Oare ar incapea motorul de 110 cp la Logan?
Drivetest Duster
Collapse
X
-
Eee, pe acolo... Glumeam, inteles ideea! Dusterul mi se pare ok. E bine sa nu fim totusi niste pionieri in a-l cumpara si sa mai asteptam 1-2 ani sa vedem ce probleme apar si poate apare si vreun Duster 2, eventual cu clima in gama de varf si cu un computer de bord cu mai multe optiuni (macar un termometru).
Revin, gama de varf e ceva de capul ei, de 4*2 nu discut, ca e jenant sa te faci ca conduci masina de teren...
Comment
-
Originally posted by PCH View Posteu am facut test drive cu duster saptamana trecuta,un laureate 1,5 dci 85 cp 4x2...este o masina extrem de buna,mi-a placut enorm cum merge,este manevrabil si mult peste loganul nostru de toate zilele,sincer toti cei care dau in duster,trec prin faza aia cu strugurii acrii!pentru mine duster este chiar chilipir....cei care se i-au de interior(ii rog sa se urce in tucson,xtrail sau chiar qasqai!!!care au acelasi plastic jalnic dar costa cu mult peste duster) sunt poate putin fitosi!masina este super,eu chiar imi doresc una...care aveti pareri contrare,rog faceti un test drive...e GRATIS,stati linistiti!
LE: cat despre motor,se misca fenomenal!!!nu vreau sa ma gandesc cum este 1.5 dci 110 cp...plus ca daca mai avem o iarna ca cea trecuta,sa fie 4x4 si cauciucuri de iarna,te distrezi.....
Eu vreau drive test forestier nu cateva pante lesinate.
Comment
-
Am vazut "n" filmulete. Teoria conspiratiei imi spune ca au filmat cu un Duster cu motor de 2.0.
Serios vorbind, nu se merita decat daca ai meserii forestiere sau stai in varful dealului. Majoritatea celor care le cumpara sunt din oras. E destul de scump si consumul e mare.
Sa-l cumpere cine are nevoie de el, nu e masina de oras.
Comment
-
Originally posted by PCH View Postiti recomand sa cauti filmulete pe youtube cu duster......eu ma gandesc doar la iarna,zapada si eu cu dusterul 4x4,cu motorul ala "lesinat" care nu e 1.9!
Comment
-
Sa reimprospatez un pic topicul.
Mai nou francezii de la Automobile Magazine au supus modelul roman unui test, care a dovedit ca distanta de franare este una dintre cele mai slabe din segment • Astfel, 42 de metri îi sunt necesari lui Duster 4x2 pentru a putea opri de la 100 la 0 km/h si 75 de metri pentru ca Duster 4x4 sa poata opri de la 130 la 0 km/h.
Sesiunea de teste, propusa de Automobile Magazine, a inclus modele ca: Volkswagen Tiguan, BMW X1, Skoda Yeti, Honda CR-V, Ford Kuga, Renault Koleos si Mitsubishi ASX si Dacia Duster. Modelul romanesc a fost testat în versiunile 4x2 si 4x4, ambele cu motorul de 1.5 litri dCi. Dusterul 4x2 a reusit sa franeze în 42 de metri, de la 100 la 0 km/h, si în 70 de metri, de la 130 la 0 km/h. Rezultatele variantei cu tractiune integrala au fost, însa, si mai slabe: 100-0 km/h, în 46 de metri, si 130-0 km/h, în 75 de metri. Diferenta de cinci metri, între distantele de franare de la 130 la 0 km/h, ale versiunilor 4x2 si 4x4, este data de cele aproape 120 de kilograme în plus ale variantei cu tractiune integrala. Cu toate acestea, au existat si cazuri mai nefericite decat cel al modelului roman, mai precis Koleos, fratele de concern avand nevoie de 77 de metri pentru a putea opri de la 130 de km/h.
Fruntasii clasamentului au fost, însa, Volkswagen Tiguan, BMW X1 si Skoda Yeti, care au avut nevoie de 63, 64, respectiv 65 de metri, pentru a opri de la 130 de km/h. Toate modelele testate au fost echipate cu acelasi tip de cauciucuri, mai exact Continental CrossContact. Dacia a primit rezultatele revistei franceze si a demarat o ancheta interna, pentru a stabili daca exista probleme de franare.
Deci bre, Renault n-are treaba cu SUV-urile, sau trebuie sa sscoatem picioarele prin podea ca familia Flinstone sa franam.
Sa puna discuri de frana si pe spate si mai vorbim.Last edited by mr.K; 18 August 2010, 09:19.
Comment
Comment