Oprire Motor In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mi s-a oprit si mie motorul in mers, eram in viteza a treia la 2500 de rotatii pe minut. A pornit la prima cheie apoi si de-atunci am mai mers 300 de km si n-am mai avut probleme. Am mai putin de 2000 de km pana la revizia de 40.000 de km, o sa vad atunci daca e vreo eroare inregistrata pe computer.
    http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

    Comment


    • #17
      salut am avut si eu o mica problema de genul acesta . cand eram la semafor s-a oprit motorul dar a pornit la prima cheie si nu am mai avut probleme de atunci. Acul la turometru acuma cand masina este pe liber sta la 500 de turatii si la inceput parca statea undeva pe la 800. Nu stiu daca este bine asa. Ce ar trebui sa fac?

      Comment


      • #18
        Am avut si eu problema asta si era de la senzorul principal de turatie, dar problema a fost detectata cu calculatorul in service. Nu recomand sa incercati ceva pana nu puneti calculatorul pe masina. Pot mai fi si alte cauze ce duc la oprirea motorului in mers cand ridici piciorul de pe acceleratie.

        Comment


        • #19
          Azi mi s-a oprit si mie motorul in timp ce asteptam la semafor. Aglomeratie mare, mers 3-4 metri, oprit, inaintat iar. Mergeam pe GPL, din patru leduri era aprins unul - mai aveam 10l de gaz. Am pus contactul, am trecut pe benzina, desi porneste oricum pe benzina, am rotit de cheie si nu pornea motorul, ca si cum nu avea benzina (fara doua liniute benzina era full). Am dat la cheie de 5-6-7 ori. Am impins masina pe marginea drumului, am dat iar la cheie si a luat-o. Am accelerat si parca era inecata. Am mai mers 50 de metri si iar s-a oprit. Iar nu a vrut sa mai porneasca, iar tras masina pe dreapta si iar a pornit. Am facut dreapta pe bulevard, desi trebuia sa merg inainte, ca sa ies din aglomeratie si am calcat-o cum stiu eu. Nu am mai avut probleme.

          Asta e a doua oara cand mi se intampla. Acum cateva luni, mi se terminase gazul si cateva zile am mers pe benzina. Intr-o zi, dupa ce am mers prin aglomeratie mare ~40-50 de minute mi s-a oprit motorul la semafor. Nu a vrut sa mai porneasca, tras pe dreapta si intr-un final a pornit. Dupa 100m situatia s-a repetat. Am ajuns la destinatie si am oprit motorul. Am vrut sa verific si am incercat sa repornesc. Nu a mai vrut decat dupa mai multe incercari. Am ajuns cu ea la benzinarie (mai aveam o linie la benzina), i-am pus 10 l de benzina scumpa si pana azi n-am mai avut probleme.

          Concluzii:
          -cred ca problema nu e legata de sistemele de alimentare cu combustibil
          -banuiesc ca problema este pe undeva la partea electrica sau la sistemele care controleaza cantitatea de aer din amestec

          Este logic ceea ce spun?
          Duminica voi verifica bujii si fise (eventual schimb bujiile - aveti o recomandare?) si sper sa gasesc motorasul pas cu pas (care cred ca acelasi cu senzorul de turatie) si corpul clapeta (asta nu stiu ce e dar il dibuiesc eu). Am observat ca una din burnele bateriei e oxidata, o voi curata si voi verifica sigurantele.

          Va astept cu pareri si sfaturi.

          Multumesc.

          Comment


          • #20
            Vezi aici alte cauze
            Tot in service o rezolvi.
            Si eu tot cam asa patisem si am incercat pe rand,buji,bobina,injectoare etc si pana la urma aflu ca e sonda lambda.(tester)
            Bafta.
            sigpic
            !

            Comment


            • #21
              Am rezolvat problema. Era un contact imperfect la senzorul de turatie de pe volanta. Acum merge perfect. Nu am mers prea mult prin trafic aglomerat, insa nu s-a mai oprit si am remarcat o imbunatatire in mersul motorului. Trepideaza mai putin la relanti, merge mai rotund.

