Aditivi In Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Seba View Post
    @tavi: vorbind de motoare de motocositoare de gradina, gen astea de pe logan si alea de pe clio, ia vezi matale cati cai i-au iesit la clio ala din clip in plus? zero... cati crezi c-o sa primeasca loganul in plus? pai, tot...zero...
    avand in vedere calitatea benzinei la noi in tara la aia de 95 o sa iasa cu minus cativa
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Pai da, nu stiu in ce masura asta de la noi ii chiar 95.
      Atunci aia de "100" posibil sa permita un avans mai mare, in consecinta un timp mai bun la accelerare.

      Io zic sa faceti proba si daca pierd, platesc eu benzina.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Loganu View Post
        Uite a naibii ca se duce...)) ..
        Eu incercam cu al meu Logan de 1.4 si nu se ducea mai mult de 4500 ture cu a patra.

        De retinut ca nu forja face motorul sa mearga normal. Daca mergi cu ea subturat ai toate sansele sa imbacsesti injectoarele si supapele.

        Sa nu uitam ca mai avem si ceva senzori care dau intreruperi.........si nu rezolva cu forja
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #34
          Originally posted by Seba View Post
          @razvy: vezi tu pe site-ul ala oficial al petromului caldurile specifice la co95 si co98, poate asa te convingi de puterea mai mare "nu" cu benzol de 98 si co91-92, intreb din nou, de unde le-ai scos?
          Le-am scos din rapoartele facute de o firma care se ocupa cu asa ceva, ma interesez sa vad cum mai fac rost de unul

          Comment


          • #35
            o masina resoftata,sau cu CR mare sau supraalimentata o sa dea tot timpul rezultate mai bune cu aia de 100 decat cu aia de 95,dar o masina cu 9:1 compresie cu motor de 1.4/1.6 cu 70 cai poti sa ii bagi si benzina de sant ca ai toate sansele ca rezultatul sa fie tot ala.Eu nu am vazut filmuletul inainte sa scrie Seba ce a scris,m-am uitat dupa aia la el si cam aceeasi situatie ti-am expus-o.Nici macar la clio nu cred ca e mare diferenta intre benzina de 95 si aia de 100,cu toate ca are 11:1 raportul de comprimare de fabrica,are soft si pe usa la rezervor scrie recomandat 98 ,da nu scrie obligatoriu .
            O diferenta simtitoare ar fi la o masina cu 13-14:1 compresie ...sau la vreun s1600.
            Last edited by Cristi_Xp; 30 April 2012, 12:41.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Octavian View Post
              Diluantu e mai slab (mult) decat benzina, nu are nici o legatura cu aditivii (astia au cetona).

              .
              Ce diluant? Ca in bricostore ai cel putin 4 feluri diferite de diluanti, cu baze la fel de diferite. Eu ma refeream strict la ala cu toluen si xilin, care au cifre octanice de ordinul a 120 RON.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google