Ce Probleme Apar Dupa 90000 De Km?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Probleme Apar Dupa 90000 De Km?

    Am si eu un logan de 1.4 preferance din 2005 si are acum 94000 de km. As vrea sa stiu si eu ce probleme apar pe la km astia. Am auzit ca apar probleme la catalizator si la directie. Astept un raspuns. Multumesc!
    Last edited by Cristi_Xp; 27 October 2009, 13:54.

  • #2
    Nu prea ai cum sa stii ce va aparea...depinde ce ai schimbat pana acum , depinde de stilul tau de condus...sunt multe de zis ...asa de enumerat ar fi rulmenti...in mare parte elemente ale trenului de rulare ...la motor daca ai facut reviizii periodice nu ar trebui sa ai probleme...numai bine
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

    Comment


    • #3
      la motor...probabil pompa de apa sa o ai in vedere si termostatul.in rest ramane doar trenul de rulare si ceva belele la electrica.nu mai vorbim acum de rugina si de ceva zgomote de la portiere ,de scartait la scaune sau geamuri.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        si de ambreiaj ... dar iarasi tine de stilul de condus ... altii schimba la 20k altii la 120k altii deloc
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Tine mult si de stilul de condus si de drumurile pe care mergi. Daca conduci ca un batran si doar pe drumuri cat de cat bune, nu vei avea probleme prea multe, daca conduci sportiv si iei multe gropi o sa inceapa sa bata si o sa faci o vizita la service. Daca tu simti ca masina merge bine, nu te gandii la probleme, ca la revizii stiu ei ce sa schimbe.
          sigpic
          Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

          Comment


          • #6
            I-am facut toate reviziile la timp si am mai schimbat cate ceva si pe la directie(bielete). la motor nu am probleme. Eu simt ca merge bine acum... Va multumesc pt raspunsuri.



            Nu mai scrie cu k,sh,tz ca nu suntem pe mirc.
            Last edited by Cristi_Xp; 27 October 2009, 13:54.

            Comment


            • #7
              Salut. Eu la 7000 km am schimbat caseta de directie, dupa sarbatori o mai schimb o data. Acum am 13000 km; se pare ca durata medie de viata a casetei la mine e de 7000 km. Masina e modelul preferance ph2 - iunie 2009.
              ... restu' e logan

              Comment


              • #8
                mama ei de caseta,eu am dat banii pe preferance la echipare sa evit ce mi-e zis un prieten bun ca la ambiance primul model de echipare fara servodirectie vin taxiuri cu casete de schimbat si la 20-30 000km dar tu nu ai scapat si i-ai intrecut si pe ei imi pare rau pentru asta,eu nu am avut inca probleme....cu caseta cat despre colegul cu 100 000 km sa sparga o sampanie ne bucuram ca a ajuns acolo si sa ii mearga la fel in continuare fara belele,daca pina acolo ai avut grija de ea si a mers nu cred ca trecerea pragului respectiv poate aduce interventii majore

                Comment


                • #9
                  sunt membri pe forum care au peste 200.000 de mii de km sau chiar mai mult si interventii au fost decat : ambrejaie...distributii...frane...ulei bun...discuri si benzol ..
                  maryus ..ia incearca sa schimbi servicu'...si sa vezi apoi...nu se poate asa ceva..sa cedere repede ..

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=maryus_frt01 cum ai reusit la km astaia sa o schimbi deja?

                    Comment


                    • #11
                      si eu am Preferance, si la finele primului an a inceput sa musteasca caseta de directie. la prima verificare(15000km/1an) au strans conductele si mi-au spus ca nu voi mai avea probleme. o perioada totul a fost bine, dar problema a reaparut. la a doua verificare(alti 15000km/1an), am mers la alt service unde mecanicii au schimbat pe loc caseta de directie. de atunci nu mai am probleme. astazi am aproape 40000km si pot sa spun ca masina a mers si merge chiar pe toate categoriile de drum: de la aratura, DC,DJ,DN,A1.

                      PS ma uimeste faptul ca, sunt posesori de logan, care schimba deja a doua oara caseta, intr-un timp asa scurt.
                      Eu beau sigpic

                      Comment


                      • #12
                        radu2008 - nu stiu
                        Prima data cand am fost la service aveam 4-5000km, sau uitat mecanicii imreuna cu inginerul, sau si plimbat cu ea si au dat verdictul caseta, DAR au zis ca e prea noua si sa cheme pe un inginer de la Pitesti. Dupa vreo doua saptamani m-au chemat la service sa vada si domnul de la Pitesti. A mers si dansul cu ea si a spus ca nu are cum sa fie caseta ci axul volan. In cateva zile m-a sunat de la sevice ca le-a venit piesa si am stabilit sa ma duc intr-o vineri. Ma duc de dimineata la 8 , se apuca baietii de treaba, demonteaza cateva surupuri, mai aveau doar sa dea drumul la lichid, fac poze, vine inginerul si imi spune ca mai dureaza pentru ca trebuie sa ma accepte la garantie. Sa facut ora 12, ora 14 si nimic. Sun la VC si imi spun ca stiti azi e vineri si nu se stie, mai bine saptamana viitoare.Cum am inchis telefonul vine inginerul si imi spune ca ma cheama in alta zi care a fost luni pentru ca le-am facut scandal la VC si sunam din ora in ora intreband in ce stadiu e sesizarea mea.
                        ... restu' e logan

                        Comment


                        • #13
                          eu nu am avut probleme cu caseta de directie!! am 82000 km si la 75000km am schimbat
                          :bucsi ; capete de bara ; bielete ; placutze de frana ; ulei mobil 1 10w40 dar o sai bag la 90000km castrol magnatec 5w40 ; filtre si cam atat;

                          depinde cum conduceti si cum treceti prin gropi si santuri !!!

                          am avut o singura problemape la 40000km cand urcam un deal mi-a cazut pur si simplu fulia de la alternator si cu fulia acazut si cureaua de accesorii!! se pare ca nu era stransa destul fulia!!dar nici cei de la dacia nu au pus o contrapiulitza la acel surub
                          sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                          Comment


                          • #14
                            cand am facut revizia la 10000 km le-am spus mecanicilor ca a reaparut problema si m-au sfatuit sa mai astept ca in ultimul timp au schimbat multe casete la ph2 (la unii chiar 2 intr-o luna) si poate se ia o decizie, sau descopera cauza din care cad asa repede casetele.
                            ... restu' e logan

                            Comment


                            • #15
                              cumnatul meu are160000km si nu a schimbat decat 2 bieletela 150000kmnu punem la socoteala consumabilele.circula f.mult an tara
                              eu am 50000km si am schimbat decat consumabile. conteaza stilu de aconduce si norocul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google