Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da se poate!

    Din cate stiu exista si logan cu motor de CLIO RS, exista si logan cu motor supraalimentat ,etc...

    Depinde de buget este adevarat.

    Atat timp cat exista si o competitie de VTM eu zic ca se poate.Nu puterea spune tot.
    De exemplu daca iei o motocicleta pe tarseu virajat si o pui langa o masina cu performante decente poti sa ai o supriza.

    Daca poti sa faci masina de curse dintr-o dacia 1300 eu zic ca poti si din Logan.

    Cred ca asta si defineste fenomenul de Tuning.

    Sunt sigur ca in curand o sa vedem surprize si pe masinile din club.

    Ultima oara am vazut un Logan VS Skoda Octavia 2 (140CP) deci este un inceput bun.Loganul a castigat!
    EX : + =

    Comment


    • #92
      eu am spus clar un post mai devreme ca exclud din discutie transplanturile. dacia aia sport e dacia numai la coaja. ca pana la urma motorul ala de oric e altceva decat dacie, face toata treaba. corect? asa si la logan. ii pui motor de megane rs si rupi tot cu el. la vtm nu-ti trebuie frane, dar pe strada? oricum, ala nu mai e logan, cand are inima de megane sau de golf gti sau orice alt motor + cutie. e o conserva cu forma de logan.
      nu stiu care-i mirarea vis-a-vis de skoda aia, care are 1300 de kile si 140 de cai. un 16v sau 1.6 tiganit o bate pe 400m. dar pe un drum lung, gen bucuresti-tecuci, i-o da skoda la loganul ala de se astupa. si nici una dintre ele nu-i de fapt masina sport. parerea mea e ca sport inseamna 200+ CP. pe greutate sub 1200kg. cu frane si tinuta de drum pe masura. avem o dacie in timi cu motor de fuego turbo. trage pe drept de rupe bratele suspensiei, dar pe curbe impingi o roaba mai repede decat ia masina aia virajele...sport extrem, power without handling. un fel de grupa B cu dacia 1300...
      aerodinamica, tinuta de drum, tipul suspensiei, dimensionarea franelor, puterea motoarelor de fabrica, rapoartele cutiei de viteze, toate astea fac din logan o masina "antisport". daca visul majoritatii e sa bata beemveuri obosite la liniute, da, atunci compresorul si turbina sunt o varianta. dar dupa cum vad eu, cei mai multi intreaba sa se afle in treaba, ca de facut fac aia care nu intreaba ce si cum se poate face. doi din cei care au modificat loganuri se dau in competitii, restul se ambaleaza pe la semafoare sau noaptea pe bulevard. pe speciala de vtm sau pe circuit, doar 2 din 20000 se dau profi. si cativa nebuni care mai matura macadamul prin weekend sau circuitele de karting. in rest...discutii. neverending stories about tuning...
      Last edited by Seba; 7 December 2009, 18:36.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        seba mai trebuie si bani din cand in cand , nu poti face o masina sport doar cu pasiunea.
        si acuma fiecare ce intelege masina sport , tu intelegi in felul tau , s`o urci cat mai mult in cai , si altul se crede sport si in tico cand ii rupe mocheta de sub pedala.

        Comment


        • #94
          amice!

          incep cu niste explicatii, ca sa ma poata urmari lumea:
          fuzeta: "tija" cu, caneluri, ce foloseste a transmite momentul, sau puterea, cum vreti, de la articulatia dinspre roata spre roata. ea este parte componenta a transmisiei, sau popular, planetarei
          unde intra fuzeta "in roata": butuc, pe el se monteaza rulmentii, si totul intra in portfuzeta
          pe port-fuzeta se monteaza etrierul, se prinde amortizorul, pivotul inferior si bieleta de directie.

          Originally posted by dsign View Post
          Fuzetele sunt cam la fel, amice. La planetare nu te contrazic, n-am studiat.

          Totusi, planetarele mele de 1.6 MPI fara ABS au tinut 130 000 km de conditii dure (frane sport, suspensie sport, roti mari, pe 17", cu aderenta buna, plecari in forta, schimbari de trepte brutale, frane de motor, etc), iar cand le-am schimbat nu aveau nici cea mai mica urma de zgomot sau uzura.

