Drivetest Duster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primit azi cadou bon de comanda Dacia Duster laureat 4X2, 1,6 16v. Nu e genul meu , dar daca il platesc parintii, e ok. O sa revin cu poze si impresii cand o aparea fiara! Numai bine tuturor.

    Comment


    • Originally posted by Alin0007 View Post
      Primit azi cadou bon de comanda Dacia Duster laureat 4X2, 1,6 16v. Nu e genul meu , dar daca il platesc parintii, e ok. O sa revin cu poze si impresii cand o aparea fiara! Numai bine tuturor.
      A mai aparut 'bestia' ? Care sunt impresiile.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • La 4x2 numai fiara nu e. Sa avem rabdare poate apare si varianta 1.2 16V 4x2.
        Putin dezamagit de Duster, in urmatoarele luni ma batea un gand, asa ca nu ziceti ceva de struguri acri ca nu e cazul. O fi mai ieftina decat alte modele, dar motorizarea nu ne lasa sa o comparam pe bune cu altceva echivalent pentru ca nu exista la nici un producator asa ceva. Ce naiba, tusea cu motorul de 1.9 diesel?

        Comment


        • Eu zic ca face treaba buna 1.5 dCI ul de 110 CP.

          La 1.9 ai asigurarea mai mare si impozitul mai mare.

          E mai mult o chestie psihologica cu 1.9 le.

          Uite de exemplu Skoda Yeti 2.0 TDI 110 cp are performante identice cu Duster 1.5 dCI 110 cp.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • Taxele nu sunt cu mult mai mari pt 1.9 fata de 1.5. 2.0 ala de L Yeti are si varianta de 140 de CP, Dusterul spune stop la 110.
            Ideea era: nu ma limita pe mine ca si cumparator la 110 CP. Lasa-ma sa aleg o roaba care poate mai mult daca vreau sa dau ceva bani in plus.
            Dacia asta pagubeste, ofera prea putin variante de motorizare.
            Si cred ca acel 2.0 de 110 CP de la Yeti are alt cuplu fata de 1.5 110CP de la Duster.
            CP conteaza, dar nu-s doar astia esentiali.
            Duster de 110 CP ar tb sa fie limita inferioara de putere pt un SUV. Din pacate, dupa el nu mai e nimic.

            Comment


            • 110CP / 1300 KG este cat se poate de ok pentru un SUV low cost, foarte low cost. Sau efectul psihologic e devastator la un Tucson de 1650KG si 130-140 CP ? 0-100 @ 12.5 sec / 175 km/h la Tucson fata de 0-100 @ 11.5 sec pentru 1.6 16v 4x2 sau 12.5 sec pentru dCi 4x4...v max tot pe la 170 km/h se invarte.

              PS - 2.0 tdi 110 CP are 250 NM cuplu iar 1.5 dCI 110 CP are 240 NM. O diferenta colosala de 10 NM in timp ce turatia de cuplu maxim este similara, 1750 RPM pentru dCi si 1500 RPM pentru TDI.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • nu am facut drive test, ca sa am o parere obiectiva, dar:

                sigur la 110 CP nu este submotorizat;
                la ce iti trebui 1.9, in primul rand nu e euro 5, si taxa pt 1.9 e mare, nu stiu cat;
                2 l 150 CP deja costa in plus 1000 poate 2000 euro doar motorul, nu mai zic de adaptari;
                in off road, se descurca, la fel si pe sosea; + motorul de 2 litri e mai greu si afecteaza repartitia maselor, mai ales ca masina e usurica; asigurarea casco mai scumpa.
                eu am 65 cp dar trag de ei cum trebuie si ma descurc, 110 e aproape dublu pe o caroserie cu 200kg in plus aprox. + 4x4.
                asa pe hartie sa scrie ca ai nu stiu cat arata bine, depinde si de cum si de cine ii pune pe asfalt, si unde
                ce sa mai zic de revizii, la un 2 l intra cam 6 litri ulei.

                Cand vrei sa iti iei masina du-te si fa drive test.

                Comment


                • Originally posted by stolniceanulucian View Post
                  A mai aparut 'bestia' ? Care sunt impresiile.
                  Bestia a aparut. E un duster 4X2, alb, 1,6 16v model laureat. Ca plus fata de logan e zgomotul interior mult mai redus, aspectul interior si portbagajul mai incapator.
                  Ca minus, consum enorm(12l/100km), se misca ca un melc, nu prea are demaraj si nici valeitati off road nu prea are.
                  Per total e o masina simpla cu garda mare la sol, incapatoare si cu consum cam mare pentru ce ofera.

                  Comment


                  • Originally posted by vllad View Post
                    nu am facut drive test, ca sa am o parere obiectiva, dar:

                    sigur la 110 CP nu este submotorizat;
                    la ce iti trebui 1.9, in primul rand nu e euro 5, si taxa pt 1.9 e mare, nu stiu cat;
                    2 l 150 CP deja costa in plus 1000 poate 2000 euro doar motorul, nu mai zic de adaptari;
                    in off road, se descurca, la fel si pe sosea; + motorul de 2 litri e mai greu si afecteaza repartitia maselor, mai ales ca masina e usurica; asigurarea casco mai scumpa.
                    eu am 65 cp dar trag de ei cum trebuie si ma descurc, 110 e aproape dublu pe o caroserie cu 200kg in plus aprox. + 4x4.
                    asa pe hartie sa scrie ca ai nu stiu cat arata bine, depinde si de cum si de cine ii pune pe asfalt, si unde
                    ce sa mai zic de revizii, la un 2 l intra cam 6 litri ulei.

