Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    unii vor ca loganul sa fie lamborghini, si mai au si pretentii la 7000 euro cat a dat pe masina.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #47
      Loganul nu e masina sport.Este o masina de zi cu zi, menita sa te deplasezi cu ea intr-o oarecare siguranta si confort.Una peste alta Loganul este o masina foarte buna, dar nu o masina de curse.

      Comment


      • #48
        alt topic de adunat posturi.....
        sigpic

        Comment


        • #49
          Clar loganul e o masina care este facuta pentru a fi condusa zi de zi in oras si in oarece deplasari.Nu pentru a fi modificata pentru racing.Dar problema e despre ce intelege fiecare despre termenul de racing sau depre tuning.Ideea e ca vedem zi de zi pusti in tot felul de masini de masini care fac jaloane printre masini si care se cred si raceri. Eu cred in primul rand inainte de a te apuca sa iti modifici masina ar trebui sa te modifici pe tine insati pentru puterea in plus si pentru riscurile care apar in momentul in care te dai la "liniute".Asta daca esti o persoana cu capul pe umeri.Cat despre logan si capabilitatile ei de a fi modificata pentru raliuri sau curse sau liniute sau cum vreti voi sa ii spuneti ele sunt limitate.Se poate imbunatati mult prin schimbarea sistemului de franare a suspensiilor a rigidizarii sasiului,a maririi puterii,si cum a zis si seba ar trebui si usurata de greutate prin eliminarea a tot ceea ce nu ajuta masina sa functioneze bine.Dar ajungi la intrebarea urmatoare?Cati cai poti scoate din acel motor?Care va fi raportul cp/kg.Cam ce cuplu ar avea si cel mai important daca merita. Apoi dupa standardele de azi in ceea ce priveste masinile sport nu s-ar apropia zic eu de acea denumire pentru ca oricat te-ai stradui si oricati bani ai investi nu este facuta masina pentru asa ceva nu este aerodinamica,Ce sa faci cu o masina care la 160 km/h simti ca se ridica si parca te astepti sa decolezi din clipa in clipa.poate ca gresesc in ceea ce zic dar fiecare isi va raspunde singur la aceste intrebari cum crede de cuviinta.

          Comment


          • #50
            clar loganul 1.4 a fost conceput pentru fanii lamborghini, ferrari & so on... care nu au bugetul necesar .
            pentru condus zi de zi, sunt masinile cu motoare mai mici sau egal cu 1.2 . exemple : grande punto,polo,matiz,tico...
            sigpic

            Comment


            • #51
              matiz si tico nu au avut niciodata motor de 1.2 pe ele. matizul are motor de 800, deci cam atat are si tico
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • #52
                Originally posted by bogidan21 View Post
                Clar loganul e o masina care este facuta pentru a fi condusa zi de zi in oras si in oarece deplasari.Nu pentru a fi modificata pentru racing.Dar problema e despre ce intelege fiecare despre termenul de racing sau depre tuning.Ideea e ca vedem zi de zi pusti in tot felul de masini de masini care fac jaloane printre masini si care se cred si raceri. Eu cred in primul rand inainte de a te apuca sa iti modifici masina ar trebui sa te modifici pe tine insati pentru puterea in plus si pentru riscurile care apar in momentul in care te dai la "liniute".Asta daca esti o persoana cu capul pe umeri.Cat despre logan si capabilitatile ei de a fi modificata pentru raliuri sau curse sau liniute sau cum vreti voi sa ii spuneti ele sunt limitate.Se poate imbunatati mult prin schimbarea sistemului de franare a suspensiilor a rigidizarii sasiului,a maririi puterii,si cum a zis si seba ar trebui si usurata de greutate prin eliminarea a tot ceea ce nu ajuta masina sa functioneze bine.Dar ajungi la intrebarea urmatoare?Cati cai poti scoate din acel motor?Care va fi raportul cp/kg.Cam ce cuplu ar avea si cel mai important daca merita. Apoi dupa standardele de azi in ceea ce priveste masinile sport nu s-ar apropia zic eu de acea denumire pentru ca oricat te-ai stradui si oricati bani ai investi nu este facuta masina pentru asa ceva nu este aerodinamica,Ce sa faci cu o masina care la 160 km/h simti ca se ridica si parca te astepti sa decolezi din clipa in clipa.poate ca gresesc in ceea ce zic dar fiecare isi va raspunde singur la aceste intrebari cum crede de cuviinta.

                prietene, o masina sport nu trebuie sa aibe sute de cai. Loganul ADAC este o masina sport cu 90 CP, nemtii si francezii o adora pe circuit si debuteaza in sporturile cu motor la volanul unei astfel de masini.

                Loganul Mach1 este o masina de raliu cu 90 CP, pe care orice pilot debutant o adora pentru bugetul minim pe care-l cere per sezon.

                Evident, masinile au oaresce modificari, insa gindirea ta este plina de prejudecata.


                Aci se vorbeste de ture inalte, care nu insamna neaparat condus sportiv. Tata schimba la 5500 la Ligheanul lui 1.4, asta nu inseamna ca merge sportiv.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #53
                  @bogidan21: schimba suspensiile, gume de cel putin 195/50R15 si sa vezi cum la 180 e mai stabila decat iti inchipui...
                  pe de alta parte, ai si tu dreptate si amicul dsign; totul depinde de unde pui stacheta. de unde incolo inseamna "sport". pt mine personal, loganul d cupa nu e "sport", e facut sa te poti da ca debutant sa te obisnuiesti cu spiritul si atmosfera de competitie si sa dobandesti minimul necesar de cunostiinte si tehnici de pilotaj in conditii de siguranta. de ce zic ca nu e sport, pt ca un 1.6_16v cu suspensii "tiganite" si eventual cu chiptuning il afuma de nu se aduna. in schimb, cu modificarile de rigoare, lganul s2000 e masina "sport". ala de se poate lua in gura cu un grande punto abarth sau 207, sau typeR, ala da, e masina sport in deplinatatea cuvantului. daca nu stii ce insaamna logan s2000, e un logan facut de renault in 2005 cu motor 2.0_16v 220CP, integral, cochetau cu ideea participarii loganului la competitiile destinate motoarelor aspirate de 2000cmc.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #54
                    pai e sport mai nea, ala de cupa, ca participa la intreceri sportive. Shaishpeveu' tau tziganit nu participa la competitii sportive, deci nu e sport. Na! :P
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by alindrgn View Post
                      matiz si tico nu au avut niciodata motor de 1.2 pe ele. matizul are motor de 800, deci cam atat are si tico
                      >>>>>>>>>>>>

                      Originally posted by Pigoo View Post
                      ......motoare mai mici sau egal cu 1.2...
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        multa lume nu stie la ce sa se astepte de la o masina sport,si probabil ca multi nici nu o stiu conduce.Si cu o masina super sport ,daca mergi pana in 3000 rpm zici ca e diesel obosit de 30 de ani ...daca ati vazut evo 8 sau 9 de 400 cp cu un punto... ambele in a 5a la 70 la ora plecare din mers... sa vezi ce fain se ducea popandaul ala pe langa evo.
                        Referitor la stabilitate,majoritatea dintre noi nici nu am incercat sa intram intr-o curba foarte tare cu masina,si nu pt ca masina nu e stabila...ci pentru ca nu stim prea bine.As putea sa pun pariu cu voi ca daca iesi in decor intr-un viraj cu loganul la o anumita viteza,vei iesi in decor si cu un mercedes de 200-300 cp si 30-40 mii euro (fara asistari active)
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #57
                          On Topic : Ce pot sa va zic referitor la turati si defectiuni in urma practicari lor , am un prieten care are o masina X si nu ii pasa deloc de ea ( frane de mana, drifturi ,burnut ,condus Sport , gropi etc.) si nu a schimbat la ea decat o planetara :p
                          Eu am ajus la concluzia ca daca tii la un lucru se strica si daca vrei sa il strici nu poti ........cati dintre voi nu ati tinut la masini ,telefoane etc si sau stricat si cand prindeati masina de serviciu si ii dadeati in gusa parca mergea din ce in ce mai bine .
                          Iar despre logan sport ........Eu o vad o masina linistita .....O masina pe care daia au facuto spatioasa sa iti ofere confort , porbagaj mare o poti baga si in gama masina de familie ...... off topic : Dezamagitor pt cei care zic de Dewoo ......Sa luam exemplu tico idioti aia de coreeni au reusit pe un motor de 700-800 cm 3 sa puna 46,5 cai putere si astia pe motoare de 14 au pus 75 cai .........Plus sa nu mai vorbim de cei 600 kg tico .....
                          Doar oamenii plicisitori se plictisesc!

                          Comment


                          • #58
                            Pai au pus 75 de cai pe 1.4 ca asa s-a vrut nu ca nu ar fi fost in stare de mai mult. Cilindreea nu e asa relevanta din moment ce sunt motoare 1.4 si la 170 de cai...cam asta e marja pastrata de producatori la motoarele 1.4 8 valve...75-85 de cai..vezi Vw, Skoda, Fiat
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #59
                              pe hartie dupa rapoarte ,kg si cp tico face loganu de 1.4 ,am gasit la un moment dat si un program care facea ceva simulari de genu asta.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Bone Mihai View Post
                                On Topic : Ce pot sa va zic referitor la turati si defectiuni in urma practicari lor , am un prieten care are o masina X si nu ii pasa deloc de ea ( frane de mana, drifturi ,burnut ,condus Sport , gropi etc.) si nu a schimbat la ea decat o planetara :p
                                .....
                                Pe partea de motor si cutie nu comentez, dar pentru restul masinii este noroc ca nu a schimbat nimic. Parerea mea .
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google