Fluiera Motorul La Preference

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si solenza lui tata fluiera de la 4000 de ture in sus un sunet puternic specific turbo imi era mai mare dragul , in rest mergea ok silentioasa

    Comment


    • #17
      Exact acelasi lucru mi se intampla si mie la supernova, de pe la 3000 ture in sarcina maxima se aude exact un suierat de turbina , eu banuiam sa fie oare motorasul pas cu pas ?
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #18
        si la a mea la fel si am 74.000 de km cu ea,si am schimbat distributia la 55.000 si tot asa face...

        Comment


        • #19
          motorasul pas cu pas lucreaza in relanti, nu in sarcina

          asa face mpi, cand urci in ture, i se mai zice motor aspirat, daca e suparator, e aer fals pe undeva, pe la una din ganiturile de la corpu clapeta
          sigpicMy ride

          Comment


          • #20
            multumim delux ,sper sa imi fac timp sa ma uit mai amanuntit la ea

            Comment


            • #21
              Si la mine fluiera numai cind ii dau a 5 a si accelerez. mpi 1600cm E normal?

              Comment


              • #22
                La mine se aude când dau să pornesc de pe loc la turaţii între 1500-2000 şi se aude foarte slab.Da chestia e că dispare şi apare fluieratul ăla şi dacă mă duc la service cu ea poate până ajung acolo dispare şi mă trimit ăştia la un control la medic.Da las ca îmi fac dovezi cu proxima ocazie când mai fluieră o filmez să văd ce iese

                Comment


                • #23
                  La polizoru' meu se aude un sunet ca de turbo in treptele 1-4 numai in turatii foarte ridicate si in treapta 5 de la 80km/h pana la 100km/h dupa care dispare . Precizez ca fluieratul se aude de la 7km pana in prezent 86000km fara victime colaterale
                  Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                  Comment


                  • #24
                    vezi ca e de la fulia de la alternator..poate sa rupt cauciucu ala dinspre interior sau de la curea

                    Comment


                    • #25
                      sal

                      si la mine se aude un fluierat dar numai cind motorul este rece -5* dar dupa ce se incalzeste motorul citeva minute dispare..

                      Comment


                      • #26
                        Fluieratul e de la pompa de apa. Inseamna ca se cam duce.

                        Comment


                        • #27
                          la mine se aude un scartait (suierat ca atunci cand se gripeaza ceva )cred ca e de la un rulment :| cand dau drumul la ambreiaj tin sa precizez ca (,) cureaua de distributie si cureaua de accesorii , rola intinzatoare si rulmentul au fost inlocuite la 50k km (anul trecut) mai e vreun rulment ce trebuie inlocuit ?

                          Comment


                          • #28
                            si la mine lafel am logan 1.4 din 2007 19.000 km dar la mine la treapta 1 2 3 suiera la restu nu... oare dc ?:| am inteles ca asa face MPI-ul dar am merg cu multe modele de MPI si nu face la toti..
                            http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...ay-t36356.html

                            Comment


                            • #29
                              nu va chinuiti cu atatea presupuneri suieratul care i-l reclamati cu vehementa are numai 2cauze 1 rola intinzatoare cureaua deaccesorii si fulia de la alternator la care se duce dracu cauciucul luati-va fulie cu ambreaj de diesel

                              Comment


                              • #30
                                care-i mai avansat pe aici sa posteze un filmulet sa vedem si noi de unde vine fluieratul asta )))))))))))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google