Originally posted by detail
View Post
Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport
Collapse
X
-
darksid3: desi nu imi place, sunt de acord cu tine. cum scrisesem si eu intr-un post anterior. daca era sub sigla renault nu mai era 'totusi e logan'. si are dreptate domnu` ca toata lumea aduce sh-uri ca-s mai bune (chipurile), cand alea au vazut forja, nu ca la noi, care doar simulam asa ceva. bine macar ca e taxa asta de inscriere pt masinile sh. asa ii mai potoleste pe unii. fiv-ar loganu` de ras...e renault, nu dacia. sigla e dacia! daca ai grija de ea e o masina buna, daca te porti cu ea mai urat ca batrana furie normal ca e coaja
@alincuza: cum zicea bogdan mai inainte. raspunsul este NU. deci aici mai mult se abereaza de acum, raspunsul deja fiind dat. mai bine s-ar inchide aici ca deja o dam in discutii aprinseDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostNu te speria sa mergi turat, eu merg cu ea ba normal ba turat e 50/50 balanta, imi place, masina are aproape 200.000 km. (1.4), insa ii dau numai in linii drepte, fara sa scartai rotile (poate putin cateodata la plecarea de pe loc), si schimb la 5500 (la inceput schimbam la 6000 dar nu are rost caci dupa 5500 pierzi timp cum se spune). La drum lung nu-mi pasa consumul, tata spune ca daca trec de 90 km/h consuma, nu-mi pasa pana la 160 km/h e garantata, tine, mai bine bag mai mult carburant dar stiu o treaba, nu merg la consum. O seara buna.
merci
Comment
-
Si cel mai bine pleci de pe loc la 2800-3000 rpm unde are cuplul cel mai mare. La viteza mica masina iti da senzatia ca are suspensia mai dura insa cum prinzi viteza si ataci o curba mai in larg ea se inclina mult. Asa ca daca o ai standard mare grija la curbele luate in viteza si cu franele la fel, discurile alea sunt sub orice critica, eu mi-am reglat repartitorul pe spate sa franeze ca lumea iar acum nu mai am teama ce o aveam cu setarea ei, simt ca-mi franeaza toate 4 rotile si nu-i destul, vreau discuri, etc. dar o dau in offtopic, de frane iti spun sa ai grija caci cu masina goala (si neumblata la frane) iti franeaza mai mult fata, nu simti ca franeaza spatele (este setat sa franeze mai mult cand e masina incarcata nu cand e goala), mare atentie ca te poti duce usor sanie de-aia nu ii dau in locuri cu vizibilitate proasta. edit: Daca mai ai si Kormoran-urile de fabrica e crima si pedeapsa, sunt puse pe masina la misto am impresia (sa nu spuna aia de la Dacia ca nu ti-au pus cauciucuri pe masina) bine ca am scapat de mult de ele!Last edited by aleXpeed; 22 April 2009, 23:42.
Comment
-
...depinde ce intelegi prin "sport". pt ca...
poti sa faci din logan masina sport (sa zicem, cu tolerante foarte mari, ca o faci un pic sportiva). iei una bucata dci85 sau 1.6_16v dupa caz. la motorul de locomotiva, axe de dizal aspirat (sa tina supapele mai mult deschise), turbina, intercooler, pistoane forjate, biele, ambreiaj mai mare, chiptuning. treci de 150 de cai foarte elegant.
la polizor, axe cu came rally (ralanti galopant la 2000rpm), pistoane, biele, cuzineti, evacuare, admisie, chiptuning, volanta usurata, chiulasa comprimata. te apropii cat de cat de clio s1600 care are 174 de cai de fabrica. deci se poate. varianta 2, pui turbo pe benzinar, schimbi interne, si dai foc la dizale la cata benzina o sa consume. dar n-o sa te vada decat din spate...
la ambele, atat tractor cat si polizor, suspensii reglabile, frane ventilate si gaurite, frane disc pe spate, difuzoare si extractoare aerodinamice, nu kit-uri de fibra de sticla care arata cum arata dar nu au vreun efect benefic in comportamentul masinii.
ca fapt divers, un logan 1.6mpi 90CP a fost tunat de firma elia; montat compresor, 135CP, garantie, acte, tot ce trebuie de la o firma care se respecta. costul, cam 4000 de euro.
cam asta inseamna "sport" la logan. de la 75 de cai cu 8 valve nu o sa ai senzatii sportive nici daca scrie ferrari pe el. acum tu hotarasti daca vrei sau nu. ca indicii ca nu vorbesc aiurea, intereseaza-te la firmele zimmermann, ferodo, eibach, elia, k&w, h&r, boge, toora, toyo, borla, catcams, mahle, k&n, jr, kkk, garret, sparco sa vezi ce-ti pot oferi pt logan/clio si motoarele k9k respectiv k4m si cam la ce preturi...de la ei vei lua componente daca vrei cu adevarat sport. daca nu vrei decat tiganii gen chiptuning si roti pe 17, nu te mai complica, raspunsul e ca nu poti sa faci loganul masina sport.
800 de orio un set de axe cu came, 250 de oiro scaune sport, 150 oiro arcuri sport, 150 orio discuri ventilate si gaurite...un set de galerii sare siala de 400 de oiro. asta ca sa incepi tiganeala sa ai o baza de plecare cu masina. am uitat sa mentionez mai dvreme, cutie de viteze de logan de cupa, cu rapoarte scurte si diferential cu alunecare limitata. 1500 de oiro si dai si cutia ta la schimb...
mai are rost sa continuam discutia?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by dsign View Postinteleg ca linkurile nu merg, le dau altfel
Parcare Pitesti
Pe Babarunca, prima filmare
Pe Babarunca, cu turometrul in prim plan
Filmare mai veche, unde am nimicit un Passat, in a2aIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
zi "multam Doamne" daca se multumea doar cu strada si nu voia sa intre si-n casa mai stiu un exemplar care a confundat o statie de autobuz cu o strada si era sa intre cu frana de mana in curtea omului. cred ca pana in gradina nu se oprea...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
In Germania toata lumea merge cu masinile mai turate ... ( nici macar taximetristii nu schimba sub 2500rpm ).
Daca motorul se afla in parametrii normali ... ( ulei / temperatura ) .... nu va avea de suferit. La 4000 rpm ... se foloseste doar 50% din turatia maxima a motorului ( iar limitarea e putin peste 3 sferturi din turatia maxima... 6500 -> 8000 rpm maxim ).
Singura "chestie" care va pica mai repede va fi ambreiajul ...
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostSi cel mai bine pleci de pe loc la 2800-3000 rpm unde are cuplul cel mai mare. La viteza mica masina iti da senzatia ca are suspensia mai dura ...!
Daca veti privi atent in habitaclu,tapiteria si ornamentele de plastic sunt ranforsate ascunzand structura de titan si cabon ,cum doar pe avioanele de vanatoare se gaseste.
Rotile au fost montate in fabrica pentru a induce in eroare clientii si a nu lasa sa se vada adevarata putere si capacitate a masinii,de aceea dimensiunea normala trebuie sa fie de minim 225/35/19 ,lucru ce pune mult mai bine la pamant puterea adevarata dezlantuita la cei 8000 rpm.
Bineinteles ca poate fi un aspect minor ca ambreiajul va avea la jumatate durata de viata,telescoapele "plang" la nici 10 000 km,ca scartaie din toate incheieturile si orice denivelare este trecuta in bubuit de tunet al suspensiei,estompata doar de cele 4 boxe de 1000 W din portbagaj.
ps.un comportament sport il are o maşină cu minim 200CP ,cu suspensii si frâne adecvate,altfel este doar o maşină condusa zmâcit de un copil frustrat că nu are cu ce.Last edited by turbojack; 23 April 2009, 14:59.
Comment
-
Asa si? Daca omu' vrea sa mearga sport care e problema?
Comment
-
Dacă trecem peste faptul ca uzează excesv componentele maşinii,ca va avea un consum mult mai mare de combustibil,problema ramasă este că maşina aia este un pericol public ,deoarece nu are capacitatea de frânare si stabilitate necesare unui asemenea stil,deci pasibil sa fie văzută la stirile orei 17...
Comment
-
Da si i-am spus ce se poate intampla la 1.4 sa aiba grija cu franele si suspensia, cum pleaca cel mai bine (sa nu dea demaraje dintr-alea sa plece prost si sa uzeze cauciucurile fara noima crezand ca daca pleaca de pe loc la 5000 scoate un timp mai bun), unde este momentul cel mai bun de a schimba vitezele in forja etc., mie-mi place sa ii dau in linii drepte si unde vizibilitatea imi permite, nu pe curbe sau sa franez la limita pentru ca deocamdata am piese standard.
Comment
-
Originally posted by turbojack View Post...bucata asta n-o comentez...in schimb ceea ce urmeaza, da...
ps.un comportament sport il are o maşină cu minim 200CP ,cu suspensii si frâne adecvate,altfel este doar o maşină condusa zmâcit de un copil frustrat că nu are cu ce.
eu as zice ca, conteaza CP/kg, nu caii in sine. degeaba ai 300 de cai daca masina are 3 tone, ti-o da o pocnitoare de 150 de cai si 900 de kile de te astupa. dar tu ai masina sport si ala nu. ce sa zic...
in plus, parca i s-a explicat omului ca pt "sport" trebuie frane, jante, suspensii. poti ajunge la stirile de la ora 17 si cu 60km/h, crede-ma, nu-i nevoie de masina sport. poti sa ai pur si simplu ghinion si ai patit-o. care-i problema? se uzeaza excesiv componentele masinii? pot sa-ti dau cateva exemple de loganuri care au mers si pe la la raliuri si zilnic isi iau 6000rpm, au 100000km si nu au ambreiajul sau planetare schimbate, nu au zgomote la motor, nu bate nimic la ele, nu fumega, nu papa ulei. nu zic ca-i vreo masina de raliu loganul, dar nici pocnitoare cum zic unii ca e doar ca scrie "dacia" pe el.
cand bagi bani s-o faci ca la carte, orice pocnitoare poate fi masina sport. cat despre consumul marit, zi tu o masina sport de 300 de cai cu consum de 2%. eterna poveste, vrem ferrari la consum de clio dizal. mama dracului, credeti ca daca se putea inventa asa ceva, nu s-ar fi facut pana acum?Last edited by Seba; 23 April 2009, 15:54.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mama ce-i aici. Dupa mine loganul e clar construita pentru a te duce din A in B in conditii de o oarecare siguranta zic eu. Daca vrei performante trebe multi bani, cum zice si seba si banii astia ii bagi daca esti pasionat tare (de logan sau de tuning), pentru ca altfel iti iei direct megane sau skoda rs cu banii pe care-i bagi in logan.If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
Comment