If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am si eu o intrebare. scrie undeva, in cartea de garantie, sau orice carte cu care vine masina, ca sunt obligat sa pun ulei DACIA OIL? masina este inca in garantie. eu vreau sa pun un ulei marca Mobil (pe care deja l-am cumparat). adica daca cei de la service incep sa faca gura ca nu pot pune uleiul ala, sa stiu ce replica sa le dau. sau sa sun la Vocea CLientului. este legatura directa la VC. sa sun de la service. voi ce spuneti?
Salutare! e primul meu post pe forum.Am gasit ceva pe forumul ford.Sper sa fie de ajutor
OG 21/ 1992(r2)
O scurta mentionare din lege, cap. III:
ART. 10
Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt:
a) libertatea de a lua decizii la achiziţionarea de produse şi servicii, fără a li se impune în contracte clauze abuzive sau care pot favoriza folosirea unor practici comerciale abuzive în vânzare, de natură a influenţa opţiunea acestora;
b) de a beneficia de o redactare clară şi precisă a clauzelor contractuale, inclusiv a celor privind caracteristicile calitative şi condiţiile de garanţie, indicarea exactă a preţului sau tarifului, precum şi stabilirea cu exactitate a condiţiilor de credit şi a dobânzilor;
c) de a fi exoneraţi de plata produselor şi serviciilor care nu au fost solicitate şi acceptate;
d) de a fi despăgubiţi pentru daunele provocate de produsele sau serviciile care nu corespund clauzelor contractuale;
e) de a li se asigura service-ul necesar şi piese de schimb pe toată durata medie de utilizare a produsului, stabilită în documentele tehnice normative sau declarată de către producător ori convenită de părţi;
f) de a plăti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiază, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea preţului stabilit iniţial este posibilă numai cu acordul consumatorului.
Stie cineva daca "tamponul motor hidroelastic" intra in garantie ??? Cred ca a avut defect din fabrica ca acel cauciuc este taiat undeva in partea de jos si face in timpul mersului un zgomot puternic.
daca se intampla sa suferi un accident in perioada celor patru ani de garantie si esti nevoit sa schimbi ceva piese la ea, mai primesti garantie la piesele schimbate? si daca da, cat?
am o nelamurire Sunt proprietarul unui Ambiance din 2007.
De o perioada imi bat capetele de bara si se aude si un fluierat la motor( unii imi ziceau ca ar puta fi de la pompa de apa , altii de la cureaua de accesorii sau rol,sau intinzatoare ...)
As vrea ceva lamuriri daca se poate repara pe garantie ( am garantie extinsa )
Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.
Spor la lecturat.
pana citeste el topicul ala imbatraneste de tot si expira si garantia.
Pe scurt: nu te poate obliga nici un producator de masini sa folosesti un anumit producator pentru uleiuri sau combustibili. Ca sa nu pierzi garantia, trebuie sa respecti clasificarea si gradatia uleiului, dupa cum e specificata in carnetul de intretinere (unde nu apare un producator anume pentru ulei, pentru ca nu au voie sa faca asta). Vocea clientului de regula o da la intors si baga raspunsuri ambigue acolo unde poate face asta. Nu si in acest caz:
"Domnule ...,
Prin prezentul mesaj va informam faptul ca ne mentinem punctul de vedere anterior. Astfel, Dacia recomanda utilizarea uleiului Dacia Oil Premium 5W30 sau Dacia Oil Extra 10W40( conform Instructiunilor de Utilizare), dvs. putand utiliza si alt tip de ulei cu conditia sa aiba aceleasi caracteristici, pentru a va putea pastra garantia motorului.
Cu stima,
Analist Servicii Client,
Cristina Sava"
Raspunsul asta dateaza de vreo 5-6 ani. Intre timp a disparut din instructiuni specificatia "Dacia Oil" tocmai pentru ca nu au voie sa faca asta, nici macar ca "recomandare".
Multumesc de lamuriri.
Maine am programere la ASV Brasov . Am sa revin cu un post despre ce am facut la service
Am fost astrazi la Sevice ,
Dupa constatarea de rigoare cei de la sercice au vazut ca ambele capete de bara au joc. Au facut poze si au timis la Pitesti pentru accept de schimbare pe garantie .
Culmea este ca pentru un capat de bara am primit accept de schimb si pentru altul nu . Motivarea celor din service a fost ca burduful capatului de bara nu a stat etans , desi nu prezenta nici o urma de lovire sau altceva .
Am sunt la voce clientului si acum astept
CE ma sfatuiti sa fac ?????
Last edited by mari; 8 June 2010, 17:26.
Reason: Automerged Doublepost
Am primit un raspuns de la Vocea Cilentului si spre surprinderea mea tot nu mi-au schimbat si cel de-al doilea capat de bara pe garantie
Cititi si va minunati : Stimate domnule ******** Va informam ca solicitarea dumneavoastra, in legatura cu autoturismul Dacia Logan pe care-l detineti a fost analizata in cadrul Departamentului Tehnic Dacia.
Urmare a analizei informatiilor transmise de unitatea service ASV din Brasov, s-a concluzionat ca incidentul semnalat de dumneavoastra, privind pipa bieleta stanga cu burduful de protectie cazut, se datoreaza unor cauze externe (agresiuni mecanice asupra burdufului).
Astfel, aspectul semnalat nu constituie un defect de fabricatie si in conformitate cu Carnetul de Garantie, acest aspect nu face obiectul tratarii in garantie.
Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-email vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.
Cu deosebita consideratie,
Elena Ponea
Agent Servicii Client"""""
tin sa precizez ca desi seful de service mi-a dat dreptate ca trebuia sa-mi fie schimbate pe garantie ambele capete de bara tot a trbuit sa plates 1 capat de bara + manopera pentru ca asa au zis cei de la Pitesti iar motivul invocat de pitesti este inexistent , nu exista urme de agresiune mecanica !!!!
Asa ca voi merge la Protectia consumatorilor si in instanta pentru recuperarea pagubei produse
garantia e buna ca sa iti schimbi piese numai daca esti preten cu patron de la service , cu unul dintre ingineri altfel iti musti portofelul ,... stiu din propria experienta.. unii mecanici ca si inginerii lor au grija sa iti repare masina in asa fel incat sa scape repede de tine si sa te intorci la ei ..
mare grija cu service-urile agreate DACIA si nu numai !!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment