Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ce bine le zice yrman
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • #77
      Ca sa revenim la subiect, eu propun ca fiecare sa spuna ce intelege prin masina sport si ce vrea sa sa faca cu ea. astfel o sa i se poata raspunda la intrebarea faimoasa "poti sau nu poti sa faci din logan masina sport". Eventual cei care se pricep or sa spuna si ce trebuie sa faci.
      Last edited by yrman; 3 December 2009, 13:03.
      sigpic

      Comment


      • #78
        Eu sincer recunosc ca nu ma pricep ,dar imi face deosebita placere sa fiu si eu printre voi sa mai invat cite ceva ,ce nu cred eu ca e sport adica logan sport,in niciun caz un 1.4 cip-uit cu suspensii si roti la pachet mai mari sau mai mici ,cu eleron si filtru aer k&n etc. care face furori prin trafic,daca in schimb masina e tot logan si e preparata profesional poate cu aceleasi modificari + altele mai originale si e folosita pentru liniute,[legale sau nu..] sau doar pe circuit si nu in trafic, atunci da vb de o masina sport si se poate prepara si din logan fie el si 1.4 .

        Asta e doar opinia mea personala si accept orice critici pentru ca sunt un simplu novice propietar de logan stock,masina care o utilizez in trafic pentru plimbari familiare si naveta,de ea am avut bani, ma multumeste pentru ce o folosesc nu cred ca va fi sport niciodata indiferent de cati zmei o sa am eu in cap [si ce prostioare mai fac pe sosea ca sunt om si mai gresesc ] dar sper ca nu va deranjez si mai invat si eu cite ceva de la voi si sunt si eu la curent cu ce se poate scoate de adevaratii pasionati dintr-un logan

        Comment


        • #79
          depinde ce intelegeti prin masina sport. aici pot sa-l contrazic pe yrman, ca sport e si 400m si 300km de pietroaie. in ambele cazuri, masinile tre' sa mearga orbitor de tare. ori un logan, merge bine, daca e preparat cu cap, nu transplanturi de motor. poti pune turbo, compresor, axe cu came tiganie maxima, interne schimbate, dar fara o structura intarita, frane si suspensii corelate cu noile capacitati dinamice ale masinii, e inconstienta, nu transformare in masina sport. un eleron facut cu cap te ajuta infim, pe cand unul pus de design, sa dea bine la cucuietii din deal, te poate incurca maxim.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            am un exemplu mai vechi:
            Last edited by Seba; 7 December 2009, 12:43. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #81
              Originally posted by Pigoo View Post
              clar loganul 1.4 a fost conceput pentru fanii lamborghini, ferrari & so on... care nu au bugetul necesar .
              pentru condus zi de zi, sunt masinile cu motoare mai mici sau egal cu 1.2 . exemple : grande punto,polo,matiz,tico...
              Adaug si Sandero 1.2 16v

              Si ca sa fim on-topic (si sa ma bag si eu in seama):
              Iei un Logan 1.4, bagi jante, gume etc.
              Si nu uita de cutie planetare si ambreiaj: schimbi ambreiajul cu unul de 1.6 8v, schimbi cutia si planetarele si portfuzetele cu frane cu tot cu unele de 1.6 16v... Si ii dai in gusa cat vrei... Asta te-ar costa vreo 3000 sau 4000 de lei cu piese noi, sh nu as recomanda in afara de cutie.

              Daca vrei sport, vezi ce au spus colegii mai sus:
              Vinzi casa, iei 70-100 mii de euro pe ea, bagi Loganul 1.4 in garaj specializat pe 6 luni, o demenbrezi, bagi sasiu + motor (de 1.4 bineinteles) ca sunt si de 150 de cai, bagi alte suspensii, planetare, il faci 4X4 etc, etc....

              PS1: nu stiu cat de deacord vor fi colegii mai "batrani", dar modificarile astea le-am contemplat de ceva timp.
              PS2: nu trebuie reomologata, caci folosesti piese de serie si nea Caisa de la ITP-ul din colt nu isi va da seama.

              Astept opinii, daca e cazul.
              Daca va intereseaza ce tre sa schimbi la cutie pe versiunile de Logan, cu altele, va pot raspunde. Suspensii, gume, frane, tunning motor, intrebati in alta parte, ca nu am treaba cu alea.
              Last edited by mns; 6 December 2009, 12:45. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                @Seba ma bucur ca nu ai preluat postul meu ca si un atac. Nu ma contrazici deloc, spui cam ce am zis si eu. numai ca tu o spui "a la Banat" eu o zic mai tatareste ))))
                sigpic

                Comment


                • #83
                  da, ari vatanen, la pikes peak, in 1988, peugeot 405 t16. vatanen si generatia lui sunt monstrii sacrii ai pilotajului, nu labarii astia ce "conduc" azi wrc-uri automatizate. old school rally, de pe vremea cand puterea era la maxim si aerodinamica la inceputuri.
                  totusi, ce treaba au astia cu loganul sport? nu vreau sa fiu ironic, chiar nu vad legatura...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by mns View Post
                    Adaug si Sandero 1.2 16v

                    Si ca sa fim on-topic (si sa ma bag si eu in seama):
                    Iei un Logan 1.4, bagi jante, gume etc.
                    Si nu uita de cutie planetare si ambreiaj: schimbi ambreiajul cu unul de 1.6 8v, schimbi cutia si planetarele si portfuzetele cu frane cu tot cu unele de 1.6 16v... Si ii dai in gusa cat vrei... Asta te-ar costa vreo 3000 sau 4000 de lei cu piese noi, sh nu as recomanda in afara de cutie.

                    .

                    Nu iti trebuiesc planetare si portfuzete cu frane. La fel, nici ambreiaj de 1.6. Caci, la fel de prost e, chiar daca-i mai mare. Cupleaza tarziu Exista kit-uri de ambreiaj sport, de faci exercitii la picior atunci cand debreiezi.
                    Franele le poti schimba, doar prin schimbare de etrieri discuri si placute. Nu-ti mai trebuie nimic altceva. Si de van, nu de 16v.
                    Cutia pt ce sa o schimbi? Mere si asta f bine. Poate daca doresti rapoarte mai scurte, in rest nu as vedea utilitatea alteia.
                    @mns: eu de ex, mi-as dori o cutie cu rapoarte de 1.2 16v. Cum si unde s-ar putea face asta? Da-mi un pm.

                    Comment


                    • #85
                      Daca schimbi numai etrierii te costa la fel.
                      Daca iei tot ansamblul te costa cam la fel (cred), dar macar ai planetare de 16v. Rapoartele la cutie sunt aceleasi, dar sunt alte pinioane, tratate mai bine. Recomand, dar puteti face cum vreti.
                      Daca pui un ambreiaj mai mare/ sport, nu o sa tina cutia/ planetarele de 1.4...

                      toate bune.

                      Comment


                      • #86
                        Cutia ar avea de suferit la o puterea substantial mai mare, iar planetarele duc cu mult mai mult decat face fata un 1.6 16v....si la ala de 1.4 e aceeasi treaba...probabil planetarele sunt identice.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #87
                          @darksid3: Planetarele nu sunt identice... Si da, planetarele de 16v duc cu 50% mai mult cuplu.
                          Si cutia ar trebui schimbata, caci dupa cum am spus, sunt alte pinioane (altfel tratate, alt material, etc...) care ar rezista mai bine la solicitarile mai mari dupa remapare + ambreiaj sport.

                          @cezar: ai PM

                          numai bine.

                          Comment


                          • #88
                            Fuzetele sunt cam la fel, amice. La planetare nu te contrazic, n-am studiat.

                            Totusi, planetarele mele de 1.6 MPI fara ABS au tinut 130 000 km de conditii dure (frane sport, suspensie sport, roti mari, pe 17", cu aderenta buna, plecari in forta, schimbari de trepte brutale, frane de motor, etc), iarcand le-am schimbat nu aveau nici cea mai mica urma de zgomot sau uzura.

                            Eu sunt de parere ca masinile astea au fost facute "sa tina". Am zis ca am ambreiajul original la km astia?

                            Sa ramanem totusi la subiect: logan sport...
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              intr`adevar planetarele de pe 16v sunt diferite ... la intrarea in cutie se potrivesc, doar la partea de fuzeta nu ,in rest par sa fie acelasi lucru .Cutia este aceeasi,aceleasi rapoarte
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #90
                                65 de cai, masina sport...70 de cai, masina sport...75 de cai, masina sport...85 de cai, masina sport...87 de cai, masina sport...105 cai, masina sport...
                                orice pocnitoare de crx va bate de va astupati cu toate modificarile posiile si imposibile la logan. crx pe care desi nu-l sufar, il gasesti cu 2-300 de euro. si care fuge si sta pe drum mai bine decat un logan, la orice ora din zi si din noapte, cu orice suspensii si roti ati pune pe lighean. 133 de cai pe 900 de kile oricand iti vor da senzatii si timpi mai buni decat 105 cai pe 1200 de kile. ca sa va comparati cu o petarda de-aia de crx, ar trebui ori sa ajungeti la 177 de cai. sau sa taiati din masina pana ajungeti la maxim 950 de kile un 16v tiganit blana sau un dci tiganit blana.
                                ma rog, depinde de standarde, unii considera sport 75 de cai cipuiti, un eleron de vitan si-o suspensie cu arcuri taiete, altii se gandesc cum sa scoata mai mult de 150 de cai din motor, altii se caca pe ei daca nu pierd garantia cand chipuiesc motorul. mai toti ar vrea 2.0dci de 150 de cai, s amearga blana, dar sa coste mai putin decat un 1.4, ca mai multi bani nu-s in pusculita...stiu ca o sa ziceti unii ca-s cinic acum, dar asta e adevarul. cand o sa bagati 10000 de oiro in masina o s ava comparati cu un clio rs sau un golf gti, atunci o sa aveti masina sport. pana atunci, ne excitam cu faze de genul ti-am dat un bot de masina pe 400m, desi am dizal de 85 chipuit si tu ai 16 chipuit. asa, si? e total irelevant. daca ati merge vreunul pe circuit, v-as intelege ca vreti masina sport, dar nu va inteleg de ce va luati atunci logan. daca modifici masina pt sufletul tau, e ok, atata timp cat faci deifrenta intre o masina sport si un logan care merge ceva mai tare decat restul loganurilor, dar oricum nu se compara cu un vti sau gti.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google