nu sunt carcotas ,ci chiar foarte multumit da eram asa nostalgic un pic cu bunicile loganului ,le mai polish-am rugina
Lumini Bord
Collapse
X
-
@max2009: cum ai legat potentiometrul ala? pe plusul de la pozitii, ala care aprinde cumva iluminarea? pai nu e bine. intensitatea ledurilor e reglata de microcontrelerul din bord, care comanda led-urile in impulsuri. potentiometrul tau tocmai i-a "explicat" respectivului microcontroller ca becurile masinii sunt stinse sau ca sunt aprinse blana, caz in care el a stins bordul complet.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Stiu metoda de alimentare a ledurilor din bord. Intrebarea este: chiar nu se poate face un reglaj de intensitate?
Pentru restul iluminatului se face (butoane, climatizare, etc) ca nu e mare scofala un regulator de tensiune. Dar unde se leaga?
La siguranta F18 (pozitie stanga) este legat si iluminatul interior, dar nu gasesc unde se imparte firul ala albastru spre consumatori. Stie cineva?
Comment
-
cred ca am mai discutat subiectul cu oacilatorul comandat in tensiune. iei un 555, faci un oscilator cu frecventa variabila si treci comanda grilei tranzistorului de comanda al led-urilor prin oscilatorul tau. faci un "si" logic intre cele doua trenuri de impulsuri. marind frecventa sau factorul de umplere la semnalul tau, modulezi semnalul microcontrollerului si ai iluminare variabila, varianta ieftinache.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
gata vb sefeuri pe mine recunosc ma-ti pierdut de tot,revin cu buba mea,deci e noapte afara pun contactul se aprinde bordul pe portocaliu ,pornesc la relanti tot ok ,dau pozitii,vad palpielile scanteilor de la bujii in bord,dau faza scurta totul e ok revine la normal dau iar pozitii ,iar vad palpielile; vreu sa va rog pe cei cu 1.4 sa verifice daca si ei au treaba asta ,repet doar pe pozitii se vede o usoara oscilatie a dreptunghiului cu km ,apa si indicatorul la rezervor in relanti,am vazut ca face si cind e cald motorul cred ca nu e o anomalie doar la mine,mentionez ca in afara de fabrica am montat o alarma si niste proiectoare de ceata ,ca "saracie" la mine n-avea...
Comment
-
Citat:
Original a fost postat de naftan cons Vezi Post
Salut. Am si io o rugaminte daca ma poate ajuta cineva.In timp ce actionez frana (si daca tiu apasata pedaua) ami sta aprins si martoru de la dezaburire. \am fost la 2 serv;si tot nu am rezolvat nimic/
Originally posted by skorpionking View Postiti sta aprins martorul de dezaburire sau d ceata?daca e ala de ceata scoate mufa din spate(stopul din stanga)si pune-o la loc,iar daca tot nu dispare da cu un spray de contacte pe mufa
De 2 zile a inceput si loganul meu sa sufere de acelasi simptom. Palpaie la pornire martorul de bord de la farurile de ceata, dupa cativa kilometri dispare . Sper ca nu pun o intrebare idioata dar vreau sa fiu sigur ca am inteles bine ce am de facut. Solutia este, sa scot mufa de la farul de ceata stanga sa o curat si sa o pun la loc?
merci de ajutorLast edited by sica2; 27 May 2010, 20:19.
Comment
-
Originally posted by danielliviu View PostStiu metoda de alimentare a ledurilor din bord. Intrebarea este: chiar nu se poate face un reglaj de intensitate?
Pentru restul iluminatului se face (butoane, climatizare, etc) ca nu e mare scofala un regulator de tensiune. Dar unde se leaga?
La siguranta F18 (pozitie stanga) este legat si iluminatul interior, dar nu gasesc unde se imparte firul ala albastru spre consumatori. Stie cineva?
eu acum incerc sa mi fac treaba cu reglatorul in functie de rezultate te anunt. o zi frm
Comment
Comment