Cristivsb: da se poate arde; fiind pompa submersibila, benzina ii asigura si racirea. Asa scrie in manual. Si la bosch pe site, parca...
Pompa de benzina!
Collapse
X
-
Da ai dreptate se arde,am un prieten caruia i s-a ars pompa ptr ca a ramas fara benzina si nu e recomandat sa mergi sub 10 litri in rezervor.Mie m-i s-a ars pompa asta vara la cielo in cea mai calduroasa zi care a fost,pe un drum de Bucuresti desi aveam vreo 17 litri de benzina,noroc ca aveam GPL.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
Originally posted by alin28 View PostIn cazul in care raman in pana de benzina ce trebuie sa fac? Am auzit k cea mai buna varianta este sa sun la Dacia Asistenta. Aveti idee cat ma costa daca amorsarea pompei de benzina se face de cei de la Dacia? Exista vre-o alta varianta,in afara de aceasta de a-i chema p cei de la Asistenta?
nu mai posta mirc!Last edited by Seba; 6 June 2008, 11:54.
Comment
-
probabil ca da, dar la ce-ti foloseste? vezi ca au mai fost intrebari care aveau ca scop fraudarea unei firme si userul a fost ban-at...
in principiu poti pacali fie sonda, fie afisajul, oricum informatia care ajunge la tine va fi eronata.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@andreyypad: Care e valoarea maxima a turatiei afisata dupa pornire? Si in cat timp scade turatia? Face numai la pornirile la rece?
Comment
-
in corpul pompei. a existat insa si-un lot de masini cu 2 filtre, mai avea unul exterior in compartimentul motorului. s-a revenit intre timp la solutia initiala, cu filtru incorporat in pompa. pompa e in rezervor. schimbarea ansamblului pompa-plutitor-filtru se face, daca retin eu bine din manualul de intretinere, la 120000km. in cazul in care face figuri. altfel, daca totul merge bine, n-o s-o schimbe nimeni...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ai vazut postul de mai sus? daca inainte de rampa injectoarelo n-ai filtru de benzina, masina ta nu e din lotul ala cu filtru exterior suplimentar. deci jos pompa din rezervor si spor la demontare. scoti bancheta din spate, rasucesti capacul rezervorului si ridici. iaca minunatie de pompa, cu plutitor, filtru si regulator incorporat (mari destepti astia de la bosch, sa arunci dracu tot pt oricare din componentele alea) daca se tot opreste in mers vezi sa nu fie de la altceva, de exemplu un injector, un oarecare senzor de turatie, bobinele de inductie, vreaun contact prost pe undeva.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment