Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dupa multe asteptari am facut si eu un drive test cu 1.6 16V versiunea 4x4.

    Pro: - mult mai silentios decat Logan-ul 1.6 MPI laureate PH 2 pe care il am acum
    - motorul este destul de elastic imreuna cu cutia in 6 trepte
    - garda la sol mare este potrivita pentru un SUV
    - cutia 4x4 este destul de inteligenta in modul Auto
    - aspect frumos (parere personala)
    - scut intarit
    - versiunea testata de mine este EURO 5 deci nu se plateste taxa de prima inmatriculare
    - tinuta de drum cel putin decenta pentru garda la sol de 210 mm

    Contra:- pretul la varianta 1.5DCI 110 CP este mult prea mare fata de piata SH de SUV-uri
    - modelul 2x4 este de fapt ceva inutil dupa parerea mea- adica omul daca vrea SUV isi ia 4x4; daca nu are nevoie de SUV isi ia un Logan care e mult mai ieftin
    - portbagaj mai mic decat la alte SUV-uri (Tucson si Sportage) datorita faptului ca roata de rezerva este in portbagaj
    - loc mai mic in spate decat la Logan

    In concluzie modelul 1.6 benzina 4x4 este, dupa parerea mea, un SUV care are raportul performante optim. Daca fiabilitatea se va dovedi a fi cel putin cat la Logan atunci va fi o solutie castigatoare.

    Comment


    • #77
      Roata de rezerva este sub portbagaj, iar spatiul in spate este egal cu cel de la Logan.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #78
        Nu mai comparati tot ce are roti si volan. Comparati si voi pe categorii, ca altfel iese talmes-balmes.
        Si plus de asta sunteti off-topic

        PS: uite o comparatie de ras: Duster vs Octavia 1.8 TSI ( sunt cam la aceeasi bani, iar Octavia cu multisor peste Duster, la orice capitol). Deci, sa revenim la test-drive.

        Comment


        • #79
          Originally posted by luciango View Post
          Dupa multe asteptari am facut si eu un drive test cu 1.6 16V versiunea 4x4.

          Pro: - .............................

          Contra:- pretul la varianta 1.5DCI 110 CP este mult prea mare fata de piata SH de SUV-uri
          - modelul 2x4 este de fapt ceva inutil dupa parerea mea- adica omul daca vrea SUV isi ia 4x4; daca nu are nevoie de SUV isi ia un Logan care e mult mai ieftin
          - portbagaj mai mic decat la alte SUV-uri (Tucson si Sportage) datorita faptului ca roata de rezerva este in portbagaj
          - loc mai mic in spate decat la Logan

          In concluzie modelul 1.6 benzina 4x4 este, dupa parerea mea, un SUV care are raportul performante optim. Daca fiabilitatea se va dovedi a fi cel putin cat la Logan atunci va fi o solutie castigatoare.

          iar se fac comparatii cu masini SH. nu inteleg chestiile astea. comparatiile, din cate stiu eu, se fac intre masini noi. normal daca gasesc un SUV de "n" ani la 5000 euro, e mai ieftin decat duster....... logic. deci "prostii"de la dacia trebuia sa faca duster mai ieftin decat un SUV sh. targetul lor trebuia sa fie piata SH. my god!! iar incep comparatiile aberante. asa si loganul, trebuia sa il faca undeva pe la 2000-3000 euro, sub piata de masini sh. asa desigur ca ajungem la aceleasi "sabloane" ... dacia e tot dacia.... de banii astia imi iau masina adevarata.... mai pun 3000 euro si imi iau SUV de firma..... mai bine cu un SH de "n" ani, decat dacia......

          nu degeaba, una dintre reclamele dacia duster, este cu un cuplu de cocalari care erau foarte ofticati ca masina era prea ieftina pentru "valoarea" lor. era un mesaj clar, ca masina nu li se adreseaza.

          reclama dacia duster
          Last edited by dan08; 20 April 2010, 22:46.
          sigpic

          Comment


          • #80
            Cine vrea 4x4 adevarat, nu se uita la suvulete astea.
            Iar un 4x4 bun, vechi de 10-15 ani ( care-i o mare troaca, doar ca se misca bine in off-road) este undeva la 8000-10000 euro.
            Na dracie, ca am dat-o si eu in off-topic.

