Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by dsign View Post
    pai e sport mai nea, ala de cupa, ca participa la intreceri sportive. Shaishpeveu' tau tziganit nu participa la competitii sportive, deci nu e sport. Na! :P
    saispeveu meu si-al lui mareom au participat la intreceri sportive. cu rezultate mai bune decat loganul de cupa. apropo, saispeve nechipuit...doar suspensiile schimbate. acum si-al lui mareom e stock la motor. virtualmansorin cu mpi-ul lui chipuit se bate in campionatul judetean cu loganurile de cupa. ori doar sorin sau doar eu facem la kile cat aialalti doi din loganu' de cupa. deci loganul de cupa nu e chiar masina sport :P...na!
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      pe hartie dupa rapoarte ,kg si cp tico face loganu de 1.4 ,am gasit la un moment dat si un program care facea ceva simulari de genu asta.
      Pai tico am avut eu si l-am dat in programu remat si azi imi vine Golanu
      si din proprie experienta pot sa va zic ca nu face loganu tico ....doar vechea dacie 1310 :P

      Originally posted by Cristi_LCD View Post
      Pe partea de motor si cutie nu comentez, dar pentru restul masinii este noroc ca nu a schimbat nimic. Parerea mea .
      Si noi am zis lafel ..........dar dupa parerea mea .....si cand o veni timpu sa cada ii cade toata

      Si scz de off topic
      Doar oamenii plicisitori se plictisesc!

      Comment


      • #63
        Originally posted by Seba View Post
        @bogidan21: schimba suspensiile, gume de cel putin 195/50R15 si sa vezi cum la 180 e mai stabila decat iti inchipui...
        pe de alta parte, ai si tu dreptate si amicul dsign; totul depinde de unde pui stacheta. de unde incolo inseamna "sport". pt mine personal, loganul d cupa nu e "sport", e facut sa te poti da ca debutant sa te obisnuiesti cu spiritul si atmosfera de competitie si sa dobandesti minimul necesar de cunostiinte si tehnici de pilotaj in conditii de siguranta. de ce zic ca nu e sport, pt ca un 1.6_16v cu suspensii "tiganite" si eventual cu chiptuning il afuma de nu se aduna. in schimb, cu modificarile de rigoare, lganul s2000 e masina "sport". ala de se poate lua in gura cu un grande punto abarth sau 207, sau typeR, ala da, e masina sport in deplinatatea cuvantului. daca nu stii ce insaamna logan s2000, e un logan facut de renault in 2005 cu motor 2.0_16v 220CP, integral, cochetau cu ideea participarii loganului la competitiile destinate motoarelor aspirate de 2000cmc.
        Seba , referitor la sbabilitate , eu am doar arcurile sport si gumele originale si sa schimbat radicat stabilitatea la viteza.
        Cand am plecat de la Legale Pitesti toata autostrada m`am luat cu Dan_MCD si pana la bucuresti am tinut pedala la podea.
        Nici un gest de decolare , fata de cum era cu cele stock.
        deci nu ai probleme nici cu cele stock.

        Comment


        • #64
          am avut si roti stock pe suspensii sport si apoi 195/50r15. ultimele, crede-ma pe cuvant ca nici nu se compara cu gumele stock...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            dar cu loganul 1.5 dci 70cp cumtrebuie sa mergi cu el..aici vorbiti numai despre benzinare. o parere despre diesel si intretinerea lui? eu merg cam turat cu el...am 140mii km si nu mi-a cazut nimic la el. sunt foarte multumit. ii mai umblu un pic la stabilitate si e mashina.

            si ink o intrebare: care sunt dimensiunile maxime la jenti si gume pe care le suporta loganul?
            Last edited by moldoo; 26 July 2009, 17:03.

            Comment


            • #66
              eu zic ca avem logan cup...deci se poate scoate si o masina 'sport' din logan
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #67
                in varianta stock la aceeasi motorizare mai sport si mai dinamica imi pare supernova dar depinde acum de sofer ,eu zic ca e de familie incapatoare si ieftina pentru romani dar sunt pasionati care si din 1.4 ...demonstreaza +vorba baietilor de pe aici experimentati e loganul de cupa,mai e S2000 acum asa stoc 1.4 nu vad mari po;ivalente sportive la o coasca grea si facuta incapatoare la bani putini))

                Comment


                • #68
                  Vezi ca p-aci e unu' cu 1.4 care ne da mucu' la toti.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    pacat ca saracul nu a avut bani de motor mai mare daca zici ca e asa pasionat,oricum e pacat sa bagi bani dupa achizitie in tuning motor ,mai cinstit e sa iei direct motor mai mare mai puternic si apoi daca vin banii investesti in ala dar revenind la logan principiul de proiectare a fost sa fie ieftina si incapatoare ,portbagaj de 510 l cel mai mare la clasa ei e pentru porcul de saRbatori si bidoanele cu vin nu pentru eleronul sport,daca nu se tine cont de caroserie si aerodinamica...scotem tot dinauntru si preparam masina doar pt. circuit,asta se poate banuiesc,dar nu vad definitia la masina sport sau mai bine zis utilitatea ei,ce facem cu ea daca e obtinuta din logan???in afara de a fi ieftina la achizitie ...fata de concurenta

                    Comment


                    • #70
                      Revenind la Logan, o fi bine sa dai o caruta de bani pe un avion de masina, cu tzishpe cai putere si sa te "traga" un logan de-asta de 1.4?

                      Astia sunt banii, asta este posibilitatea unora. De SH nu poate fi vorba aici. Sunt unii care s-au aruncat la masini straine acum un an si acum nu sunt in stare sa plateasca ratele, ori un Logan este excelent ca baza de pornire pentru o masina de curse.



                      Mai avem aici pe forum un om foarte cunoscut in lumea curselor legale, un om care conduce sute de cai, zilnic. S-a apucat de un proiect indraznet cu un Logan cumparat din fabrica special destinat competitiilor (a venit fara tapiterii, doar un singur scaun, fara airbag-uri, motor 1.6). Evolutia lui o poti descoperi pe My Ride - Racingcode.


                      Mor pe voi, astia spalati la creier cu idei "vestice". Atat timp cat si Trabantul a fost masina de curse pe vremuri, nu inteleg ce aveti cu Logan-ul...

                      Ca veni vorba de curse, oare de ce au pus astia caroserie de Dacia Duster intr-o cursa de viteza? Puteau sa puna caroserie de Logan pe sasiul ala cu 4 roti directionale.



                      Ei, dragilor, asa cum spunea un cunoscut, viata-i complexa si are multe aspecte.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        dizaine, permite-mi sa nu fiu de aocrd total cu tine. o masina nu e mai buna decat alta doar pt ca o face la liniute. daca vrei masian sport, iti iei clio rs la bani de logan chel si-n ala fara sa bagi bani, afumi tot ceea ce-i sub marca "dacia". daca iti iei logan ca masina de zi cu zi, si renunti la clima, abs, motor mai mare, muzica, etc si o modifici ca sa ajungi cu un bot de masian inaintea unui 16v sau dci remapat, inseamna ca nu-ti trebuia masina respectiva ca masina de zi cu zi. caz in care revenim la ideea initiala.
                        oricum, asat nu scade din meritele lui mcd, care cu 1.4empetrei, bate golfuri si bemveuri ai caror proprietari au fente, fite si besini sub freza foarte bine le face!
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          @Seba pasionatii de masini/curse se impart in 2 mari categorii. Rally-fans si drag-fans. In prima categorie sunt oamenii care au habar de cum functioneaza motorul in 4 timpi. Jumate din cei care sunt in a 2 a categorie sunt aia de au vazut furios si iute si s-au jucat nevoie de viteza. Niciodata dar niciodata "masina sport" nu e la fel pentru ambele categorii. Daca zic delta integrale tu lesini iti curg balele pe cand un pasionat de liniute o sa zica ca fac misto de el. Daca zic gtr ala divorteaza de nevasta tu o sa zici ca nu ai ce face cu el pe macadam.
                          Legat de partea cu masina de zi cu zi depinde si cam ce faci tu in fiecare zi. Sunt sigur ca MCD fiecare plecare de la semafor o vede ca pe un start pe Spa... In situatia asta aia e masina de zi cu zi pentru el.

                          Sper sa nu o iei personal, nici tu nici MCD. A fost mai mult ceva de genul "bate saua sa priceapa iapa". Si scuze pentru exagerari.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            io`s de parere de delta integrale da mumu la GTR si pe 400 m
                            acum depinde cat de lucrate is ambele masini .Daca vorbesti de o delta integrale de fabrica,are 190 cp si poate fi dusa la 600+ .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #74
                              @Cristi_Xp e posibil si nu prea. daca amandoua sunt tiganite ca la carte , skyline-ul ajunge la 1000. Da nu asta era ideea. Am incercat exemple oarecum extreme pentru a arata ca sintagma "masina sport" e foarte subiectiva.
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                ma bucur ca s-a revigorat subiectul dar ne indepartam de tema principala ,loganul nostru de toate zilele,acum eu nu am zis nimic de masini straine sau de vest, ca nu sunt fanul lor,dar vad ca voi va bateti in idei pe gtr,skyline si delte ,nu e rau da salivam noi restu cind revenim la logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google