Cand Acelerez Brusc Motorul Intrerupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu Myke, nu rade .... vorbesc serios si nu este vorba de subturare, spre exemplu daca cresc progresiv se intampla undeva in intervalul 2500-3000 rpm.
    9! 9! 9!
    sigpic

    Comment


    • #17
      Pai daca n-ai zis despre ce turatii vorbim... La tine chiar e o problema, mai e in garantie?

      Comment


      • #18
        Nu mai este in garantie, am cumparat-o la 40.000 km acum are aproape 53.000 km, masina in aprilie implineste 3 anisori . Ma gandeam si eu ca primul pas ar fi sa-i schimb bujiile.
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • #19
          Pare a fi o problema de aprindere... Oare dacotecii te vor taxa mult daca ti-o "consulta"?

          Comment


          • #20
            are 82000 km si instalatie Tomasseto stag 200.

            Comment


            • #21
              @Eu4yas: Daca problema nu e de la filtrul de aer sau de la combustibil, ar trebui verificat amestecul carburant, pe tester.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Filtru de aer este schimbat la 46000 km, nu as crede ca ar fi de la el, dar daca ai adus vorba Andrei vin si te-ntreb -> cauza sa fie imbacsirea lui ?(rulez foarte mult in Bucuresti 42-44 km, numai cu serviciul daca ma mai plimb o leaca seara ajung un 60-70 km pe zi)

                Inclin totusi sa cred ca este din combustibil cu toate ca de cand am cumparat masina am alimentat de la aceeasi benzinarie si niciodata nu a facut nici cel mai mic moft. Ieri cand am plecat de la serviciu parca numai punea probleme, in conditiile in care marti am mai alimentat de 50 lei peste cea existenta.
                Multumesc de pareri.
                9! 9! 9!
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Incearca sa alimentezi o perioada cu Carrera 100, sa vezi cum se comporta.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Masina mea facea asa la inceput, dupa ce am luat-o, cand ii dadeam a doua si acceleram brusc se intrerupea motorul, dar dupa cateva zile si-a revenit.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Am inteles, iti voi urma sfatul si am sa revin cu un post dupa.
                      Mersi frumos si cu bine!
                      9! 9! 9!
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Pentru initiatorul topicului... instabilitatea relantiului posibil sa se traga de la corpul clapeta, insa atunci cand motorul e turat, chiar daca trage aer fals pe langa acesta (corp) cum a zis Seba, n-ar trebui sa se intrerupa, incat nu exista nici un debitmetru pe traseul de admisie. Decat sa le iei pe ghicite, mai bine pui testerul pe ea, la scurt timp dupa ce sesizezi anomalia.
                        Si daca ai rezolvat problema intre timp, da un share aici la baieti.

                        Comment


                        • #27
                          incearca cu bobina de inductie si eu am patit la fel.
                          incearca cu alta si vezi daca este vreo schimbare. bafta

                          Comment


                          • #28
                            @raziel: ia uita-te mai atens si-o sa gasesti senzorul de temperatura si cu cel de presiune din galeria de admisie, sa vezi cum de "stie" ecu cat aer trece pe acolo de curiozitate, scoate firele de la senzorul de presiune sau misca-l sa intre aer fals, sa vezi ce fain caleaza motorul
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              salut

                              Salut.mi s-a aprins un martor in bord...aflat sub kilometraj ...e un vas cu 2 valuri..ai idee ce reprezinta? m-am uitat la nivelul de la vasul de expansiune si e aproape maxim,la lichid dr frana am completat crezand ca e de acolo,ce naiba sa fie??martorul luminos se afla pe ultimul rand sub km..in stanga.App am un logan 1.5 D nov.2007.ms

                              Comment


                              • #30
                                Bad Boy 30 = martorul ce ti sa aprins tie in bord iti indica prezenta apei un filtrul de motorina . Daca sti unde este acel filtru , incearca sa-l purjezi singurel , daca nu ..... mergi la un service .
                                Sau da un "search" pe forum si vezi ca se discuta intr-un alt topic cum se face .
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google