oricum la lichidu de frana eu nu mi dau seama cum se scoate capacul cred ca trebuie demufat inainte sau ceva de genu
important
Collapse
X
-
Originally posted by alin28pentru a completa antigelul sau celelate lichide, e necesar sa ma duc la un service autorizat dacia?
Originally posted by sonykeloricum la lichidu de frana eu nu mi dau seama cum se scoate capacul
Comment
-
eu n-am verificat nimic pe perioada rodajului, iar dupa 15000km am fost la revizie, toate lichidele erau normale, n-a trebuit completat nimic. dar nu s-au abtinut sa nu puna un pic de antigel, pana a ajuns la maxim...acu am sticluta cu antigel in portbagaj aproape plina
sonykel, daca ai in mod constant prea mult ulei, mergi la service.cand e motorul cald, tot e prea mult? ca atunci se poate sa-ti fi pus din greseala ulei in plus...majoritatea lichidelor se pot schimba/completa in curtea blocului...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Bun topic adica bune rspunsuri ca mi s-a raspuns la o intrebare. Un amic posesor de Logan ma batea la cap ca sa verific antigelul pus din fabrica daca-i bun pentru iarna(adica densitatea nu nivelul) ca a auzit el asa si pe dincolo. . Initial i-am spus ca nici nu-mi trece prin cap sa fac asa ceva nu are decat sa crape blocul motor ca le-o duc plocon celor de la Dacia(si asa sunt suparat cu necazul meu) dar ma bagase l-a idei. Acum m-am linistit de tot.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by sonykeld-fens fara suparare noi discutam de faptul ca eu am prea mult ulei...
Eu am patit-o cu nivelul de ulei dupa ultima revizie anuala, luna asta.
Am constat ca aveam 4mm peste mivelul maxim si joja era murdara pana sus, lucru care inainte de schimbarea uleiului (am avut cu 5mm sub nivelul maxim) nu era.
Am constat o crestere a temperaturii la motor, ajungeam in 6 linii foarte repede la mersul in coloana. In consecinta am scos cu siringa 250ml de ulei si acum si-a revenit uleiul la nivelul maxim si la o temperatura mai rezonabila de 4linii la mers in coloana.
In cazul ca se merge cu ulei peste maxim sigur acesta se va arde cu timpul si de aici nu mai stiu ce se intampla in motor, iar motorul se va invata sa manance ulei probabil.Last edited by Adriann; 22 November 2007, 13:17.
Comment
-
am fost azi la dacia m-am certat cu ei de mi-au sarit capacele ei pe mine si eu pe ei... dupa ce statusem la coada la rar si la politie vreo8ore in total si eram plin de draci m-am descarcat pe ei... pan la urma m-au bagat in seama s-au uitat la masina si m-au luat la misto ca alea-s dare de ulei ca nus ce ca-s eu ``bleg`` ca nu stiu sa citesc joja pe acolo si pe dincolo , dupa si mai mult scandal deja imi sarisera capacele cand am vazut ca jegosii ma iau si la misto a venit un nene foooarte amabil mi-a aratat si la alte masini care erau in curte cum e treaba si cum trebe sa ma uit etc... si a ramas ca sa ma uit maine dimineata din nou la joja cu motoru rece. sunase-m de dimineata le-am explicat problema amabil ei mi-au zis ok veniti cand aveti timp , m-am dus frumos la ei i-am luat cu frumosu ca de sunt si eu om ca gresesc ei ca nu ca imposibil sa fie mai mult ulei ca nu nu nu nu si batman...
sigpic
Comment
-
Vezi ca uleiul se verifica cu masina stand pe o suprafata perfect dreapta.
Comment
-
Ca sa te mai linistesc si mie cei de service - pentru ca si eu sunt un client disciplinat m-am dus la ei sa-mi scoata din ulei - mi-au zis ca sa stau linistit ca nu este nici o problema.
Daca maine dimineata ai joja murdara mai mult de jumate si sa fii foarte atent la nivelul real (urma mai clara de pe una dintre parti a jojei) atunci vei hotara ce sa faci.Last edited by Adriann; 22 November 2007, 17:39.
Comment
-
Ulei peste maxim
Ulei peste maxim este un lucru grav(daca e mult)
1. Ori un indolent a pus prea mult, si e posibil sa strice etansarile de la simeringuri.
2. Observati culoarea. Alba= emulsie, inseamna apa in ulei si in cel mai bun caz garnitura de chiulasa.
3. Miros de benzina. Uleiul de pe joja se aprinde usor la apropierea unui chibrit(atentie la jocul cu focul, sper ca s-a inteles sa nu se dea foc la motor!). Cel putin un injector defect.
4. Nivelul la ulei se masoara la un sfert de ora de stationare. Pe un nivel orizontal. Oricum nu e farmacie.
Comment
Comment