Ai mecanic,ai probleme..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    salut am si eu logan 1.4! dupa ce pun contactul nu mi se stinge becul acela rosu care palpaie..nu licare mai repede!licare la acelasi interval de timp cum este si fara cheie..ii dau la automat si nu porneste!nu da scanteie la bujii!!cu 5 minute inainte sa mi se intample asta am pornit-o si a mers dupa aceea i-am legat becul de la marcharier la ceata pt k nu imi mai mergea din cutie!!(poate pare o aberatie) dar sa fie din cauza asta?
    ce poate fi?

    Comment


    • #32
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        <1>...Am ajuns la 27000 cu masinuta...am o problema(iar si iar)..Dupa o cursa lunga gen Autostrada,la intrarea in oras intra greu in viteza....de la mare la mic....fac dublu ambreiaj.o fortez si tot degeaba...nu face mereu...plus ca si la plecarea de pe loc tot nu vrea SA INTRE PANA NU AGATA IN TREAPta 1.............<2>...Anul trecut,am observat ca am pirdere ulei la semering burduf planetara..Am mers la service si totul a fost ok(pe garantie).Dupa ce a dat uleiul din cutie jos intr-un recipient murdar si a fost pus inapoi,am aobesrvat ca nu intra in viteze ca inainte....Am mers vreo 300 km si am revenit la service..Au constatat ca in cutie era ulei cu apa(din recipientul ala murdar)..Dupa scuze ,au schimbat cu un ulei sigilat....ACUM NU STIU se are cutia de intra greu de la mare la mic...Multumesc..((sau poate placa de presiune,ori ulei e prost si trebuie iar schimbat???))

        Comment


        • #34
          Wtf?????...

          Comment


          • #35
            Iti recomand sa folosesti functia Search. Aici se inchide!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google