Oprire Motor In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire Motor In Mers

    mi-i s-a intamplat sa se opreasca motorul in mers,era scoasa din viteza.A dat la cheie si a luat-o dar iar s-a oprit dupa vreo 2 km. Sa fie oare filtrul de benzina? am auzit ca e in rezervor cu tot cu pompa,daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.Oricum au cam inceput sa cada piesele , am 55 mii cu ea si trebuie sa schimb capetele de bara articulatia etc. asta e

  • #2
    numai 55? eu am 90 de mii si nu am nici o problema...inafara de alea pe care i le-am facut eu ) doar un rulment pe spate si ...reviziile periodice in rest nici o problema. Tind sa cred ca e o chestie de noroc si cu loganu asta... unii le prind mai bune altii mai rele.
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    Comment


    • #3
      Nu in ultimul rand conteaza si modul de exploatare al masinii. Poate chiar in primul rand. Unii merg mai des pe drumuri proaste, altii mai rar, si asa mai departe.

      pentru problema cu opritul iti recomand sa faci un test in service. poate apare vreo eroare.
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • #4
        Sigur e de la corpul clapeta. Inainte de a-l schimba, fa totusi o testare in service, dupa care rezolva problema daca mai ai garantie, daca nu, o poti lasa asa.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          spune-mi te rog care este corpul clapeta si unde se gaseste

          Comment


          • #6
            teava aia unde vine cablul de acceleratie, e sub filtrul de aer, in spatele motorului cum te uiti la el dupa ce ridici capota. cum ziceam, e o teava cu niste mufe si un mecanism de care se prinde cablul de acceleratie. vazut de sus, dupa ce dai jos carcasa filtrului de aer, seamana cu un carburator de la vechea dacie.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              tot cu service.ul rezolvi.pune.o pe tester
              TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

              Comment


              • #8
                Salutare
                Mi se opreste motorul in mers...de fapt raman total fara curent pret de cateva secunde. (se opreste motorul, audio etc.) calculatorul de bord se reseteaza si mi se aprind toate becurile din bord. Am patit chestia asta de 3 ori azi. Prima data cand am luat o groapa la un viraj stanga... a doua oara tot pe un drum denivelat (aveam vreo 90-100 km/h) iar a 3-a oara pe un drum bun (dar tot in viraj la stanga). Fiind in viteza motorul reporneste automat.
                Am mai observat ca la o viteza mai mica pe un drum cu gropi mi se aprindeau in bord in timpul mersului becul de la apa si ala galben nus pt ce e...
                are cineva idee ce se intampla?
                Oricum cred ca o sa dau o fuga la service ca imi e frica sa nu faca vreu scurt pe undeva si sa ia foc naibii.... dar sa stiu la ce sa ma astept

                Comment


                • #9
                  verifica si senzorul de turatie poate pilitura pe el (acesta se afla deasupra volantei)

                  Comment


                  • #10
                    intai verificati-va sigurantele s-ar putea sa fi oxidat pe acolo ceva, mufele, apoi mai cautati daca persista contacte imperfecte sau ceva de genul.
                    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                    Comment


                    • #11
                      Ai un scurt pe undeva , ceva contacte imperfecte , sau ceva oxidat pe la sigurante , sau contacte . Mergi la cineva care se pricepe , in 20 minute ar trebui sa-si dea seama de la ce e .
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #12
                        Gata am rezolvat, erau de vina niste contacte imperfecte (nu facea masa cum trebuie in vreo 3 locuri) si mufa de la calculator nu era prinsa bine cu siguranta.
                        Deocamdata nu mai are probleme si sper sa fi scapat de ele.
                        Ms la toti pt ajutor.
                        Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by addrian View Post
                          mi-i s-a intamplat sa se opreasca motorul in mers,era scoasa din viteza.A dat la cheie si a luat-o dar iar s-a oprit dupa vreo 2 km. Sa fie oare filtrul de benzina? am auzit ca e in rezervor cu tot cu pompa,daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.Oricum au cam inceput sa cada piesele , am 55 mii cu ea si trebuie sa schimb capetele de bara articulatia etc. asta e
                          Salut Florin e numele meu, sunt un Loganist din 2006, iti sugerez sa schimbi filtrul de benzina, la km care ii ai, cred ca a filtrat destul, nu crezi?
                          Nu strica si o verificare tester la sevice.

                          Comment


                          • #14
                            Parca se schimba cu totul cu pompa de benzina

                            Comment


                            • #15
                              Era un subiect pe care nu-l mai gasesc la un prietn (1.4 mpi) la care se oprea din senin motorul in sarcina.
                              La reprezentanta i-au mancat banii degeaba, in final i-au spus ca trebuie schimbata pompa de benzina (cateva milioane sanatoase).

                              Acasa s-a pus el si a dat jos pompa, sita era plina de mal, a curatat-o si merge brici acum.
                              Sita se poate curata, fara sa schimbi pompa cu totul, cum spun retarzii din service.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google