          Eu sunt de parere ca masinile astea au fost facute "sa tina". Am zis ca am ambreiajul original la km astia?

          Sa ramanem totusi la subiect: logan sport...
          amice, nu ma supar (de raspuns, doar de amice), dar sa nu te superi nici tu, dar lucrez la sursa, mai ales de planetare, cutii de viteze si "timonerii" "stiu" de nu dorm noaptea, asa ca nu te supara nici tu cand iti spun ca nu sunt la fel... ia o planetara de 1.4 sau 1.6 ca sunt la fel, si una de 1.6 16v si numara chestiile alea de pe fuzeta, se numesc caneluri, sunt ca niste "senile" (ca poate nu e toata lumea inginer, nici eu n-oi fi cel mai bun). ai sa vezi ca 1.4/1.6 au 21, 16v au 23 pe berlina si sandero, pe restul (MCV, VAN si Pickup) toate au 23.
          PS: si de ce ti-ai schimbat planetarele? de bune sau... sau ca incepusera sa "clantzane" si ieseai din garantie?

          sper sa nu fi fost prea acid, dar ma deranjeaza "amice"

          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          intr`adevar planetarele de pe 16v sunt diferite ... la intrarea in cutie se potrivesc, doar la partea de fuzeta nu ,in rest par sa fie acelasi lucru .Cutia este aceeasi,aceleasi rapoarte
          Merci Cristi_XP, ai dreptate, dar n-ai intrutotul dreptate, si nu te supara. Cutia are aceleasi rapoarte, dar nu este aceeasi, va puteti uita la indicativ (trebuie dat scutu' jos), scris in partea de jos pe carter. nu e secret: JH1*053 pe 1.4, JH3*052 pe 1.6, JH3*057 pe 16v, diferenta e la materialului pinioanelor, si la sincroane.

          si ca ramanem la subiect, reluam primul post din thread:

          Originally posted by alincuza View Post
          Buna! Vreau sa ii intreb si eu pe cei care au logan de mai multa vreme, daca au incercat sa se poarte cu 1,4 ca cu o masina sport( gen schimbari viteze la 4000 de ture sau mai mult ).Daca a incerrcat cineva sa imi spuna si mie cat rezista asa?
          poti sa te porti cum vrei tu cu masina, cu cateva precizari:
          - un logan nu e ferarri, deci cunoaste intai limita masinii, si nu omori pe tine si pasageri sau pe altii nevinovati din diverse motive legate de capacitatile loganului (in particular cel fara ABS).
          - schimbari de viteza la 4000 rpm+ sunt posibile, in afara de cea din 2 spre 1. ATENTIE, nu incercati niciunul sa faceti un 2>1 la 3000 de rpm, sau la mai mult de 20 kph ca nu o sa mearga intotdeauna si fara efort. daca insistati de prea multe ori, adio sincron de 1a
          - de asemenea ai grija la 1>2 la mai mult de 5000rpm+, eu am facut asa si era sa o iau in freza in intersectie, ca nu a intrat in viteza. sub 5000 e OK
          - ambreiajul stock rezista 150.000 minim daca e utilizat normal. nimeni nu te acopera cu garantii daca faci liniute. nu stiu cat tine "sport"
          - ai grija si la planetare. fara scartzait de roti la viraj maxim, ca s-ar putea sa se rupa. tine minte, condusul se face de obicei drept sau cu viraje moderate, la viraj maxim nu e normal sa o forjezi. in linie dreapta e ok, dar ai grija cu lasi ambreiajul. nu foarte brusc ca se poate rupe ceva...
          - nu cârâi marsarierul, ca rupi cutia daca o tii asa. numai 16v in sus are MAR cu posibilitate de "franare" ca sa intre mai repede. calci ambreiajul, astepti 3 secunde si treci MAR.

          PS1: pentru admini/moderatori: limbajul mirc l-am considerat necesar uneori, si scuze de aciditatea pe care am prezentat-o uneori in acest post, dar amice... faceti in post ce modificari credeti de cuviinta.
          PS2: va pot raspunde in limita "legii" locului de munca in privinta cutiilor de viteze, planetare si timonerii.

          asptept comentarii, daca e cazul.

          toate cele bune!!