            Comment


            • #81
              mai fac si eu un offtopic si ma opresc
              10000 euro pt un 4x4 de 10-15 ani pt o masina de offroad adevarat. dar trebuie sa se ia in calcul ca poate cu acea masina s-a facut chiar offroad, deci nu stiu cum se prezinta caroseria si tabla in general dupa 10 ani de trasee extreme. abia am facut noi, cei de la LC bacau, un mic drive test cat de cat offroad si deja scutul si partile de sub duster le-am frezat prin niste santuri si bolovani. vorba ta, o masina sh mai veche poate fi o mare troaca.
              sigpic

              Comment


              • #82
                eu propun sa nu se mai permita discutiile despre masini second hand pe forum. ii voi propune si lui Cristi_XP asta, pentru ca e de-a dreptul penibil ce se intampla aici. ajungem sa comparam o masina noua pana si cu un golf 1 de 25 de ani la pret de o lada de bere doar ca ala e masina nemteasca si mai ieftina.

                comparatiile ce se pot face se fac pe aceeasi clasa auto, in acelasi spectru financiar si intre masini noi, sau intre masini uzate. nicidecum comparand o masina veche cu una noua. asta ramane la latitudinea si aprecierea fiecaruia in viata personala si in afara forumului.

                btw, pentru cei care inca nu=si dau seama cat de tare bat campii, la pretul unui cap de tir iti iei super masina de strada. vreti sa le comparam?

                Comment


                • #83
                  sunt in tara cateva cluburi offroad si sunt curios daca va apare pe acolo un duster. poate e vre-un entuziast sau excentric (nu stiu cum sa-i zic) care sa prepare un duster.
                  Last edited by 1.6_mpi; 20 April 2010, 23:29.
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    am testat vineri Duster 4X2 ca 4X4 dci era pe traseu si am stat dupa el 40 min desi aveam programare..pana la urma am plect cu 1.6 16V, varianta laureate cu piele pe volan, merge foarte fain, dar totusi un dci...
                    avea consum 9.6 in oras (Brasov), asta in regim de test drive...e ok pt benzinar

                    Comment


                    • #85
                      Pentru stolniceanulucian: la modelul 4x4 testat de mine roata de rezerva este IN portbagaj. Ea se gaseste SUB la modelul 4x2.
                      Pentru tdan08. Nu sunt impotriva marcii Dacia deloc ba chiar sunt pentru. Atunci cand m-am referit la piata SH de SUV-uri m-am gandit la unele modele de 1-2 ani, care sunt asemanatoare ca specificatii cu Duster-ul; nu l-am comparat cu un Pajero de 20 de ani.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by mirceammd View Post
                        am testat vineri Duster 4X2 ca 4X4 dci era pe traseu si am stat dupa el 40 min desi aveam programare..pana la urma am plect cu 1.6 16V, varianta laureate cu piele pe volan, merge foarte fain, dar totusi un dci...
                        avea consum 9.6 in oras (Brasov), asta in regim de test drive...e ok pt benzinar
                        Mircea da-mi si mie niste detalii cum merge motorul pe benzina ca am facut comanda la un 4x4 pe benzina dar nu l-am testat. Mie frica sa nu-mi fi luat teapa

                        Comment


                        • #87
                          stiu ca are treapta 1 scurta....parca ai spus 4x4...asta vine cu 6 trepte,nu?eu zic ca nu ai luat teapa...nu ai de ce,este un motor fiabil care isi face treaba super...cu consumul e mai nasol dar te obisnuiesti!sa il stapanesti sanatos!

                          Comment


                          • #88
                            am citit toate postarile userilor de mai sus si ma minunez de ce pot spune fiecare despre duster... eu stiu asa: fiecare isi alege ce masina i se potriveste cel mai bine.. nu inteleg de ce se fac comparatii intre duster si alte marci gen megane, opel si altele.. aici este vorba de un suv si nu de un sedan

                            Comment


                            • #89
                              Salut,

                              Ma numar si eu printre cei care au testat Duster 4x4, 1.5 dci, 110 cp.

                              Ca posesor de Tiguan 2.0 tdi, o sa fac o scurta comparatie:

                              -motorul Renault duce caroseria fara sa dea semne de submotorizare, Duster aproape la fel de rapid in demaraj ca si Tiguanul

                              -testat Duster in teren accidentat, am ramas impresionat de comportamentul off road al masinii. Totusi, motorul fiind mic, ai nevoie de o rezerva de turatie in abordarea pantelor

                              -interior aproape identic cu Loganul, relativ fad (este adevarat, nici Tiguanul nu arata foarte stilat)

                              -Duster stabil in viraje luate cu viteza la coborare panta, balans mic

                              -pretul...ei aici este discutabil...daca as pune un motor 2.0 dci, plus toate echipamentele in serie pe Tiguan, cred ca as aduce Dusterul la vreo 20-21k euro. Chiar si asa tot ramane mai ieftina ca majoritatea SUV-urilor.

                              In concluzie, eu ca unul care nu se uita la sigla, as cumpara Dusterul in detrimentul Tiguanului. Insa, numai cu 1.5 dci si o echipare de top + cam tot ce inseamna extraoptiuni, mai ales cele referitoare la siguranta(esp, airbag, etc)

                              Raman deschis oricaror discutii!

                              Comment


                              • #90
                                Ma baieti, parca erati inscrisi ca loganisti! Unde e patriotismul din voi? Nu zic sa fiti obiectivi, dar de acum sa discutam doar de toate stifturile sh? Raport pret-calitate e super ok! Luati-va q7!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google