Nu Myke, nu rade .... vorbesc serios si nu este vorba de subturare, spre exemplu daca cresc progresiv se intampla undeva in intervalul 2500-3000 rpm.
Cand Acelerez Brusc Motorul Intrerupe
Collapse
X
-
@Eu4yas: Daca problema nu e de la filtrul de aer sau de la combustibil, ar trebui verificat amestecul carburant, pe tester.
Comment
-
Filtru de aer este schimbat la 46000 km, nu as crede ca ar fi de la el, dar daca ai adus vorba Andrei vin si te-ntreb -> cauza sa fie imbacsirea lui ?(rulez foarte mult in Bucuresti 42-44 km, numai cu serviciul daca ma mai plimb o leaca seara ajung un 60-70 km pe zi)
Inclin totusi sa cred ca este din combustibil cu toate ca de cand am cumparat masina am alimentat de la aceeasi benzinarie si niciodata nu a facut nici cel mai mic moft. Ieri cand am plecat de la serviciu parca numai punea probleme, in conditiile in care marti am mai alimentat de 50 lei peste cea existenta.
Multumesc de pareri.9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Incearca sa alimentezi o perioada cu Carrera 100, sa vezi cum se comporta.
Comment
-
Pentru initiatorul topicului... instabilitatea relantiului posibil sa se traga de la corpul clapeta, insa atunci cand motorul e turat, chiar daca trage aer fals pe langa acesta (corp) cum a zis Seba, n-ar trebui sa se intrerupa, incat nu exista nici un debitmetru pe traseul de admisie. Decat sa le iei pe ghicite, mai bine pui testerul pe ea, la scurt timp dupa ce sesizezi anomalia.
Si daca ai rezolvat problema intre timp, da un share aici la baieti.
Comment
-
@raziel: ia uita-te mai atens si-o sa gasesti senzorul de temperatura si cu cel de presiune din galeria de admisie, sa vezi cum de "stie" ecu cat aer trece pe acolo de curiozitate, scoate firele de la senzorul de presiune sau misca-l sa intre aer fals, sa vezi ce fain caleaza motorulDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
salut
Salut.mi s-a aprins un martor in bord...aflat sub kilometraj ...e un vas cu 2 valuri..ai idee ce reprezinta? m-am uitat la nivelul de la vasul de expansiune si e aproape maxim,la lichid dr frana am completat crezand ca e de acolo,ce naiba sa fie??martorul luminos se afla pe ultimul rand sub km..in stanga.App am un logan 1.5 D nov.2007.ms
Comment
-
Bad Boy 30 = martorul ce ti sa aprins tie in bord iti indica prezenta apei un filtrul de motorina . Daca sti unde este acel filtru , incearca sa-l purjezi singurel , daca nu ..... mergi la un service .
Sau da un "search" pe forum si vezi ca se discuta intr-un alt topic cum se face ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment