Buna! Vreau sa ii intreb si eu pe cei care au logan de mai multa vreme, daca au incercat sa se poarte cu 1,4 ca cu o masina sport( gen schimbari viteze la 4000 de ture sau mai mult ).Daca a incerrcat cineva sa imi spuna si mie cat rezista asa?
Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport
Collapse
X
-
A mea a rezistat aproape 200.000 km si vad ca mai rezista,dar este Ambiance, a fost mai usoara la vremea ei si de aia a rezistat atat. Toti cunoscutii se intreaba cum de a rezistat atat, la felul cum o conduc.Am un mers fff sportiv.LOGAN--> <--TOYOTA
-
rezista iti spun sigur. m-a dus un baiat cu un 1.4 din 2006, prin oras cu 140, am zis ca mor sigur. am ramas prost, si ziceai ca face raliu...iti spun, a luat niste curbe la 90 grade de am zis ca ma vad in decor in stalpDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
pai de aia a tinut atita.
Auzi tu, 4000 ture. Mai baietica, noi le tinem de la 6000 in sus. Eu bat spre 120 000 km cu 1.6-le meu, care este cam acelasi motor
Comment
-
4000 RPM inseamna ca mergi sportiv??...sau ca nu tine benzinarul de pe Logan?...iar ma intreb singur ce-ar zice 70% dintre soferii romani cand prinzi 120 km/h in treapta a 3-a cu un motor 1.4 aspirat
Poti sa-i dai si pana la decuplare ca n-are nimic ...d-aia are decuplare
Adevarul e ca unora le trebuie motor de minim 200 de cai ca sa poata schimba si la 2500 RPM si sa se si infiga masinaLast edited by darksid3; 22 April 2009, 21:35.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by dsign View Postpai de aia a tinut atita.
Auzi tu, 4000 ture. Mai baietica, noi le tinem de la 6000 in sus. Eu bat spre 120 000 km cu 1.6-le meu, care este cam acelasi motor
Comment
-
Originally posted by darksid3 View Post4000 RPM inseamna ca mergi sportiv??...sau ca nu tine benzinarul de pe Logan?...iar ma intreb singur ce-ar zice 70% dintre soferii romani cand prinzi 120 km/h in treapta a 3-a cu un motor 1.4 aspirat
Poti sa-i dai si pana la decuplare ca n-are nimic ...d-aia are decuplare
Adevarul e ca unora le trebuie motor de minim 200 de cai ca sa poata schimba si la 2500 RPM si sa se si infiga masina
Originally posted by bogdan_1984 View Postsfat: nu pune la suflet tot ce vezi pe aici
dar vrei sa o bagi la curse? de ce te intereseaza asa ceva? mai ales cu 1,4 mpi. asta e de familie nu de curse.
Originally posted by RaduPH View Postrezista, si eu conduc destul de sportiv cand imi permit... schimb chiar si la 5500-6000 .... poti sa stai linistit ... da-i talpa.... dar cu prudenta:P
rezista, si eu conduc destul de sportiv cand imi permit...am un 1.6 8v... schimb chiar si la 5500-6000 .... poti sa stai linistit ... da-i talpa....benzina sa fie cat mai multa k dak ii dai in ture mananca mult....
Comment
-
Originally posted by alincuza View PostMai baietica, ce bun esti tu, numai ca modul tau de a te adresa lasa de dorit, asa ca trimite niste poze sa vad si eu ce spui, ca nu prea te cred
Si eu nu sunt baietica eu sunt "nenea" pentru tine...
Ai Pathfinder pe benzina?
Comment
-
mai baietica:
in primul rind, las-o moarta cu condusul sportiv pe 1.4, ca aia e vis... E vis si pe 1.6, darmite pe 1.4
Abia de la un 16v remapat mai poti sa ai pretentii.
Dar sa vedem galeria personala de pe youtube (este vorba de aceeasi masina, am avut 2 numere de inmatriculare, 27WLI si acum 48CUP)
Evolutie intr-o parcare destul de mica la Pitesti, peste 6500 ture
Evolutie pe Babarunca, drumul dintre Cheia si Brasov, pe serpentine, schimbari la 7000 rot/min, frane de motor tot pana la 7000
Tot pe Babarunca, aici poti vedea o serie de schimbari de trepte la 6500 rot/min, e filmat bordul
Aici un fimulet in Bucuresti, cu un Passat nimicit, schimbari in 6000 ture
Last edited by Cristi_Xp; 23 April 2009, 12:36.
Comment
Comment