Ai mecanic,ai probleme..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La tine se numeste neatentie. Tura vitoare ar fi frumos sa casti ochii din prima in factura, nu sa te duci dupa 4 zile cu "ba datimi litrul meu de ulei". Ca tu in 4 zile poti sa faci ce vrei cu 1L de ulei, nu ai nici o dovada ca nu ti-au pus uleiul in portbagaj.
    sigpic

    Comment


    • #17
      nu se numeste neatentie din partea proprietarului, ci mai degraba prostie sau mai grav hotie pe fata din partea prostilor de la service!(care nu se gandesc la urmari)
      de ce 5 litri de ulei facturati cand in logan 1.216v intra maximum 4l(si nici astia ca arata peste)?
      suna la vocea clientului eventual si un material scris!
      prostii trebuie eliminati sau mai bine zis de prosti sa nu-ti fie mila!(locul lor este la roaba!)
      asta intrece orice masura ,sau mai bine zis te-au luat de fraier.el saracu nici nu stie cati litri de ulei intra in acest motor.
      vai de ei!

      p.s.
      dacia oil nu este ambalat la bidon de 5l,ci 4l,sau 1l.
      zi mersi ca nu au turnat chiar 5l!(tot raul spre bine)
      Last edited by COS.T; 8 August 2012, 23:02. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        Am sunat azi la 0248500000...Au inregistrat sesizarea, dupa care o repartizeaza la alta colega si trebuie sa astept sa ma contacteze cineva.(tot raul spre bine)..asteptarea e cea mai grea..

        Comment


        • #19
          Salutare!!!..Am fost azi la seful de service si am rezolvat problema cu uleiul..a chemat mecanicul si am primit 40 lei (pret pe un litru)..am avut ceva discutii cu mecanicul, pt ca pret pe L de ulei in raft e de 35lei.la mine pe factura imi da 39,234lei..asta nu inteleg nici eu..o data ma fura mecanicul si a doua oara fata de la magazie si facturare .(imi incarca factura )e posibil ca acum o luna uleiul sa aiba alt pret..(nu prea cred)..mecanicul a fost la un pas de concediere..plus ca am primit si 2 amenintari de la mecanic..ramane sa vad acum dk patesc ceva ..tot raul spre bine..

          Comment


          • #20
            auzi ce tupeu pe el, sa te mai si ameninte dupa ce ti-a facut Trebuia sa-l trimiti sub masina ca poate avea treaba...Bine ca ai rezolvat-o..
            MY CLA

            Comment


            • #21
              Salutareeeeeeeeeeee,nu prea am mai intrat pe forum,scuze.alergatura mare acum spre sfarsit de an.azi am pus anvelopele de iarna(ca doar e iarna ),am observat pe partea stanga urme de ulei ce veneau de pe o conduca care iese din caseta de directie si pe planetara stanga..acum nu stiu daca e de la burduf de planetara sau din conducta de ulei care duce la caseata(noroc cu schimbul de anvelope ca nu vedeam uleiul.dar nici jos nu am pete de ulei..condens nu are cum sa fie)..am facut programare la SLOBOZIA.ca la mine in oras nu mai merg de frica sa nu ma arda iar mecanicii..nici 23mii nu am cu masina ..tot raul spre bine ..

              Comment


              • #22
                E burduful de la planetara. Scapa putin pe acolo. Si eu am patit la fel: am descoperit cand am schimbat cauciucurile.

                Comment


                • #23
                  @ Pablo Picasso - esti cam stresat domnule

                  Daca e un singur service la tine in zona - e cam greu de schimbat ceva in service-ul respectiv. Lipsa alternativei poate conduce la astfel de comportamente ("faci scandal cat vrei, ca tot la noi o sa vii")

                  Singura chestie ar fi sa gasesti un mecanic mai "om normal la cap" si sa ii lasi si lui un bacsis - sa te stie si sa mergi doar la el - dar tot trebuie sa vezi ce-ti face la masina, fiindca garantii nu prezinta nimeni.

                  O alta chestie pe care poti sa o faci: cere o oferta pentru reparatie sau revizie - pe email, inainte sa ajungi la ei, ca sa stii la ce sa te astepti. Dupa aia cand iti da factura, poti sa compari.

                  Daca ai ceva de reclamat - vorbeste prima data cu mecanicul. Daca nu se rezolva, vorbeste cu directorul service-ului si spune-i ca suni la Vocea Clientului Dacia... Daca nici asa nu rezolvi, suni imediat la Vocea Clientului. Nu peste 1 zi, 1 saptamana sau 1 luna.

                  Nu ai de ce sa iti fie frica de ei (mecanic). Cel putin ala la care ai fost e un animal, care nu intelege ca isi primeste un salariu (bun/rau cum o fi) pentru munca prestata - salariul lui fiind platit de catre tine, CLIENT.

                  Pe viitor, inainte sa mergi in service la revizie, completeaza-ti singur lichidul de parbriz, lichidul de racire. Filtrul de polen (habitaclu) poti sa le spui sa nu ti-l schimbe si il schimbi singur (scutesti manopera) Nu au voie sa te factureze cu o lucrare/piesa - daca tu nu esti de acord cu lucrarea/inlociurea respectiva.
                  Last edited by ion_R5; 13 November 2012, 23:11.

                  Comment


                  • #24
                    deci,ferice de cei care nu au mecanic propriu.in fapt,ce mare scofala sa schimbi un ulei.la unele motorizari,e mai greu de ajuns la filtru.la loganul meu 1.4,am cumparat o cheie de filtru ce s-a dovedit o petarda.dupa ce am ajuns in vitan si am gasit o cheie cu gherute reglabile nu a mai fost nici o problema.cheia m-a costat 15 ron.imi cer scuze daca jignesc pe cineva,dar ca sa mergi la mecanic pt un schimb de ulei,un filtru de aer sau un acumulator,asta inseamna ca nu ai ce face cu banii.succes.

                    Comment


                    • #25
                      Mecanica incepe la lucrurile ceva mai complexe si nu la un schimb de ulei si filtre.

                      Vezi cat poti sa te descurci singur cand va veni momentul (daca nu o vinzi) sa schimbi singur un pivot, un capat de bara, o bieleta antiruliu, mai tarziu un ambreaj, o distributie, etc...
                      Toate merg ok de noi, dar cand trec de prima tinerete inevitabil mai trebuie schimbat cate una alta ca sa mearga in continuare ok.
                      Daca nu ai scule si inclinatie spre mecanica, cel mai indicat sa apelezi la un mecanic bun.
                      Parca nu m-as chinui pt 20-30 lei sa ma pun sa schimb eu un pivot... )

                      Comment


                      • #26
                        Ramane sa iei din targ si o stampila pentru caietul de service, ca sa nu pierzi garantia

                        Oricum, la 1.6 16V iti trebuie fie elevator, fie canal - fiindca pe sus nu ai nici o sansa sa demontezi/montezi filtrul de ulei.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ion_R5 View Post
                          Ramane sa iei din targ si o stampila pentru caietul de service, ca sa nu pierzi garantia

                          Oricum, la 1.6 16V iti trebuie fie elevator, fie canal - fiindca pe sus nu ai nici o sansa sa demontezi/montezi filtrul de ulei.
                          asta e adevarat.m-am gandit la toate cand am decis sa-mi iau laureate cu motor de 1.4.e mai puturoasa ce-i drept,dar consumabilele le schimb mai usor.cum am mai spus ,am avut probleme cu filtrul de ulei,ca era cheia proasta.dupa ce am cumparat alta,a fost ok.referitor la ce zicea un coleg,despre un pivot,de schimbat,bine ar fi sa coste 20-30 de ron.acum sunt si sadic,intai am facut garajul,cu tunel si alte alea,dupa care mi-am luat masina.aici a fost si treaba de noroc,recunosc.in alte conditii,mergeam cu autobuzul si nu mai luam masina

                          Comment


                          • #28
                            da, dar daca stai la blocul comunist unde abia gasesti un loc de parcare....
                            si unde vara e cald si iarna e frig

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by sk100it View Post
                              ................referitor la ce zicea un coleg,despre un pivot,de schimbat,bine ar fi sa coste 20-30 de ron.............
                              In reprezentanta manopera la un pivot schimbat e 105 lei...

                              La service privat e 30 lei, maaxim 40 lei daca vrei sa-i lasi si de doua-trei beri.
                              Iti povestesc din experienta proprie .

                              Ce este ieftin in reprezentanta e schimbul de distributie (pana in 200 lei manopera), la privat e 100-120 lei, dar personal la distributie nu m-as risca la orice service particuler.

                              Comment


                              • #30
                                am si eu un prieten mecanic la o firma mare nu dau nume are tot timpul ulei de vanzare da numai de ala scump

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google