              Cost: 80 ron taxa de tester si 20 ron la baiatu' ca a remediat problema.

              Comment


              • #22
                Originally posted by addrian View Post
                mi-i s-a intamplat sa se opreasca motorul in mers,era scoasa din viteza.A dat la cheie si a luat-o dar iar s-a oprit dupa vreo 2 km. Sa fie oare filtrul de benzina? am auzit ca e in rezervor cu tot cu pompa,daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.Oricum au cam inceput sa cada piesele , am 55 mii cu ea si trebuie sa schimb capetele de bara articulatia etc. asta e
                Am aceeasi problema ca si tine ... am fost zilele trecute in service la niste prieteni care nu au inteles dece masina e ok cand ajung la ei .. am pus masina pe tester si dadea eroare la senzorul de pe volanta... am rezolvat problema cu pornitul dar acum imi face lafel ... se opreste imediat ce apas pedela de ambreiaj...si nu stiu ce sa fac daca sa curat clapeta de acceleratie sau sa schimb motorasul de ralantiu sau motorasul pas cu pas cum ii mai spune lumea... as avea nevoie de ceva ajutor cu un sfat

                ca sa nu uit ca turatia nu urca mai mult de 500 nici daca o bat .... creste la relanti decat daca dau drumul la AC in rest nu creste dar in jos fluctueaza ... stie cineva cam cat ar putea fi motorasul ala pas cu pas si cam pe unde il gasesc ca la tester nu a dat nici o alta eroare ....
                Last edited by angelwin; 9 June 2010, 16:25. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Care ma ajuta sa gasasesc si eu senzorul ala de turatie
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #24
                    as vrea sa fac si eu o dif ... senzorul asta de turatie este cel de pe volanta???? daca nu .. sa imi zici si mie ca poate pe asta trebuie sa il schimb... ca nu imi sta la relanti deloc...

                    Comment


                    • #25
                      senzorul de turație e deasupra volantei montat........stă în 2 șuruburi care se desfac cu cheia de 10 dacă nu mă înșel. Atașez o poză informativă cu acel senzor.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        ok asta e schimbat... si azi am desfacut si mpp era negru cu 2 cm de mizerie... am dat cu spray si am sters bine cu carpa toata plasticaraia si metalele , l-am montat si dupa 2 ore a inceput sa faca lafel numai ca acum se subtureaza mult aproape de oprire dar nu se mai opreste ... crezi ca e mai bine sa il schimb sau sa mai am rabdare ??? si merci pt poza si explicatie

                        Comment


                        • #27
                          de mpp nu știu ce să zic......nu am desfăcut niciodată acolo să văd ce și cum......am trecut de 100 de mii de km și nu am avut probleme decât de 2 ori (pornea greu....cam la a4a, a5a, cheie) și era de la senzorul de turație. L-am dat jos, l-am curățat și nu a mai făcut figuri.

                          Comment


                          • #28
                            am schimbat Mpp si merge super bine nu a fost scump ... este 40 de lei in targ la vitan numai ca nu iti asigura nimeni piesa chinezeasca si cam e cu noroc ... are mici fluctuatii de turatie dar parca se si misca altfel masina... multumesc

                            Comment


                            • #29
                              am patit si eu zilele astea ,urcam in forta un drum si dintr-o data intr-o fractiune de secunda ,toata instalatia electrica absolut tot ,bord ,muzica ,faruri motor s-au oprit si dupa o secunda s-au aprins ,am dat repede la automat ,a pornit normal si mi-am continuat drumul ,ce ar trebuie sa verific la ea ,acum merge normal dar cine stie sa n-am ghinon sa se mai repete faza.
                              Last edited by tTrust; 8 June 2011, 10:46.

                              Comment


                              • #30
                                angel A CAZUT BICAZUU verifica legaturile la masa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google