          Comment


          • #95
            @cata: sport nu e musai 5 cilindrii turbo si 650 de cai, tractiune integrala si 1090 de kile, sport poate fi si 1.6 aspirat de 240 de cai, pe 960 de kile si tractiune fata. in nici un caz nu vad o masina de 150 de cai si 1300 de kile ca fiind sport. suta in 9-10 secunde nu e vreo mare realizare, as zice ca masina are iz de masina sport, adica tinde usor sa produca uneori senzatii sportive. de exemplu un wrx stock rupe curu la orice logan "sport". atunci de ce sa ne laudam cu ceva ce n-o sa existe? am mai zis, sport presupune si aerodinamica, frane, caroserie rigidizata, nu doar 150 de cai si frane de trotineta...
            si da, ai dreptate, trebuie multi bani ca sa faci din logan masina sport. iar de banii aia iei oricum o masina care bate la cur loganul ala sport, pt simplul motiv ca loganul nu s-a dorit a fi sport de la bun inceput. asta nu o sa intelega multi niciodata si mereu o victorie la liniuta cu o mata lesinata va fi consderata o victorie clara asupra masinii extreme germane. aiurea...un m3 alearga 2 foi cu un logan inghesuit in portbagaj. loganul daca-l incarci cu 400 de kile nu are rost sa-i schimbi a 3-a, ca moare ca musca in ulei...una s-a nascut masian sport, cealalta s-a nascut autobuz cu false pretentii de ferrari. asta nu inseamna ca nu sustin modificarile la logan, dar pana sa compari un logan modificat cu un clio rs, e cale lunga. si prin comparatie nu inteleg nicidecum 400m in linie dreapta, inteleg o urcare de 2-3km pe un traseu virajat, unde sa vezi si suspensiile, aerodinamica, elasticitatea motorului, tot pachetul.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              seba se pare ca nu m`am facut inteles , mai zic o data.
              asta e punctul tau de vedere , pt ca sti cu ce se mananca cuvantul "sport" si chiar sti ce inseamna sport(prin spusele de deasupra)
              da unu sau altu ,care prin propiul lui logan stock , punand doar un soft si un stiker , gata , e masina sport.

              Comment


              • #97
                pai aia incerc sa arat, ca nu e o gandire sanatoasa sa crezi ca un chiptuning si un sticker iti fac masina racheta. sunt mult mai multe de modificat ca sa fie cu adevarat sport. si costa, frate, de vorbesti singur. eu ma ingrozesc cati bani am de bagat in masian ca s-o fac "decenta", nicidecum "sport". adica eu ma gandesc la itb, axe tiganite, suspensii complete arc+telescop, jante toora/oz, anvelope calumea 195/55r15, difuzor spate, deflectori, eleron calculat sa faca macar 5 kile la 100km/h, ca mai mult deja e penibil pe masina de 100 de cai, evacuare modificata si prin astea ma gandesc ca e "decenta", iar tu-mi spulberi toate visele de a mai explica unora ce inseamna sport si vii si-mi zici cu zambetul pe buze ca un chip si-un sticker fac dintr-o masina de 75 de cai si 1000 de kile masina sport pai iti mai dau eu berea aia virtuala la pastele cailor
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  Merci Cristi_XP, ai dreptate, dar n-ai intrutotul dreptate, si nu te supara. Cutia are aceleasi rapoarte, dar nu este aceeasi, va puteti uita la indicativ (trebuie dat scutu' jos), scris in partea de jos pe carter. nu e secret: JH1*053 pe 1.4, JH3*052 pe 1.6, JH3*057 pe 16v, diferenta e la materialului pinioanelor, si la sincroane.
                  sa fie oare jh3-060 pe 16v ? pe adras.ro asa apare.
                  cand am zis la fel ma refeream la rapoarte
                  Oricum ma bucur sa aud ca aia de 16v are sincroane mai bune ... inseamna ca ma tine mai mult asta
                  Last edited by Cristi_Xp; 8 December 2009, 18:02.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #99
                    @Cristi_XP: JH3*057 este pe 16v.
                    JH3*060 este pe 1.4 si 1.6mpi, din cate stiu eu numai pentru tarile reci (i.e. Rusia, tarile scandinave) -> ca sa fiu sigur tre' sa verific mai mult si mi-e taaare lene.
                    JH3*060 are aceleasi rapoarte ca si 1.4, 1.6, 16v, deci 051, 052 si 057.
                    Spre deosebire de JH1*053 si JH3*052 (1.4 si 1.6 autohton), JH3*060 are sincroanele "mai mari" ca si 16v (de fapt sunt identice).

