaraiala" cu programu' rabla(cred c-o sa fie inclusa).In 2 ani aia de 17 mii o sa valoreze in jur de 7-8 mii la second...
Comment
-
Ai stabilit tu ca atat o sa valoreze ? Atat fac loganurile full de ~ 2 ani, mai ales alea diesel care se devalorizeaza mai greu. Permite-mi sa nu ma bezez pe estimarea ta ca o sa piarda 10 000 in 2 ani de zile.
Eu cred sunt si aspecte mai importante decat designul interior. 1.6 16V 4x4, 1.5 dCI 110 CP 4x2, 1.5 dCi 110 4x4 sunt EURO5 => 0 taxa de inscriere.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Eu nu vad de ce ar da cnv 17 mii p un duster ,cand poti sa cumperi un logan sau un sandero din 2009 ,diesel 85 cai,pana-n 25 miikm la 6 mii 6500, si cu garantie.Doar n-o lua-o sa merga cu ea pe camp;cand strangi fiecare banut, sau mai rau,faci o rata sau ceva,mi se pare normal sa vrei ceva care sa arate altfel fata de varianta de 10 500...parerea mea e ca masina noua e o investitie proasta...
Am vazut logan si sandero de un an(2009) motorina 85 cai pana-n 25 mii km cu garantie,la 6500 negociabil, cu dotari full(inclusiv airbaguri laterale).Pretul e facut de cerere si oferta,si in prezent oferta e din belsug la logane ...
Comment
-
De ce ar da 17000 pe Duster ? Fiindca ar vrea un SUV. Asa de ce da lumea banii pe Tucson/Santa Fe/X5/Q7/ML/Cayenne/etc ? Nu din acelasi motiv ?
Sincer eu nu prea am vazut Logan/Sandero full option din 2009 cu < 30 000 km, 1.5 dCI 85CP cu 6500 EURO.
Duster la 17000 euro arata altfel fata de Duster la 10500 euro. Elemente de design gen oglinzi, jante, scut de protectie, etc. Doar nu ai vrea sa aibe alta forma. Sau la alte "case mai mari" exista diferente mai mari intre exemplare ? Ce diferenta exista intre un Cayenne si un Cayenne Turbo S care este de 2 ori mai scump ? Niste jante mai mari, niste prize de aer mai mari si alte detalii de genu'. Dar noua ne place sa cautam nod in papura doar la Dacia, la altii e beton chiar daca situatia e identica.
Masina noua e o investitie proasta ? Atunci ar trebui sa ne luat toti toate cazaturile SH pe care le gasim. Problema este urmatoarea - daca nu se mai cumpara masini noi, de unde apar masinile SH ? Nonsens. Daca primul proprietar al passat-ului tau gandea la fel, nu isi mai cumpara Passat nou ci isi lua A6 SH. In cazul asta tu nu mai conduceai passat si erai mandru proprietar de bicicleta ca doar nu mai aveai ce sa cumperi.
Apropo, nu doar la Dacia seamana interioarele, de fapt cam la toate firmele se intampla asta. Uite un exemplu rapid - X5 vs Seria 5 GT. Diferentele sunt minime, gen aeratoarele mai mici la Seria 5 GT, 2-3 butoane in plus si cam atat, in proportie de 90% sunt identice. Bonus - si un interior de Seria 7, care bineinteles seamana izbitor. Dar noah, doar la Dacia e nasol ca se intampla asta, la BMW e chiar de apreciat, se pastreaza identitatea marcii. )
Altceva ?Last edited by Shakar; 18 April 2010, 14:55.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Da, nu cred ca e cazu' sa fac reclama aici, unor site-uri de vanzari auto,baga o cautare sa vezi ca nu mint,si daca iei ceva second nu inseamna ca e cazatura(exemplul p care l-am dat era destul de nou).Trebuie sa fie si d-astia care cumpara de noua,dar nu eu .La alea interioarele se aseamana intr-un mod placut, comparatia este exagerata.
Comment
-
Nu exista comparatie intre Bmw si Dacia,prima e un brand cu traditie.Cand BMW facea motoare de avion,Dacia nici nu exista.E ca si cum ai compara Romania cu Germania,sau un roman cu un neamt.Nu avem ce compara aici,suntem si o sa fim la ani lumina in urma lor...
Comment
Comment