                    Cand vrei sa iti iei masina du-te si fa drive test.
                    Ce tb are Tucson? EU am zis de Duster ca mergea un motor de 1.9 sau chiar 2 litru de pe Laguna 3. Motorul de 2 litri e mai greu ? Cu cat? Nesemnificativ pt un SUV.
                    Casco nu se calculeaza la cilindree ci la valoarea masinii. Doar RCA. RCA la 1.5 e 400 cel mai iefin iar la 1.9-2.0 e 614 lei pe un an. Nu e mare diferenta. Ulei, ori 4 litri ori 6......cam totuna, am luat Castrol la bidon de 5 l vantajos la pret, mai iau 1 litru si gata, nu asta e problema.
                    Dupa cum zice posesorul de 4x2 Laureat 1.6 nu prea se merita. Ala de 1.5 dci in nici un caz nu rupe gura targului. Chiar ca merita sa te lipsesti de orice imitatie de SUV, daca nu iti permiti unul adevarat nou.
                    Last edited by mr.K; 9 July 2010, 15:19.

                    Comment


                    • diferenta de masa probabil aprox 70-100 kg, uitandu-ma pe renault la megane diferenta dintre 1.5 euro 5 si 1.9 euro 5 este de 115KG, bine poate mai atarna si alte optionale de asta am zis incepand cu 70 kg; ma refeream la repartitia maselor atat pe aafalt cat si-n off road; plus ca nu are 2t ca off roader, in proc probabil 5-7% DAR la consum se aduna masele.
                      diferenta la casco la care ma refeream este data de pretul mai mare al motorului.

                      pt alin, masina e noua, n-are rodaj, oricum consumul va fi maricel datorita masei, aerodinamicitatii, maiu bine poate, cred un stepway dci la banii astia.
                      Last edited by vllad; 9 July 2010, 15:41.

                      Comment


                      • Cand a aparut Loganul am asteptata un an pana sa-l cumpar, sa-i elimine din defectele inerente unei masini noi. Acum cred ca ebine sa-i lasam pe nemti sa cumpere Duster un an si apoi sa luam in calcul achizitia. Totusi, nu e o masina asa ieftina aia cu 1.5 110CP ca sa aiba un interior asa jalnic, iar de aspect, fata mai merge dar spatele parca e de masinuta de jucarie chiezeasca cu stopurile alea inclinate in jos.
                        Un face lift ar fi binevenit. Totusi sunt 17.000 de euro, adica cu 8-10.000 mai putin decat un apartament cu o camera.
                        Vrem mai mult de banii astia.

                        Comment


                        • Adica o garsoniera

                          Comment


                          • Iti iei un apartament cu o camera linistit cu Duster + 10.000 de euro. Garsoniera nu e totuna cu un apartament cu o camera.
                            Oricum, cand intri in Duster te cam ia ameteala de la bordul ala, aeroarele rotunde ma seaca, mai bine il faceau tern si insipid ca la Golf si gata.
                            Iar spatele asta.............o nebunie. Nici daca se chinuiau nu-l reuseau mai prost. In poza inca mai e oarecum, dar in realitate arata mult mai rau.

                            Submotorizarea o sa fie mai clara când in masina vor fi 5 persoane şi bagaje pe un drum forestier.
                            Ideal :1.9 dCI de 130 CP şi 300 Nm.
                            Attached Files
                            Last edited by mr.K; 9 July 2010, 18:34.

                            Comment


                            • 1. Masina nu e submotorizata!!!!! o pot zice cei care au facut drive stres.
                              2. la aspect fiecare cu gustul lui, parerea mea se putea mai bine dar merge si asa, nu-mi place "mahonul ala".

                              Comment


                              • eu am facut test drive cu duster saptamana trecuta,un laureate 1,5 dci 85 cp 4x2...este o masina extrem de buna,mi-a placut enorm cum merge,este manevrabil si mult peste loganul nostru de toate zilele,sincer toti cei care dau in duster,trec prin faza aia cu strugurii acrii!pentru mine duster este chiar chilipir....cei care se i-au de interior(ii rog sa se urce in tucson,xtrail sau chiar qasqai!!!care au acelasi plastic jalnic dar costa cu mult peste duster) sunt poate putin fitosi!masina este super,eu chiar imi doresc una...care aveti pareri contrare,rog faceti un test drive...e GRATIS,stati linistiti!


                                LE: cat despre motor,se misca fenomenal!!!nu vreau sa ma gandesc cum este 1.5 dci 110 cp...plus ca daca mai avem o iarna ca cea trecuta,sa fie 4x4 si cauciucuri de iarna,te distrezi.....
                                Last edited by PCH; 9 July 2010, 19:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google