                    Si Cristi_XP, in plus fata de *060, *057 are si franare MAR, deci esti mai jmecher.

                    Si intradevar, vor tine "mai mult", caci sunt dimensionate "altfel".

                    numai bine!

                    Comment


                    • Multumim amice pentru raspunsurile documentate, chiar aveam nevoie de treaba cu canelurile. O sa te intreb ceva pe PM, ca sa nu deviem de la subiect.

                      On-topic: suntem intrebati daca putem face din Logan o masina sport. Atat zic: vezi Germania, Franta, Romania... Masina sport pana la urma este aia cu roll-cage, scaune si centuri omologate, care participa in competitii sportive.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        @cata: sport nu e musai 5 cilindrii turbo si 650 de cai, tractiune integrala si 1090 de kile, sport poate fi si 1.6 aspirat de 240 de cai, pe 960 de kile si tractiune fata. si prin comparatie nu inteleg nicidecum 400m in linie dreapta, inteleg o urcare de 2-3km pe un traseu virajat, unde sa vezi si suspensiile, aerodinamica, elasticitatea motorului, tot pachetul.
                        ...de aia am dat exemplu de vatanen ,eu marturisesc imi face o deosebita placere sa citesc posturile tale

                        Comment


                        • @dizain: daca e sa reducem strict la cele doua reguli enuntate de tine, clar avem doar alea 2 loganuri de ziceam eu mai devreme: sebi racingcode si loganul negru cu usi de fibra, de la aia de au firma vis-a-vis de racingnick, imi scapa numele acum. in rest, astialalti care ne dam mai mult sau putin organizat, legal sau de plictiseala, intram la gramada aia de pasionati amatori fara buget sau pasionati doar de anumite aspecte ale motorsportului. unii cu liniutele, altii cu raliul si/sau cursele de indemanare, oricum, in afara de racingcode si de loganul negru, nu avem masini sport pe forum. nu vreau sa fiu rau si nici nu intentionez sa jignesc pe cineva, dar felix in afara de liniute nu s-a dat, vgroza in afara de liniute foarte probabil ca n-o sa se dea, bibi poate la cate o indemanare, in rest...se dau aia cu chiptuning si suspensii sau chiar fara suspensii, de dragul e a matura macadamul sau circuitele de praf. in afar de cei 2 mentionati mai devreme, care se dau profi, cu masini sport, da, sa zicem ca sunt loganuri sport, nu se intampla nimic notabil.
                          @preferance: mersi de aprecieri
                          Last edited by Seba; 8 December 2009, 22:58.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • sunt incepator..si am un logan 1.4...nu prea stiu so calc....doarr ca consuma mult....
                            ptr inceput imi place....fuge ea incet....e puturoasa..)

                            Comment


                            • 90.000 de km cu o supernova. de la 5000 km i am dat sangele pe nas de zici ca era cel mai mare dusman al meu. nu vedea trapta sub 5000 niciodata. intradevar bagam numai ulei de curse 20w60. pe la 75.000 mi am propus sa vad cat mai rezista motorul si efectiv ii scoteam pistoanele prin capota. nu am reusit si am vandut o. motorul mergea efectiv ca in prima zi. foarte reusit motorul.

                              Comment


                              • @ismail14: nu trebuie sa-ti fie mila de ea..poti schimba incepand de la 2500rpm
                                daca la-i luat de nou si inca nu ai prea multi km, mai este in rodaj deci nu prea o folosi peste 3000rpm (recomandat de producator).
                                Consumul va scade dupa rodaj iar masina o sa-si dea drumu si mai bine dupa primii 10000km.
                                Cati mai multi km fara probleme!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google