Pompa de benzina!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca pompa a bagat aer in instalatie, chiar daca alimentezi rezervorul plin, cum iese aerul? Presupunand ca injectoarele n-au scapari, circuitul e inchis etans (pozitia normala a injectorului este inchis). Cum nu exista retur de benzina, doar dand la cheie la demaror ecu injectie deschide injectoarele si incearca sa porneasca motorul. Abia atunci iese aerul din instalatie...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by andrei View Post
      Cum sa impinga pompa de benzina, combustibilul pana la injectoare cand pui contactul? Asta se intampla numai cand rotesti cheia pana la capat, nu are nici o treaba contactul cu pompa de benzina, ea e doar amorsata atunci.
      deci tu zici ca pompa se amorseaza cand pui contactul !? Deci asta inseamna ca se dezamorseaza cand il iei ?! )

      Originally posted by csebalyn View Post
      Daca pompa a bagat aer in instalatie, chiar daca alimentezi rezervorul plin, cum iese aerul? Presupunand ca injectoarele n-au scapari, circuitul e inchis etans (pozitia normala a injectorului este inchis). Cum nu exista retur de benzina, doar dand la cheie la demaror ecu injectie deschide injectoarele si incearca sa porneasca motorul. Abia atunci iese aerul din instalatie...
      Nu are cum sa fie aer , poate (vapori de benzina) rezervorul e etans, si acei vapori pot creea explozie in motor, injectoarele pulverizeaza foarte fin benzina
      Last edited by Seba; 22 May 2008, 17:04.

      Comment


      • #18
        Pana la urma inteleg ca porneste daca dai la cheie pana ajunge benzina in motor . Atunci m-am linistit, eveam emotii cu dacia asistenta
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #19
          Ai grije insa daca ramai de multe ori fara benzina mizeriile trase din rezervor itzi vor infunda sau strica injectoarele fiind presiune mare si nici garantie nu ti se acorda in acest caz iar injectoarele sunt cam scumpe

          Comment


          • #20
            Cand pui contactul(se aude un bazait slab,infundat la cielo de ex se aude mult mai tare) pompa de benzina alimenteaza rampa de injectie,apoi cand dai la automat pornesc si injectoarele,iar in cazul in care ramai fara benzina odata cu golirea instalatiei de alimentare a injectiei,pompa-conducte-rampa-injectoare,se produce dezamorsarea pompei pentru ca aceasta nu mai trage lichid ci numai vapori sau mai bine spus aer(daca n-ar intra aer in rezervor s-ar produce un soi de vid in acesta si nu ar mai merge alimentarea) si nu mai porneste in veci(sunt patit si stiu ce spun) si automat necesita amorsarea.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • #21
              Nu stiu de ce, dar am impresia ca exista o supapa pe rezervor care permite vaporilor debenzina sa iasa din rezervor ca sa nu se creeze suprapresiune. Aceeasi supapa lasa sa intre si aer in rezervor, altfel, odata cu scaderea cantitatii de carburant s-ar produce un vacuum ce nu te mai lasa nici macar sa scoti busonul ca sa alimentezi.
              ai dreptate cu pompa de benzina ce incepe sa functioneze la punerea contactului, indiferent ca dai sau nu la demaror.
              @mike: desi linkul pus de tine din greseala se refrea la disel commonrail, la fel stau lucrurile si-n cazul motorului de logan, diferenta o face faptul ca pompa nu baga 1000 de bari si nu-i pe motor. In rest, ca principiu, e cam acelasi lucru. Avem injectie cu rampa comuna si fara retur
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Bine ca ne-ai luminat si pe noi , cum ai reusit sa o amorsezi ?!

                Comment


                • #23
                  Banuiesc ca te referi la burtosu, el a ramas in pana si cred ca doar a bagat benzina si-a dat de cateva ori la demaror...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    A am uitat la motor si benzina si diesel e mica teava cu un capac stie cineva ?! Mi-a zis cineva ca de acolo s-ar amorsa ?!?!!?

                    Comment


                    • #25
                      Probabil, desfaci un pic surubelul si pui contactul, sa incarce pompa rampa de injectie.
                      dar nu cred c-ai vrea sa vezi cum tasneste benzina la 3,5 atmosfere, cu un debit de 1l/secunda
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        De amorsat am amorsat-o la cielo(am ramas odata fara benz din cauza ca aveam indicatorul defect si m-am luat dupa el),dar banuiesc ca si la logan e acelasi lucru,inca n-am ramas fara benzina(cand ajunge la jum fac plinul).Am mai scris si inainte dar repet,am ridicat bancheta spate,am desfacut furtunul din pompa,am bagat un furtun mai lungut cca 0.70m in stutul pompei si am tras cu gura pana m-i s-a umplut gura(ce senzatie),apoi am bagat furtunul intr-o sticla,am pus contactul,a curs pret de cateva secunde(cat are releul temporizarea),am pus totul la loc si asta a fost.
                        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                        Comment


                        • #27
                          La cielo nu stiu cum si unde e montata pompa, la logan e submersibila, gura de aspiratie e cam pe fundul rezervorului deci in principiu cat timp are benzina "in gura" ar trebui sa traga. Eu vad o mica problema doar in a da la cheie pana ajunge benzina la injectoare in cazul in care a intrat aer in rampa.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            La fel este,submersibila.Ca sa iasa aerul din rampa trebie sa dai la automat si daca pompa este amorsata va porni repede,va impinge aerul din rampa in cilindri,apoi vine benzina si porneste.Acelasi principiu au cam toate submersibilele si la cielo tot Bosch este.
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment


                            • #29
                              Eu am ramas fara benzina, am impins-o pana in benzinarie, am alimentat si a pornit la prima cheie. Se poate arde pompa de benzina daca merge in gol?

                              Comment


                              • #30
                                A fost bafta ta,a mea nici dea dracu n-a mai pornit,am chemat un mecanic de la daewoo,a facut faza cu amorsarea de mai sus si a pornit,asa am invatat si eu si i-am ajutat pe altii.
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google